Geceninkanatları : Romeo ve Juliet kitabında Shakespeare der ki:
Geceninkanatları : "Meğer genç erkeklerin aşkları kalplerinde değil gözlerindeymiş."
Geceninkanatları : Şimdi o sözün ne kadar doğru olduğunu anladım.
Geceninkanatları : Romeo... Aşık değildi Juliet'e. Sadece güzelliğine tabirdi onun. Klasik olmayan aşk işte.
Yazamayanyazar : Ne yani koskaca Juliet için ölümü göze alan Romeo aşık değil miydi Juliet'e?
Yazamayanyazar : Bu çok saçma Nisa. Söylediklerin çok saçma. Aşk değilse ne bu? Böyle duygular hissetmeyen iki yabancı neden birbirleri için ölümü göze alır?
Yazamayanyazar : Romeo, Juliet için öldü. Juliet ise Romeo için öldü.
Geceninkanatları : Yani aşk denen o zırvalık gerçekse sadece ölüm getiriyor.
Geceninkanatları : O zaman aşk ne de yakışıyor benim ölümlü hayatıma.
Geceninkanatları : Ama bu hikayede neden sadece ben ölüyorum?
Yazamayanyazar : Ne demek istiyorsun?
Geceninkanatları : Boşver. Kimse sormadı sende sorma. Zaten hayatında kalıcı değilim.
Yazamayanyazar : Ölüyor musun?
Geceninkanatları : Ölmüyorum aptal.
Yazamayanyazar : Neden o zaman bu hikayede sadece ben öleceğim dedin?
Geceninkanatları : Sadece artık savaşacak güçü bulamıyorum.
Geceninkanatları : Kıskanç ve güzel olmayan küçük kız savaşı kaybediyor.
Yazamayanyazar : Ne savaşı? Allah aşkına ne oluyor?
Geceninkanatları : Hiçbir şey olmuyor. Sadece dalga geçiyorum.
Yazamayanyazar : Benimle dalga geçme. Sakın benimle dalga geçme.
Geceninkanatları : Peki.
Yazamayanyazar : Tamam bu garip oldu. Burada bana çemkirmen falan gerekti.
Geceninkanatları : Çemkirme işini sonraya bıraktım. Şu an çok yorgunum.
Yazamayanyazar : O zaman uyu.
Geceninkanatları : Uyuyacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satırların Arasında | Texting
ChickLit[TEXTİNG] Geceninkanatları : İnsanlar kitaplarını sadece erkek olduğun için okuyor. Geceninkanatları : Bilirsin, kızlar edebiyat yapan her erkeğe düşerler :D