10 - Master♡

820 55 0
                                    

Berulang-ulang kali fail tersebut dibelek Tayama. Sesekali dia memperbetulkan cermin matanya akibat tidak percaya apa yang dilihat.

Setelah pelantikan Nayami Hyui sebagai setiausaha Presiden Haru segala fail dan maklumat mengenai Hyui akan diserahkan kepada Tayama dengan serta merta untuk diproses sebagai kemasukkan kakitangan yang baharu.

Namun semasa Tayama membelek-belek fail maklumat peribadi Hyui, dia seakan-akan tidak percaya apa yang dilihat. Sememangnya Hyui telah dipilih untuk menjadi Presiden Yuzyume namun, biasanya tanggungjawab ini akan dipegang oleh Alpha.

Dan jelas sewaktu Hyui terlanggar Tayama tempoh hari, pheromone yang dikeluarkan Hyui ialah tepat pheromone Alpha.

Akan tetapi, kenapa di maklumat peribadi ini tertulis 'omega' ?

Tiba-tiba ketukan pintu bilik persendirian Tayama diketuk perlahan. Aneh. Biasanya presiden tak pernah mengetuk pintu mahupun sekali.

"Masuk...tak kunci."

Dengam serta merta, pintu dikuak luas lalu terserlah seorang lelaki berkot biru gelap melangkah mara ke dalam bilik persendirian Tayama.

Tayama terkaku untuk seketika. Di dalam fikirannya hanyalah siapa lelaki ini? Kenapa dia yang masuk? Dan... Macam mana dia boleh masuk dalam kawasan sekolah???

Tak boleh jadi. Kena pecat pengawal keselamatan yang sekarang. Tidak boleh pakai.

Lelaki berkot biru tersebut tiba-tiba bersuara. Tayama yang terkaku tadi mula menyedari sesuatu.

Omega?

"Are you... Tayama Kaede? "

Macam mana dia boleh tahu nama aku sia...
Aku tak kenal pun mamat ni sape sia...

"Ya. Saya Tayama Kaede. Awak siapa? "

"Ahh... baguslah saya dah jumpa awak. Maafkan saya. Nama saya, Yui Nayama, pembantu peribadi 'Master Hyui' . "

Wait da minute...

PEMBANTU PERIBADI?

Yui mengatur langkah menuju ke arah Tayama yang memegang sehelai kertas ditangannya. Yui tahu pasti Tayama sudah tahu kebenarannya. Mujurlah dia datang lebih awal untuk menutup segalanya.

"So... Tayama dah tahu? "

Yui menyoal selamba. Dia terus memandang ke arah Tayama tanpa berkelip.

"Ta-tahu.. apa..? "

Saja untuk memanjangkan situasi, Tayama menyoal Yui balik.

"Yang Master Hyui sebenarnya bukan Alpha. "

Agak terkejut apabila Tayama telah mengesahkannya. Patutlah ketika dia menghidu pheromone Hyui, terasa lain macam. Jadi selama ini, Hyui hanya menyamar menjadi Alpha? Tapi... kenapa?

"Ohh... jadi Master Tayama dah tahu? "

Tayama menelan air liurnya. Melihat pandangan yang mengerikan daripada Yui membuatkan dia gerun. Tambah pula dengan senyuman ngeri yang diukir jelas.

Tayama tidak mengangguk mahupun menggeleng. Sebaliknya dia hanya mendiamkan diri.

Apa... Apa salah aku...

Aku hanya mahu bekerja secara aman sebagai pembantu peribadi Haru.

Kenapa... hidup ini...

Haih...

Secara tiba-tiba, tali leher milik Tayama ditarik lembut oleh Yui. Senyuman omega jelas terukir olehnya. Kemudian lidahnya mula menjilat bibir dengan gerakan yang begitu seksi.

"How about... you keep a secret.Then, I'll call you...

"~My Master~"



To Be Continue

VROMM VROMM

BUSHHHH

HIYATATAYAYA yuniverse~

author =( ^∇^) (゚∀゚ )= yuniverse

AUUWW Thank you pada Yuniverse yany always Always support The Last Omega.

Yang dah Became one of the Yuniverse 〜(^∇^〜)
Yang Always Vote <(‾︶‾)>
Yang Terus letak kat reading list ヽ(゚∀゚)ノ
Yang terus baca lepas author update (✿'‿')

\(^▽^@)ノ OMG yugays buat author terharu namati la Awch

∩(︶▽︶)∩Dah namoh panjang ii nnti busan

HIYAHAGAGAGAGA

Don't forget to

TO APA?

yuniverse: VOTE !!!

That's MY DARLING YUNIVERSE!

┃𝚃𝙷𝙴 𝙻𝙰𝚂𝚃 𝙾𝙼𝙴𝙶𝙰┃𝔹𝕃Where stories live. Discover now