- The Last Omega -

471 26 4
                                    

Sementara Hyui dan Haru terkejut mengenai ciuman mereka. Marilah kita berseronok dengan adegan Yui dan Tayama.

Seperti yang dirancang Yui, Hyui menumpang Haru pulang ke rumah dan Tayama pula  disorokkan agar rancangan berjalan dengan lancar.

"Dinner kat rumah saya?Macam mana?"

Pelawa Yui sambil senyuman di bibirnya diukir manis.Tayama terdiam.Dapat dia rasakan pasti sesuatu bakal berlaku.

"Awak sure hanya 'dinner'?Maksud saya...takkan ada benda-benda pelik akan berlaku?"

Tayama curiga.Dia paling terasa tidak selamat apabila berada bersama-sama dengan Yui.Bukan kerana Yui ialah omega... tetapi hanya kerana janji yang telah dipersetujui.

"Keep a secret, then I will call you Master♡"

Teringat dia akan pertaruhan yang membawa dia ke dunia penuh sexual.

"Saya akan datang... tak janji."

Tayama selamba sahaja.Dia tahu pasti akan ada sesuatu yang berlaku nanti. Tetapi,apabila bersama Yui terasa amat berbeza.

"Hm? master♥~Why not master stay sampai esok?I mean~stay over tonight...hm?"

Ya Tuhan wajahnya itu.Tidak mampu hatiku untuk menolak.Sungguh comel.Taguna punya hati kenapa kau tak tolak?! Kau tahu kan nanti budak ni akan rogol kau dasar pervert!

Hati: Bodoh kau yang nak sangat tadi.

Tayama hanya mengangguk perlahan.Sejurus itu, Yui tersenyum keriangan.Dalam masa yang sama, akalnya memproses pelbagai idea yang menarik untuk permainan malam ini. Yui tersengih.

Tepat pukul 6:00 petang,mereka tiba kondominium yang menjadi tempat tinggal Yui.Bangunan tinggi yang mempunyai 29 aras itu dikagumi Tayama.Habis ternganga mulutnya melihat betapa mewahnya tempat tinggal Yui.

Pergh...kau tinggal sorang diri je dengan rumah besar macam ni?Pergh memang Pergh!

Terketar-ketar kaki Tayama untuk melangkah masuk. Tiba-tiba hatinya berasa tidak layak untuk berada di sini. Terasa miskin betul. Malu dengan Yui yang berstatus Omega, sedangkan dia ialah Alpha.

"Alright! Malam ni kita akan masak Beef Stew, Beef steak blackpepper sauce and last Custard Pudding."Jerit Yui ceria.

"Eh nak saya tolong tak?Banyak semacam je nampak."

Tayama pula mempelawa bantuan untuk memasak sekali.Alah alang-alang tu dapat la aku merasa dapur orang kaya. Alah korang ni. Kita perlu ambil kesempatan dalam kesempitan.

Yui sekadar mengangguk lalu mereka berdua mula menyediakan bahan-bahan. Suasana di dapur penuh dengan suara gelakan Yui, apabila dia menyapu sos lada hitam pada bibir Tayama.

Tidak semena-mena Tayama menjilat sos tersebut.Tergumam dia untuk seketika.Weh sedap siot.Guna perencah apa ni? Adabi?

"Woahh!Tak tahu pulak yang Yui pandai masak!Sedap betul! "

Tayama terus memuji tanpa henti.Dia betul-betul terkesima dengan rasa dan campuran yang cukup menarik dalam masakan Yui.

"Takdelah hahaha!Saya belajar dalam internet.Biasa-biasa je ni."

Yui merendah diri.Namun sebaliknya dia berharap Tayama akan memujinya lagi. KAHKAHKAH.

Hanya sebelum ini,mereka berkenalan kerana jawatan yang sama, iaitu sebagai pembantu peribadi.Munculnya Yui yang membuatkan Tayama merasai erti Seksual. Hanya kerana rahsia Hyui yang hidup sebagai Alpha palsu telah membawa Tayama lebih dekat untuk mengenali Yui.

┃𝚃𝙷𝙴 𝙻𝙰𝚂𝚃 𝙾𝙼𝙴𝙶𝙰┃𝔹𝕃Where stories live. Discover now