Na obranu proti černé magii dostali studenti nového profesora-Lockhart. Všechny dívky z něho byly nadšené, tedy až na jednu a tou byla Juliet. Zapsal se u ní hned první hodinu velmi špatně, kdy je nechal na pospas Cornwallským rarachům.
O pár dní později se stala velmi zvláštní věc. Harry nebyl na večeři, což Juliet nepřišlo ani trochu divné a nevěnovala tomu pozornost, zvláštní však bylo to, co se stalo, když se vraceli na svou kolej. Juliet se loudala vzadu. Neměla náladu se s někým vybavovat. Najednou se však všechny koleje zastavily. Juliet si nechávala pěkně velký odstup. Zanedlouho se všechny koleje obrátily a rozešly se na své koleje jinudy. Nedalo jí to a místo toho, aby se vrátila na svou kolej, tak se vydala zjistit, co se vlastně stalo. Na stěně byl krvavý nápis před kterým stál Harry s Ronem a Hermionou. Proti nim stál Brumbál, profesorka McGonagallová a profesorka Prýtová, školník Filch a v neposlední řadě i profesor Snape s profesorem Lockhartem. Když se Juliet pozorněji podívala, uviděla, jak paní Norrisová, tedy kočka školníka Filche, je zřejmě mrtvá. ,,On mi zabil kočku. Chci aby byl potrestán," slyšela si stěžovat školníka Brumbálovi. ,,S dovolením, pane řediteli," skočil mu do řeči Snape. ,,Možná se tu Potter a jeho přátelé ocitli jen náhodou," pokračoval ředitel Zmijozelu, čímž zaskočil všechny přítomné. ,,Ovšem, máme tu řadu podezřelých okolností. Nevzpomínám si, že bych viděl pana Pottera u večeře," změnil hned svůj proslov Snape. V tom si všiml, že je celou dobu pozoruje Juliet, která se však výjimečně neskrývala a udiveně se dívala na zeď. ,,To bude kvůli mně," ozval se Lockhart a všichni se na něho podívali. ,,Harry mi pomáhal s korespondencí," řekl se svým typickým úsměvem. ,,Slečno Potterová, můžete mi říct, co tu ještě děláte?" ozvala se profesorka McGonagallová. Juliet se podívala na učitelský sbor, který ji pozoroval. Její bratr s přáteli se na ni otočili a čekali na odpověď. ,,Stručně řečeno, Malfoy ztratil někde učebnici a je moc líný na to, aby ji šel hledat," ušklíbla se Juliet. ,,Každopádně, abychom pokračovali, platí presumpce neviny, Severusi," skočil Brumbál do připravovaného proslovu Severuse, který už chtěl něco namítat proti Julietině prostořekosti, takže ji jen stačil probodnout pohledem a otočil se zpět na ředitele. ,,Do té doby doporučuji všem zvýšenou opatrnost," dokončil proslov Brumbál. Juliet a její spolužáci přikývli a po chvilce se vydali zpět na své koleje.
Pár dní na to jim Lockhart učinil nabídku. Juliet byla zvědavá, co vymyslel tentokrát, protože všem na konci hodiny nabídl, aby se připojili do Soubojnického klubu. Juliet byla zvědavá s jakou revolucí přijde její profesor obrany proti černé magii a tak se rozhodla, že se zapojí také. Mezi ostatními byli a Harry s Ronem, také Draco s Crabbem a Goylem, no a v neposlední řadě také i fanklub Lockharta.
,,Vítejte v tomto skromném Soubojnickém klubu," přivítal je Lockhart, který si vykračoval po pódiu, které bylo uprostřed místnosti. ,,Vidíte mě všichni?" zeptal se Lockhart a ani nečekal na odpověď. ,,Profesor Brumbál mi dovolil založit tento skromný soubojnický klub, aby jste se případně naučili bránit," pokračoval ve svém proslovu profesor, který si sundal svůj plášť a hodil ho do davu, kde se o něho jeho obdivovatelky mohly poprat. ,,Přivítejte prosím profesora Snapea, který se milostivě svolil, aby mi pomohl předvést menší ukázku," oznámil profesor Lockhart a ukázal směrem na druhou stranu pódia, na které pomalu vystupoval Snape se svým naštvaným výrazem a zkříženýma rukama. Oba dva profesoři se vydali doprostřed pódia, kde se zastavili, vytáhli hůlky před sebe, poklonili se a každý se vydal zpět na svůj konec pódia. ,,Nemusíte se bát. Vašemu učiteli lektvarů se nic nestane," ušklíbl se během toho Lockhart. ,,Raz, dva, tři," začal počítat profesor obrany proti černé magii. ,,Expelliarmus," vyslal kouzlo jako první profesor Snape. Lockhart se ani nenadál a protivníkovo kouzlo ho odrazilo na druhý konec pódia. Jeho fanklub se zděšeně podíval směrem, kam přistál. ,,Skvělá ukázka, profesore," snažil se Lockhart zachránit situaci, když se postavil. ,,Ovšem z vašeho postoje se dalo očekávat, co máte v úmyslu. Když bych chtěl, tak vaše kouzlo bez problémů odrazím," ,,Nebylo by lepší nejdříve naučit studenty, jak odrážet nepřátelská kouzla?" skočil mu do řeči Snape. Profesoru obrany proti černé magii zacukaly koutky. ,,Skvělí nápad, profesore. Pottere, Weasley, pojďte sem," vybral Lockhart Harryho s Ronem, aby je naučil odrazit nepřátelská kouzla. ,,Weasleyho hůlka má katastrofální následky. Pottera bysme odnesli na ošetřovnu v krabičce od sirek. Mohu navrhnout někoho z mé koleje?" odvětil pohotově profesor lektvarů. ,,Malfoy? Nebo snad slečna Potterová?" navrhl Snape. Potom se prudce otočil a ukázal na Juliet. Juliet se s ne moc velkým nadšením vydala na pódium. Při cestě nasadila výraz, který říkal: ,,to vám nedaruju," a za ti schytala od svého ředitele kyselý pohled.
Po vzoru ukázky profesorů, se rozešli Harry s Juliet k sobě. Když se zastavili, vytáhli své hůlky a poté se uklonilk. Potom se otočili, aby se vrátili na svá místa. ,,Až napočítám do tří, vyšlete proti svému protivníkovi kouzlo, kterým ho odzbrojíte. Pouze odzbrojíte. Nikomu se nic nestane," zdůraznil Lockhart a začal počítat. ,,Raz...dva... tři," napočítal Lockhart. Juliet si nebyla jistá, co má v tuto chvíli udělat. Chtěla na bratra poslat trochu jiné kouzlo, než měli povolené, proto teď váhala. ,,Stupefy!" vykřikl Harry a vyslal na Juliet kouzlo. Ta, k překvapení ostatních, ho bez problému odrazila. ,,Ricktu Sempra!" použila proti svému bratrovi kouzlo zase Juliet. Harry ho však nezvládl odrazit a tak skončil jako před chvilkou Lockhart. Když se však Harry postavil, tak na něj Juliet poslala další kouzlo. ,,Serpen Sortia!" vykřikla a vykouzlila hada. Juliet se ušklíbla. ,,Jen klid Pottere. Já ho zneškodním," ozval se po chvilce Snape, odstrčil Juliet a vydal se dopředu. ,,Dovolte profesore," zarazil ho Lockhart, ale místo toho, aby hada svým kouzlem zneškodnil, ho vyhodil do vzduchu, čímž ho ještě více rozzuřil. Najednou na něj Harry začal mluvit, ale tím způsobem, že spíše syčel, než mluvil. Všechny v místnosti to zaskočilo. Když had vypadal, že se trochu sklidnil, byl na řadě Snape, který nechal hada zmizet. Nikdo nic neříkal dlouhou dobu. Všichni se na Harryho zvláštně dívali. ,,Ty musíš být vždy středem pozornosti, že?" promluvila jako první Juliet. Potom slezla z pódia a stoupla si vedle Draca. ,,Na co si to hraješ?!" zeptal se jeden student Mrzimoru. Harry se nechápavě rozhlížel. Nevěděl, co se stalo. Když uviděl Lockhartovu vyděšenou tvář, otočil se na Snapea, který nevěděl, co si má o tom myslet. ,,Hodina skončila, můžete odejít," snažil se zachránit situaci Lockhart a výjimečně celkem úspěšně. Většina studentů to totiž uvítala. Nehodlali být dál s Harrym v jedné místnosti. Juliet se stačila vypařit ještě dříve, než Draco, který se po ní rozhlížel. Jakmile k němu však přišli Crabbe a Goyle, vydal se s nimi ven z učebny.
Juliet si to mířila rovnou do knihovny. Já když se jí nepovedlo to, co chtěla, tak aspoň se povedlo něco jiného. Nyní však chtěla zjistit něco víc a Salazaru Zmijozelovi a jeho dědici. Z loňska si pamatovala, že zakladatel Zmijozelské koleje měl hadí jazyk, takže si potřebovala ověřit to, jestli je nějaká pravděpodobnost, že její bratr jeho dědicem...
ČTEŠ
Princezna Zmijozelu
FanfictionHarry Potter se svou, o půl roku starší sestrou, přijíždí do školy čar a kouzel v Bradavicích, aby zahájili svůj nový život. Její povaha se však zvrtne a Moudrý klobouk ji pošle do koleje, kam by si nikdo nepomyslel, že nějaký Potter půjde, ale ješt...