Yazamayanyazar : Lütfen bana, sana yalan söyledim de.
Yazamayanyazar : Hadi bana, "Beceriksiz yazar kandırdım seni." de. Hadi Nisa!
Yazamayanyazar : Sadece bir şeyler de.
Geceninkanatları : Endişelenme. İkizimde birbirimizin hayatında değiliz.
Geceninkanatları : Ben Yankı. Herhangi biriyim. Hergün bir sürü insan ölüyor Yankı. Hepsinin arkasından ağlayamayız ya sonuçta.
Yazamayanyazar : Sen benim için herhangi biri değilsin Nisa.
Geceninkanatları : O zaman kimim ben?
Yazamayanyazar : İnatçı, cesur, beni dizginleyebilecek tek kişisin.
Yazamayanyazar : Sen benim
Geceninkanatları : Ve sen benimde, kalırsın öyle işte.
Geceninkanatları : Ve ben senin hiçbir şeyinim. Senin benim hiçbir şeyim olduğun gibi.
Yazamayanyazar : Nisa... Ah Nisa ah Nisa ah Nisa...
Yazamayanyazar : Sen benim küçük tatlı antimsin. Sen benim inatçı, cahilimsin.
Geceninkanatları : Sende benim aşkı katleden yazarımsın.
Geceninkanatları : Devam edeyim mi?
Yazamayanyazar : Neye?
Geceninkanatları : Anlatmaya.
Yazamayanyazar : Anlat güzelim.
Geceninkanatları : Senin kitaplarını gerçek manada çok seviyordum. Hasta olmadan önce sevdiğim bir sevgilim vardı. Ve karakterlerinle kendimi bütünleştiren ben, deli gibi seviyordum onu.
Geceninkanatları : Ve sonra bu kanser olayı orata çıktı. O ise benimle uğraşmak istemediği için öylece terk etti beni.
Yazamayanyazar : Şerefsiz!
Geceninkanatları : Adi!
Yazamayanyazar : Pezevenk.
Geceninkanatları : Bildiğim bütün küfürler.
Yazamayanyazar : Onun için üzülme Nisa. Sana söyledim aşk sadece doğru kişiye olunur. O aşk değildi. Sadece bir yansımaydı.
Geceninkanatları : Biliyorum. Zaten sonradan anladım. Bana koyan onun gitmesi değilmiş. Bana koyan ailemi öylece yüz üstü bırakıp gidecek olmammış.
Yazamayanyazar : Kimseyi öylece bırakıp gitmeyeceksin.
Geceninkanatları : :")
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satırların Arasında | Texting
ChickLit[TEXTİNG] Geceninkanatları : İnsanlar kitaplarını sadece erkek olduğun için okuyor. Geceninkanatları : Bilirsin, kızlar edebiyat yapan her erkeğe düşerler :D