Yazamayanyazar : Birileri gene kudurmuş.
Yazamayanyazar : Ne oldu? Başarım seni kudurttu mu?
Geceninkanatları : Başarın değil, edebiyat yapmaya çalışırken edebiyatı katletmen beni kudurttu.
Geceninkanatları : Tek derdi para olan biri olduğun için edebiyatı katletmen normal tabii. Paraya köle yazaN.
Yazamayanyazar : Hahahah! Gülmekten gözümden yaş geldi.
Yazamayanyazar : Paraya köle mi?
Yazamayanyazar : Farkında mısın bilmem ama ben zaten aileden zengin biriyim. Kitaptan kazandığım para benim günlük harçlığım kadar. :D
Geceninkanatları : Para için yazmıyorsan popülerlik için yazıyorsun.
Yazamayanyazar : Kimsin sen? Etrafındaki güzel kız okurlarım yüzünden beni kıskanan bir erkek misin?
Yazamayanyazar : Yoksa çirkin olduğun için sana yüz vermediğim için benden nefret etmeye başlayan cringe tayfa mısın?
Geceninkanatları : Sensin o cringe.
Geceninkanatları : Kızım ben.
Geceninkanatları : Ayrıca sana aşık olmak mı? Bulunmaz Hint kumaşı değilsin.
Geceninkanatları : Bırak kalemi. Edebiyatımı mahvetme.
Geceninkanatları : Çakma yazar bozuntusu.
Geceninkanatları : Ayrıca ben çok güzelim.
Geceninkanatları : Tamam çok güzel olmasam da güzelim işte.
Yazamayanyazar : Kısa kes. Başarımı hazmedemeyen kıskanç birisin işte.
Yazamayanyazar : Sonuçta herkes her zaman, en çok satanlar listesinde olmuyor.
Geceninkanatları : En çok satanlarda olman en iyi olduğun anlamına gelmez.
Geceninkanatları : Kitapların iğrenç. İnsanlar sadece sana yaranmak için kitaplarını okuyor.
Yazamayanyazar : İyi kuduruyorsun yalnız. :d
Geceninkanatları : Kudurmuyorum.
Geceninkanatları : Senden nefret ediyorum.
Geceninkanatları : Yalancı. Yalancısın sen.
Geceninkanatları : Aşk diye bir şey yok ama sen sadece para için veya popülarite için yalan aşkı yazıp insanları kandırıyorsun.
Geceninkanatları : Senden nefret ediyorum çakma yazar bozuntusu.
●Profilimden diğer kitaplarıma bakmayı unutmayın♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satırların Arasında | Texting
ChickLit[TEXTİNG] Geceninkanatları : İnsanlar kitaplarını sadece erkek olduğun için okuyor. Geceninkanatları : Bilirsin, kızlar edebiyat yapan her erkeğe düşerler :D