,,Juliet. Ty zůstaneš dole a budeš nás obsluhovat a ty, Pottere," rozdával rozkazy strýc Vernon. ,,Já budu nahoře a budu předstírat, že vůbec neexistuju," dokončil Harry myšlenku strýce Vernona. ,,A opovažte se něco provést. Je to možná ten nejdůležitější obchod mé kariéry," dokončil proslov Vernon. Za chvilku se ozval zvonek. ,,Už jsou tady. Každý na svá místa!" ozval se Vernon a Harry se vydal do svého pokoje, zatímco jeho strýc šel otevřít. ,,Vítejte," rozplýval se a Juliet se mezi tím nastěhovala do kuchyně. ,,Juliet, přines kávu a čaj," lusknul Vernon na Juliet a ta s úsměvem přikývla. Za tu dobu, co byla u nich přišla na to, jak si alespoň trochu obmotat strýce Vernona kolem prstu.
Juliet položila tác s kávou a čajem na stoleček. ,,Ještě něco?" zeptala se s úsměvem Juliet. ,,Můžeš jít," nakázal jí strýc Vernon. ,,Ještě moment," zarazila ji paní, která zde byla na návštěvě. ,,Ty jsi kdo?" zeptala se paní Juliet. ,,Jsem Juliet. Strýc a teta se mě ujali. Jsem jim za to moc vděčná. Jsou to moc hodní lidé," usmála se Juliet a podívala se na Petunii a Vernona. Ti se na ni, s mírným pokýváním hlavy, usmáli. Juliet se otočila a odešla do společného pokoje, co měla s Harrym. Nebyla z toho dvakrát nadšená, ale co už. Přetvářky jí však dělali dobře, tak si je aspoň mohla procvičit teď na návštěvě před tím, než uvidí svého bratra.
Juliet měla už pár dní zbaleno, aby mohla odjet do Bradavic. Stačilo jen říct a už by ji tu nikdo neviděl.
Za nedlouho otevřela dveře do pokoje, ze kterých vyběhlo stvoření s velkýma ušima a očima oblečené jako otrok. Hned za ním vyběhl Harry. ,,Dobby!" slyšela Harryho. Juliet protočila očima a vešla do pokoje. Jen co dovřela dveře, uslyšela za sebou hlasy. ,,Je to naposled, co zchraňuju nějakého Pottera," řekl jeden z hlasů. Juliet se otočila a uviděla před sebou muže s dlouhými, skoro až bílími vlasy a ledově modrýma očima. Hned vedle něho stál...,,Draco?" zeptala se opatrně Juliet. ,,Překvapení," ušklíbl se na Juliet Draco. ,,Lucius Malfoy," podal ruku Juliet Dracův otec. ,,Juliet Potterová. Těší mě, pane. Mnoho jsem o vás slyšela," usmála se Juliet. ,,Tak to nebudeme prodlužovat. Draco mě poprosil, abychom vás, slečno, vyzvedli a mohla jste jet rovnou s Dracem do Bradavic," vysvětlil stručně Lucius. ,,Aha. Děkuji vám. Věci už mám několik dní zbaleny. Jen napíšu bratrovi vzkaz," řekla Juliet, která našla na stolku kus papíru na rychle na něj něco napsala. ,,Můžeme?" zeptal se Draco a Juliet přikývla. ,,Chytněte se mě!" rozkázal Lucius a Juliet s Dracem hned poslechli. Jakmile se chytili Dracova otce, zatočil se s Juliet celý svět a najednou stáli v jedné velké, ale za to tmavé místnosti. ,,Pár dní zůstanete v našem domě. Potom vás vyprovodíme na nástupiště," řekl stručně Lucius. ,,Děkuji vám, ale nechci vám být na obtíž," poděkovala Juliet. Lucius se otočil, místo odpovědi, na Draca. ,,Odveď slečnu do jejího pokoje," nařídil svému synovi a odešel. ,,Tak pojď," vyzval Draco Juliet.
Juliet vešla do svého pokoje. Byl velmi prostorný. ,,Děkuji moc," poděkovala znova Juliet. Toho dne a ani jiného dne se nic moc nedělo. Juliet se seznámila s Dracovou matkou Narcissou, která si popravdě hned Juliet zamilovala. Po pár dnech se vydali do Příčné ulice, aby nakoupili nové učebnice. Narcissa však s nimi nešla. Juliet nevěděla proč, ale neřešila to. Lucius Malfoy dbal, aby učebnice a ostatní věci dostávali co nejkvalitnější a nejnovější. Když vešli do posledního obchůdku, Juliet byla překvapená, že tam byl velký nával lidí. Poslušně šla za Malfoyema po schodech nahoru, kde si měli s Dracem vybrat své poslední učebnice. ,,Á, pan Malfoy," ozval se prodavač a usmíval se na celé kolo. ,,A toto musí být mladý pán," podíval se s úsměvem na Draca, který nahodil svůj povýšený pohled. Prodavače pak zaujala postava, která stála kousek za Dracem. ,,Lily Potterová?" řekl nejistě prodavač, kterému spadl úsměv z tváře, když uviděl Juliet. Juliet se zamračila. ,,Já jsem Juliet!" odsekla mu, protože jí lezlo krkem, když ji někdo oslovil jménem její matky. Prodavač jen pokýval hlavou a pak se otočil na Luciuse. Lucius mu oznámil, jaké učebnice potřebují a prodavač šel pro ně dozadu.
Hned jakmile si koupili učebnice, se Draco vydal napřed. Juliet to přišlo vhod. ,,Pane Malfoyi, to jsem vážně tak podobná své matce?" zeptala se Juliet Luciuse. Lucius si ji změřil pohledem. ,,Kdyžby jste měla zrzavé vlasy, tak vypadáte jako její dvojče," odpověděl ji na otázku. ,,To ti dělá dobře," uslyšela Juliet Draca. ,,Ale Draco, nebuď zlý. Lucius Malfoy," řekl Lucius směrem k Julietinu bratrovi. Juliet se snažila nenápadně vytratit. ,,Dovolíte, pane Pottere," zeptal se Lucius Harrymu a jemně mu svou hůlkou odhrnul vlasy, aby viděl jeho jizvu. ,,Vaše jizva je legendární," řekl Dracův otec a otočil se na Hermionu. ,,Vy musíte být," ,,Grangerová," skočila mu do řeči Hermiona. ,,Ano. Draco mi o vás vyprávěl. Hele, ohlazené staré učebnice. Zrzavá hlava. Ty musíš být Weasley," ,,Nech ho napokoji, Luciusi!" ozval se muž, který byl zřejmě Ronův otec. Poté mu však oči uvízly pohledem na Juliet, která pozvedla jedno obočí. ,,Arthur Weasley. Jak jinak. Ohmatané staré učebnice. Víte o tom, že jste kouzelníkům jen pro ostudu?" pokračoval Lucius. ,,Každý máme odlišný názor, co je kouzelníkům pro ostudu, že? Luciusi," odbyl ho Arthur. Lucius s úšklebkem pokýval hlavou. ,,Draco! Juliet! Jdeme," ,,Jistě otče," odpověděl Draco a spolu s Juliet se vydali za Luciusem. ,,Ta vypadala jako..." ,,To byla moje sestra," slyšeli Juliet s Dracem krátký rozhovor mezi Arthurem Weasleyem a Harrym.
Ještě toho dne odjížděl Bradavický express z nástupiště 9 a 3/4. ,,Á, tady jste. Crabbe, Goyle, koukám, že nám držíte místa," ušklíbl se Draco, když s Juliet našli ve vlaku své dva spolužáky. ,,Draco, Juliet. Už jsme si mysleli, že jste se ztratili," řekl Crabbe. ,,No dovol?! Podceňuješ mé orientační schopnosti?!" odsekl mu naštvaně Draco, který si právě sedal. Ani bych se nedivila, pomyslela si Juliet, která si sedla naproti Dracovi. V tu chvíli někdo otevřel kupé. ,,Co tu děláš ty...",,Co chceš?" skočila do řeči Dracovi Juliet. Ve dveřích stála Hermiona a i přes Julietin otrávený tón byla vděčná, že Draca nenechala pokračovat. ,,Neviděla jsi náhodou svého bratra a Rona?" zeptala se Hermiona Juliet. ,,Si myslíš, že se o ty dva zajímám? Naposledy jsem je viděla v tom obchůdku, kde jsme byli kupovat učebnice a byl tam ten nával," řekla nezaujatě Juliet. Hermiona pochopila, že se víc vyptávat nemá cenu. ,,Tak dík," řekla, zavřela dveře od kupé a odešla. ,,Měla by si své kamarády lépe hlídat, protože nikdo jiný se s ní nebude bavit," ušklíbl se Draco. ,,Aby ses nedivil," řekla mu Juliet. Draco se na ni zařazeně podíval. ,,Ty by ses snad s ní bavila?" ,,To ne, ale Nebelvír jde přeci k sobě," odvětila Juliet. ,,Ach tak. Nuly jdou k nulám. To je dobrá úvaha," souhlasil Draco.
ČTEŠ
Princezna Zmijozelu
FanfictionHarry Potter se svou, o půl roku starší sestrou, přijíždí do školy čar a kouzel v Bradavicích, aby zahájili svůj nový život. Její povaha se však zvrtne a Moudrý klobouk ji pošle do koleje, kam by si nikdo nepomyslel, že nějaký Potter půjde, ale ješt...