"Why did you kiss me yesterday...? "
Are you for real Presiden? Depan budak-budak anda menyoal perkara semalam.Perkara yang sepatutnya den lupa.Astu kome pi ungkit pulak. Ayee sakit betol hati den.
Hyui hanya terdiam.Dia sengaja pura-pura tidak dengar akan persoalan Haru.Fokusnya ditekankan kepada kanak-kanak yang di depan mata.Namun hatinya berdegup laju.Berdebar sungguh apabila Presiden yang tiba-tiba menyoal tanpa ada amaran.
"Hyui...answer me... "
No No No.Jangan buat muka tu.Jangan guna nada suara tu.Jangan pandang macam tu.Please god please...Jangan just jangan...
"Hyui...apa awak rasa lepas cium saya?"
Hyui terdiam lagi.Dia cuba untuk menghiraukan persoalan Haru.
"Did you kiss me...just for fun?"
Hyui terhenti seketika.Sesekali dia mengimbas apa yang disoal Haru tadi.
Just for fun?Eh dia ingat aku buaya ke? For fun? Apa ingat mulut aku ni taman tema? Eyy budu.
Hyui menggeleng laju.Wajahnya kemudian bertukar merah.Seperti kehilangan oksigen,dia berdebar.
"So...do you like me,Hyui"
Zapp!
Seperti dipanah cinta rasanya.Matila nak jawap apa ni?
Tolong skip soalan. Ingat Exam ke? Suka suka nak skip soalan.Someone help jangan bagi aku jawap soalan ni.
"Bro Hyui-chan!!!Bro Hyui-chan boyeh lahirkan baby tak? "
Soal budak yang bernama Ryui.Umur yang cukup matang di sini iaitu 5 tahun.Seorang yang riang dan suka membantu para penjaga di sini.
Wtf kid soalan...Aku rela confess kat Haru kalau macam ni.
Nak tak nak kena jawap.Boleh lah aku ambil peluang nak lari topik."M-mana Ryui-chan dapat soalan ni...?"
"Ohoo! Momma kata yang Momma boyeh lahirkan baby walaupun momma lelaki.Amazing kan!!!"
Ha...ha...Ha...amazing giler...
PARENTS MANA YANG AJAR BEBUDAK PASAL NI???
"Jadiii Ryui hanya terfikir, boyeh ke Bro Hyui-chan lahirkan baby jugak?"
Dalam masa yang sama,Haru hanya memandang selamba ke arah Hyui.Padan muka sape suruh tak jawap soalan aku.Nah amek soalan killer dari bebudak.
Sekali lagi Hyui hanya tersenyum badak ke arah Ryui.Dia tidak mampu menjawap persoalan Ryui tersebut.Tidak mahu menghangatkan keadaan,Hyui hanya ketawa palsu.
"Ha Ha Ha Ha Ha Ha...begituu rupanya...Ha Ha Ha Ha..."
Ryui kemudian mendekati Hyui.Dia kemudian memeluk Hyui tanpa sebarang isyarat.
"Ehhh?Ryui-chan main peluk-pelukkk. "
Namun kemudian Ryui,kanak-kanak berusia 5 tahun itu menjauhi Hyui dengan serta merta.Seakan-akan dia telah terhidu sesuatu yang kurang menyenangkan.
"Bro Hyui-chan...pher-omone pelik...Bro Hyui-chan...pheromone sama macam...momma dan daddy gaduh..."
Hyui seakan-akan terkejut.Dia mengerutkan dahi.Kenapa?kenapa dengan pheromone aku?Kenapa pelik? Woi?
"Ehh? Ry-ui-chan...mana ada lah.Bro Hyui-chan wangi apaa. "
Terus Ryui menggeleng laju.Kanak-kanak berusia 5 tahun tersebut kemudian mengundur diri memeluk Haru yang mengerutkan dahi.Tidak faham kenapa Ryui tiba-tiba melarikan diri daripada Hyui.Adakah kerana pheromone?Tetapi bukankah Hyui seorang Alpha?
YOU ARE READING
┃𝚃𝙷𝙴 𝙻𝙰𝚂𝚃 𝙾𝙼𝙴𝙶𝙰┃𝔹𝕃
Romance•°∅megaverse°• •Male Pregnancy• (This book was A Mistake when I was on my teenchild mind.Please read it on your own.Also im sorry for the bad plot and ridiculous thing in here.) enjoy ;-) Kehilangan kekasih hatinya yang membawa kandungan yang berusi...