1.1K 49 8
                                    

Chan i Hyunjin właśnie kierowali się w stronę domu młodszego. Trzymali się za ręce, nie przejmując się tym co inni mogą o nich myśleć. Byli parą, i nikt nie miał nic do powiedzenia.

W szkole prawie nikt nie miał do nich problemu, nawet nauczyciele czy dyrektor. Natomiast Hyunjin często był wyzywany przez dziewczyny z przeciwległej klasy, które przystawiały się do Chana przez dłuższy czas. Chan, jako iż nie był zainteresowany dziewczynami, po prostu za każdym razem je spławiał. Jedyną osobą jaka go obchodziła, był właśnie młodszy, o rok, chłopak.

Bang z chłopakiem zeszli się pół roku temu i byli ze sobą szczęśliwi. Jak na razie, nawet zbytnio się nie kłócili, pomijając takie błahostki, jak to co powinni zamówić do jedzenia.

Zwykle, przebywali w domu starszego. Dlaczego? Cóż, rodzice Chana wiedzieli że chłopcy są w związku, ale wiedzieli też, że rodzice blondyna byli dość nietolerancyjni. Gdyby się dowiedzieli że ich syn jest gejem, byli by w stanie nawet wywalić go z domu. A tego raczej nikt nie chciał. Dlaczego szli właśnie w stronę jego domu? Bo jego rodzice wyjechali na kilka dni w delegacje, więc mogli robić w tym czasie, w domu należącym do rodziny Hwang co chcieli...

_____
Nie wiem co to ale tak.
Ciekawe kto to przeczyta xdd

𝓦𝓮 𝓪𝓻𝓮 𝓷𝓸𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓭𝔂|ʰʸᵘⁿᶜʰᵃⁿOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz