Disebalik bilik persendirian yang dihuni oleh dua lelaki omega yang kian berborak,di hadapan pintu luar terdapat sepasang telinga yang mendengar setiap satu ayat yang dikeluarkan.
Kemalangan?Langgar?Mati?Pregnant?
Dia juga bingung tiada petunjuk di mindanya.Namun satu perkataan telah membuat dia sedar akan apa yang berlaku sekarang.
"Sayaka Yuu"
°•°•~•°•°
Sepasang kaki mengambil langkah besar ke bilik Presiden.Tidak cukup tanah dia berlari di koridor menghiraukan undang-undang sekolah sendiri.Semput di dada tidak hilang.Sama seperti suara yang berada di mindanya.
Hyui...yang langgar?
"Kenapa Tayama?" Tayama terkejut mendengar suara yang datang secara tiba-tiba.
Secara kebetulan Haru juga berada di situ.Mesyuarat baru sahaja habis dan kini dia tidak sabar untuk bertemu Hyui.Lain pulak jadinya apabila Tayama berada di depan bilik rasmi.Tersemput-semput macam nampak hantu ni kenapa?
"Presiden!"
Tayama memegang lengan Haru secara tiba-tiba.Terus ditarik Haru ke dalam bilik rasmi tersebut.Pintu juga dikunci supaya tiada sesiapa mengganggu.
"Dah kenapa kau ni?Nampak students buat 'ehem' lagi ke?"
HEHE (๑•̀ㅂ •́)و ✧
Haru mengerut dahi.Makin hari makin pelik perangai Tayama ni.Mungkin nak suruh aku naikkan gaji.
"Tak...Presiden...dengar ni...tadi...-"
Knock Knock Knock
Pintu bilik rasmi diketuk seseorang.Kemudian jelas kedengaran suara Hyui dari luar.
"Presiden?Kenapa kunci?"
Tayama bertukar gelisah.Keadaan sekarang bertambah teruk.Dia cuba memberitahu Haru mengenai hal tadi.Akan tetapi,Hyui pula ada di sini.
"Oh?Kunci eah?Kejap saya bukakan."
Senyuman berseri-seri di bibir Haru yang ingin membuka pintu untuk Hyui yang berada di luar.Dilupakan terus kewujudan Tayama yang berada di situ.
Haru memulas tombol pintu.Pintu dikuak perlahan sehinggalah bayangan Hyui kelihatan.Senyuman dipapar terus tanpa henti.Sebelah lagi tangan Haru bertindak untuk menunjuk sopan arah jalan masuk.
"Silakan,My Secretary."
Seperti ala-ala diraja begitu.Layanan Haru terhadap Hyui yang hanya ingin memasuki bilik tersebut.Namun air muka Hyui berubah di tatkala terpandang Tayama yang berada sama di dalam bilik tersebut.Pelik...Kenapa pandangan Tayama terhadapnya terasa seperti satu pandangan yang kejam?
"Tayama?" Haru memanggil pembantu peribadinya itu.
"Apa yang kau nak bagitau tadi?
"Ta..takde pape Presiden.Saya minta diri dulu."
Terus Tayama melangkah keluar dari bilik tersebut tanpa penghormatan yang biasa diberikan.
"Apa kena dengan manusia ni sorang..aihh pening dibuatnya."
Haru mengeluh melihat Tayama yang tidak mampu untuk jujur dengan dirinya.
"Mungkin...hal peribadi kut...Saya salah timing masuk bilik ni.. "
Hyui cuba mempositifkan perspektif yang ada pada Haru.
Cuba untuk mengubah topik dan suasana.Haru pun bersuara lagi.
YOU ARE READING
┃𝚃𝙷𝙴 𝙻𝙰𝚂𝚃 𝙾𝙼𝙴𝙶𝙰┃𝔹𝕃
Romantizm•°∅megaverse°• •Male Pregnancy• (This book was A Mistake when I was on my teenchild mind.Please read it on your own.Also im sorry for the bad plot and ridiculous thing in here.) enjoy ;-) Kehilangan kekasih hatinya yang membawa kandungan yang berusi...