"Fake Pheromone? "
Ya. Itu yang roh atau jelmaan Sayaka beritahu Haru waktu dia bertemu dengan Hyui. Setahu Tayama, fake pheromone hanya digunakan untuk penyamaran atau untuk kegunaan sendiri. Tetapi, apa maksud Sayaka?
Fake Pheromone?
Tiba-tiba Tayama menyedari sesuatu. Kenapa Presiden Haru masih ada di sini sedangkan tetamu masih lagi menunggu?
"Presiden... TAK ELOK BUAT TETAMU MENUNGGU. DAH PERGI SEKARANG. "
Krekk...
Pintu bilik khas untuk tetamu itu dikuak perlahan oleh Haru. Malu betul. Sanggup dirinya meninggalkan Hyui bersendirian di dalam bilik sunyi sepi sebegini.
"Maafkan saya... sekali lagi... "
Haru benar-benar rasa bersalah. Sepatutnya tetamu patut diutamakan pada masa sekarang. Tetapi, lain pula jadinya.
"Tak.. tak mengapa. Mungkin salah saya jugak, kerana datang pada waktu yang salah. "
"Jadi... Hyui... erm... ada apa datang kemari? "
Uish macam layan tetamu kat rumah sia. HAHAHAHAHAH.
"Sebelum tu. Saya perkenalkan diri saya. Nama saya, Nayami Hyui, Presiden Sekolah Tinggi Yuzyume"
"Sekolah Tinggi Yuzyume? "
Sekolah baru ke? Daerah ni cuma ada 2 buah sekolah, itupun sekolah rendah. Kenapa tak pernah dengar pun sebelum ni... kejap kejap... sumpah tak pernah dengar.
"Mesti tak pernah dengar kan? "
Hyui tahu pasti tidak ramai yang tahu akan Sekolah Tinggi Yuzyume. Sekolah tersebut dirahsiakan atas beberapa alasan untuk melindungi pelajar yang cukup istimewa.
"Pelajar... Omega...? "
Haru menelopong seketika. Pelajar omega? Masih wujud ke???
"Sekolah Yuzyume adalah sebuah sekolah yang dirahsiakan dari pandangan umum. Alasan kenapa Yuzyume dirahsiakan adalah kerana, pelajar Yuzyume hanya terdiri daripada kalangan pelajar yang berstatus Omega. Jadi, untuk menyelamatkan keadaan, kami terpaksa merahsiakan nama Yuzyume dari pandangan orang lain."
Ohh begituu...
Haru mengangguk perlahan sambil dia perlahan-lahan memahami apa yang Hyui terangkan. Jadi, omega masih lagi wujud.
Bermakna...
"Tetapi...Hyui... ialah Alpha... bukan? "
Menerusi pheromone yang dikeluarkan Hyui, tepat sekali dia adalah Alpha. Pheromone yang kuat ini mampu menarik mana-mana Omega untuk terus memandang.
"Jangan risau. Kakitangan di sana kebanyakannya berstatus Beta. Mereka selalu mengawasi saya daripada menyerang omega dan hilang kawalan. "
Woahh... unik betul.
"Balik kepada persoalan Presiden Haru...
"SAYA... SEBENARNYA.. NAK.. BEKERJASAMA...! "
EHHHHHHH???
Terkejut Haru dibuatnya apabila Hyui bertindak meninggikan suaranya secara tiba-tiba.
Tapi...bekerjasama untuk apa?
"Bekerjasama? Untuk apa ya? "
Haru menyoal Hyui secara tenang. Tidak mahulah suasana bertukar cemas nanti.
"Sebenarnya... Pelajar Omega Yuzyume memerlukan pasangan mereka. Namun, sekolah saya tiada kemasukkan untuk pelajar Alpha... Jadi... saya dah periksa data sekolah di daerah ni... dan...
Agak kekok untuk menyebut apa yang terlintas di fikiran Hyui sekarang. Keadaan bertukar sunyi seketika. Haru pula menunggu ayat daripada Hyui. Agaknya apa yang susah sangat nak disebutkan tu.
"Dan? Apa? "
"Jumlah pelajar Yuzyume dan Pelajar Ike-Ike... ianya jumlah yang sama... "
Haru menayangkan reaksi wajah yang tidak faham apa yanh Hyui cuba sampaikan.
OKEY DAHTU KALAU JUMLAH PELAJAR SAMA? NAK BUAT APA? BAKO?
"Okey... and then?... "
"TAK SAYA SEBENARNYA NAK SATUKAN PELAJAR OMEGA YUZYUME DENGAN PELAJAR ALPHA IKE-IKE. ITU SAJA."
Presiden Haru sekarang telah menunjukkan reaksi wajah yang 'OOWHHHH'. Baru faham katakan.
"OH LA BAGITAHU LA AWAL-AWAL HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA"
Kang aku bagitahu direct nanti kau reject bangang. Haa.. simpan sikit bangang tu.
"Baiklah Hyui. Saya setuju. Lagipun Pelajar Alpha di sini sememangnya memerlukan pasangan omega. "
Bersinar sekali mata Hyui apabila mendengar persetujuan daripada Haru. Akhirnya, dia telah jumpa jalan penyelesaian untuk masalah ini.
Akibat terlalu gembira, Haru bertindak untuk memeluk Hyui bagi meraikan penyelesaian masalah untuk dirinya sebagai presiden.
Haru memeluk Hyui sambil tersenyum kegembiraan. Namun tidak lama selepas itu, dia terhidu sesuatu yang kurang menyenangkan dirinya sebagai Alpha.
Snift Snift
Pheromone... omega...?
Tetapi... Hyui Alpha...
To Be Continue
AHAK
HIYA YUNIVERSE :v
HOW ARE YU?
DOIN' FINE FINE JE KAN?
GOOD GOOD, TERUSKAN SIHAT SELALU YE
JANGAN LUPA VOTE YE KAT BAWAH
MUAH SIKET YUNIVERSEE
YOU ARE READING
┃𝚃𝙷𝙴 𝙻𝙰𝚂𝚃 𝙾𝙼𝙴𝙶𝙰┃𝔹𝕃
Romance•°∅megaverse°• •Male Pregnancy• (This book was A Mistake when I was on my teenchild mind.Please read it on your own.Also im sorry for the bad plot and ridiculous thing in here.) enjoy ;-) Kehilangan kekasih hatinya yang membawa kandungan yang berusi...