20. Kapitola

36 8 2
                                    

"Co je tohle vůbec za nápad? Vždyť je hrozné vedro. Nedá se to vydržet."

Sehun se zasmál. "Tak běž do vody."

Dnešní společná aktivita-odpoledne u jezera. Hannah se momentálně schovávala ve stínu stromu, zatímco se ovíjela časopisem, který sebrala Sehunovi. Ten jí však moc velkou společnost nedělal, většinu času totiž stejně prospal.

"No, asi radši zůstanu tady."

"Proč?" nechápal Sehun. "Kromě sluníčka ti vadí i voda?"

"To ne."

"Tak co se děje?" zeptal se, přičemž se posadil. Hannah tak čelila jeho přímému pohledu.

"Neumím plavat," přiznala poněkud zahanbeně.

"Takže máš strach," zkonstatoval.

"Prostě velké vodní plochy nejsou nic pro mě."

"Tak se běž jen smočit. Vždyť přece nemusíš do žádné hloubky, prostě tam, kam postačíš. Jestli chceš, půjdu s tebou."

"Upřímně nevypadáš, že by se ti to zrovna dvakrát zamlouvalo. Radši by jsi se tu dál povaloval a pospával."

"Máš pravdu," uznal. "Ale co bych pro tebe neudělal?"

"To je dobrý," ujistila ho. "Půjdu sama a kdyby náhodou, vždycky pro mě můžeš obětavě skočit."

"To víš, že jo." Protočil očima. "Ale ne, budu tě po očku sledovat."

"Počítám s tím."

Faktem je, že Hannah plavání ani nikdy nevyhledávala a jako malá se to bohužel nenaučila. Pochopitelně tak necítila nic jiného než respekt, když se přibližovala ke břehu velkého jezera. Ale taky věděla, že měl Sehun pravdu. Může se přece trochu překonat a navíc, to vedro už začínalo být doopravdy nesnesitelné.

Přišla si pak jako ten největší posera, když velmi opatrně našlapovala, ale ta voda k tomu všemu byla ještě hrozně studená, takže jen zatnula zuby a pomalu pokračovala.

Zastavila se, až když vodu měla po pás a psychicky se připravovala na to, že každou chvilkou svlaží i horní část těla, když na její záda dopadla nečekaná a pořádně ledová sprška vody.

V šoku zalapala po dechu a vzápětí se  otočila na viníka, a to jak jinak než na Baekhyuna.

"Proč?" Zamračila se nespokojeně.

Jemu očividně studená voda vůbec nevadila, soudě podle mokrých vlasů se i potápěl, no Hannah rozhodně nesdílela nadšení, které v jeho tváři bylo poměrně dost patrné.

"Nebuď taková citlivka." Pousmál se. "Navíc tahle tvoje taktika lézt do vody co nejpomaleji to jde, není zrovna nejlepší. Jen si to stěžuješ."

"Takže podle tebe bych se měla hned potopit," zkonstatovala.

"Pořád vlastně nevím, na co čekáš. Mh? Ta voda zase ani tak studená není."

"Možná pro tebe. A rozhodně ode mě nečekej, že se budu potápět."

"Proč ne?" zeptal se, přičemž na ni znovu cákl vodu. A pak zase. A potřetí. 

"Nech toho!" vykřikla, jakmile se jí voda dostala do vlasů, no Baekhyun se jen smál. 

"Prosím, přestaň."

"No ták. Sranda, Hannah."

"Směješ se jenom ty," upozornila.

"Dobře, omlouvám se." Zvedl ruce v obranném gestu.

RECOVERY | bbh ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat