7| Yurt

1.4K 106 162
                                    

"Sonra beni çuval gibi omzuna aldı, inanabiliyor musun? Bunu yapacak cüreti nereden buluyor anlamış değilim. Özür dilemesinin hoşuma gittiğini inkar edemem ama sence de biraz fazla cüretkar değil mi? Ayrıca beni kapının önüne kadar kucağında getirdiğinde annemin tepkisini görmeliydin! Gecenin bu vakti bu oğlanda kim diye kalp krizi geçirecekti..."

Tenten'in telefondaki heyecanlı hallerine gülmeden edemedim, "Vay canına Tenten, Neji'nin bu kadar ileri gidebileceğini düşünmemiştim."

Annem ve Retsu sabah iş için evden ayrıldığı için mutfakta rahat rahat kahvaltımı yapıyor ve telefonda Tenten ile konuşuyordum. Dünün aksine gayet neşeli sayılırdım. 

"Hinata nasıl oldu acaba?" İçli içli sorduğumda bir anda Tenten'in de modu düştü. Uyandığımdan beri aklımda o vardı. 

"Haklısın, sormak gerek." 

"Pekala, kapatıyorum." 

"Görüşürüz."

Telefonu kapatıp mesajları açtım ve gruba girdim.

Konoha'nın çıtır kızları

Sakura: Keyifler nasıl?

İno: Günaydın! Güneş gözlerinizi alabilir çünkü ben uyandım

Tenten: Uyanman iyi olmuş yıllardır salağa yatıyordun. 

Karin: Bu iyiydi... Ama konumuz bu değil. Dünden beri neler yaptınız?

Sakura: Bende pek bir şey yok. İno, Hinata nasıl?

İno: Kahvaltı ediyoruz, sorun yok. 

Hinata: İyiyim.

Temari: Tsunade-sama'ya ne diyeceğiz? Yurdun yanından geçmemiz bile bir mucize olur.

Sakura: Ah, o konuya gelirsek. Annem Tsunade-sama ile konuşacak ve gece dışarıda olduğumuzdan haberi olduğunu söyleyecek, bir nevi götümüzü kurtarmak için.

Karin: Vay, annen yurttan kaçmamızı çok rahat karşılamış

Sakura: Eve Sasuke getirdiği için içi rahat diyelim.

İno: Ciddi misin?

Sakura: Evet. Ama Tenten için aynı şeyi diyemeyeceğim lol

Tenten: Öldürürüm seni Sakura.

Sakura: :D

Tenten, Sakura'yı gruptan çıkardı.

Onu gıcık etmenin verdiği hazla tlefonu masaya bırakıp atıştırmaya devam ettim. Nasılsa birazdan eklerdi. Birazdan okula hazırlanmam gerekti. Telefonuma bir mesaj daha gelmesiyle açıp baktım.

Naruto: Şey, Sakura-chan. Dünden sonra nasıl olduğunu merak ettim.

Bu numara engellendi.

İştahım tamamen kaçtığında masadan kalkıp odama çıktım. Okula hazırlanmam gerekiyordu ama üniformamda çantamda ve diğer eşyalarımda yurttaydı. Gidip almam lazımdı ama açıkçası korkuyordum. Odanın içinde tur atarken tırnaklarımı fark etmeden yemeye başlamıştım. Tsunade-sama'nın tepkisinden ölesiye korkuyordum. Tam kızlara bu konuyu diyecektim ki Karin gruba benden önce bir mesaj attı.

deceive the pink flower ¦ sasusakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin