bölüm 1

1K 18 4
                                    

YENİ BİR HİKAYEYLE TEKRAR BURADAYIZ! DUYGULARINIZ YORUMLARDA DİLE GETİRMEYİ UNUTMAYIN. KEMERLER HAZIRSA HER ŞEYİN BAŞLADIĞI BÖLÜME GİRİŞ YAPALIM.
İYİ OKUMALAR...
________________________________

"Güven dedikleri kırık bir camdı."

Sabah hiç olmadığım kadar pozitif uyandım üniversite sondaki sınavlarımın hepsini geçmiştim ve bugün Selim'in doğum günüydü onun için o kadar güzel bir sürpriz hazırlamıştım ki.
Bayılacaktı, sırf 3 ay bunu hazırlamak için uğraşmıştım. Son zamanlarda aramız pek iyi değildi ve bu sürprizin aramızı düzelteceğini düşündüm.

Hemen hazırlanıp Selim'in evine gittim 3 yıldır çıkıyor olmamıza rağmen evine 3 kere
falan gitmişimdir. Çok heyecanlıydım, her şeyi ayarlamıştım elimde pasta kapıyı çaldım. Kalbim küt küt atıyordu, yaklaşık 10 dakika sonra ortak arkadaşlarımız gelecekti. Çok az ortak arkadaşımız vardı ondan gizli olarak arkadaşlarını bulup mesaj atmıştım.

Kapı açıldı Selim beni görünce şok olmuştu, yeni kalkmıştı, sarı kısa saçları dağınıktı, simsiyah gözleri şişmiş anlamsızca bana bakıyordu.
"Merve! Burada ne işin var sana işim olduğunu söylemişim."
Moralim bozulmuştu biraz ama sonuçta doğum günüydü.
"Sürpriz yapmak istedimm." zorla gülümsettim kendimi.
"Ee, Merve ben akşam seni yemeğe çıkarsam."
"Ne?!"
"Bak çok yorgunum, işim var hem benim doğum günüm ben akşam görüşmek istiyorum seninle, hadi sen git şimdi."
"Selim sen ne saçmalıyorsun! Senin için 3 aydır uğraşıyorum ve verdiğin tepki bu mu?!" artık çok sinirlenmiştim.
İçeriden bardak kırılma sesi geldi.
Gözlerim açıldı. Selim'i itip içeri girdim, kolumu çekiştirmeye çalışıp bir şeyler söylüyordu ama salona girdiğimde gördüğüm manzara karşısında...
2 kadeh şarap ve bir sürü viski vardı. Banyodan kırmızı sütyen ve donu olan bir kız çıktı.
"Öykü!"
Selim'i tanıştırdığım tek kız arkadaşımdı. Normalde hesap sormadan asla ayrılmazdım o evden ama...
O an tek istediğim onların hepsini ardımda bırakmaktı ben tam kapıdan çıkarken Selim'in arkadaslari geldi Selim onlarla uğraşırken ben de kapıdan çıktım.

Babamı aradım, arabayı kendim kullanmak istememiştim. Ağlamaklı bir sesle;
"Babam hemen buraya gelmen lazım."
"Merve şu an meşgulüm kapamam gerekiyor."
"Baba çok kötüyüm."
Babamın telefonundan Yasemin'in sesi duyuldu.
"Hayatım hadi gel. Seni bekliyorum"
Yasemin, babamın yeni sevgilisiydi, ona öylesine gıcık oluyordum ki. Aramızda sadece 2 yaş vardı. Annem bizi terk ettikten sonra babam kimseyle ilişki kuramamıştı bana çok iyi bakıyordu, çok değer veriyor ve seviyordu. Bugün bu söylediklerine inanamadım. Hepsi Yasemin'in suçu diye düşündüm. Babamın aklını karıştırıyordu.
"Kızım bu akşam eve gelemeyeceğim sen dışarıdan yemek söyleyebilirsin, gitmem lazım."
Suratıma kapamıştı.
Kimsem kalmamıştı ne ailem, ne sevgilim, ne de Selim yüzünden kavga ettiğim arkadaşlarım.

Sinirle arabaya bindim her zaman kafamı dinlemek için gittiğim sahile gidecektim. Aklımdan o kadar şey geçiyordu ki. Ağlamaktan önümü göremiyordum. Birden arkamda siyah büyük bir araba belirdi, hızlandı birden. Ne yapmaya çalışıyordu beni öldürecek miydi? Önüme geçti ve önümü kesti arabadan indiler 5 kişilerdi sanırım. Çok korkmuştum. Biri kapımı açtı kolumu tuttu ve beni dışarı çıkmaya zorladı, direndim ama çok güçlülerdi. Arkadan silah sesi duyuldu beni tutan adam dışında diğer 4 kişi şimdi yerde yatıyordu. Başka bir adam geldi ve kolumu o kadar sert çekti ki, kolum kıpkırmızı olmuştu. Beni zorla arabadan indiren adamı hırpalamaya başladı. Her yerde kan görüyordum. Çok korkunçtu, arkama bakmadan kaçmaya başladım, sadece koşuyordum. Diğer adamın peşinden koştuğunu gördüm. Daha da hızlanmaya çalıştım ama birden eliyle arkamdan yakaladı beni, belimi tuttu ve kendine çekti. Tepinmeye çalıştım ama çok güçlüydü bayılmadan önce hatırladığım tek şey o kaslı kollarıydı.

YABANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin