16

5.1K 473 50
                                    

Sabahın köründe bölüm atana ben

Keyifli okumalar sizi seviyorum.


Geceninkanatları : Hey!

Geceninkanatları : Duydumki çekimler başlamış.

Yazamayanyazar : Evet başladı. Ya peki sen buradan nasıl bir art niyet çıkaracaksın?

Geceninkanatları : Ne art niyeti yahu! Tebrik edeceğim seni.

Yazamayanyazar : İnanayım mı?

Geceninkanatları : İnan inan.

Geceninkanatları : Nasıl olsa herkes senin kadar edebiyatı katledemiyor. Bu kadar yetenekli olduğun için seni tebrik ederim

Yazamayanyazar : İşin sonunda bana laf sokacağın belliydi ama hatırlatayım küçük böcek.

Yazamayanyazar : Sen daha romantizm ve klasisizmi ayırt bile edemiyorsun.

Geceninkanatları : O konu kapanmamış mıydı yahu?

Yazamayanyazar : Mmm. Kapanmadı.

Yazamayanyazar : Sana defalarca aynı tavsiyede bulundum ve yine bulunacağım. Yazarlardan nefret etmek yerine biraz bilgili mi olsan?

Geceninkanatları : Yazarları sevecek kadar zamanım yok

Yazamayanyazar : Ama nefret edecek kadar var öyle mi?

Yazamayanyazar : Yanlış mı anlıyorum?

Geceninkanatları : Evet doğru anlıyorsun.

Yazamayanyazar : Galiba zaman anlayışın çok farklı.

Geceninkanatları : Zaman!

Geceninkanatları : Yazarlar ve felsefeciler. Sence aynı kişiler mi?

Yazamayanyazar : Konuyla ne alakası var?

Geceninkanatları : Sadece cevap ver.

Yazamayanyazar : Tabii ki aynı kişi değiller.

Geceninkanatları : Aralarındaki fark nedir peki?

Yazamayanyazar : Neden soruyorsun?

Geceninkanatları : Sadece anlaman için ama boşver. O zaman, bir gün geldiğinde her şeyi anlatacak.

Geceninkanatları : Kısaca örnek verecek olursam. Sen bir yazar bense halktan bir felsefeciyim.

Geceninkanatları : Sen yazar kenara çekilirsin bense düşüncelerimde boğulurum.

Geceninkanatları : Ve sular çekildiğinde sen sağ kalırsın bense yok olurum.

Yazamayanyazar : Bunları bana niye anlatıyorsun?

Geceninkanatları : Boşver. O zaman kavramı bir gün istediğim yere gelip sular tekrar yeryüzündeki her yere hakim olduğunda ne demek istediğimi anlayacaksın.

Geceninkanatları : Ama o zaman her şey için çok geç olacak.


Şey, diğer bölümlere oy vermişmisiniz kontrol eder misiniz? Benim için oy çok önenli. Sıralamalarda yükseliyoruz galiba:')

Oy verin🎈

Sizi seviyorum, umarım sizde beni seviyorsunuzdur.

Satırların Arasında | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin