Selaaam! Yeni başlangıç💋
Belirtmem gereken tek şey güzel kızımız Adelini daha namuslu birisi yaptım.
İyi okumalarrrr💋🔥
~Selam. Ben Adelin Burnyll.
17 yaşındayım. Koleje gidiyorum. Babam Scott Burnyll ve üvey annem Jolie ile beraber yaşıyorum. Annem beni doğururken ölmüş. Bu yüzden onu sadece fotoğraflardan hatırlıyorum.
Babam ****** holdinginin sahibi ve aynı zamanda modellik yapıyor. Ben de okul olmadığı zamanlarda çok sık olmasa da onun yanında modellik yapıyorum.
——————
Sabah çalan alarmın sesiyle zar zor kalkıp banyoya gittim. Yeni bir okul haftası başlıyordu. Hızlıca bir duş alıp odama geçtim. Klasik okul eteği ve üstüne de düz gri sweat giydim.
Günlük makyajımı da yaptıktan sonra çantamı alıp hızla aşağı indim.
Babam ve Jolie kahvaltı yapıyordu. Hemen babamın yanına gidip yanağına öpücük kondurdum ve kapıya yöneldim. Babam arkamdan "Kahvaltı??" diye seslendi. Ben de ayakkabılarımı giyerken "Okulda yaparım babacım" dedim. "Peki. İyi dersler prenses!" dedi. Teşekkür edip hızla çıktım.
Arabada beni bekleyen Tayloru görünce istemsizce gülümsedim.
Taylor babamın en sevdiği ve güvendiği adamı benim de şoförüm. 20 yaşında kumral saçları yeşil gözleri ve sert çene yapısıyla hayalimdeki erkek oluyor kendileri.
(Hasss şoföre bak 🥵🥵🔥)Hemen arabaya bindim. Taylor gülümseyip "Günaydın" dedi. Aynı şekilde ben de gülümseyip "Günaydıın" dedim ve yola çıktık.
Normalde gittiğimiz yoldan farklı yerden gidiyorduk. Taylor bişey biliyodur diye bişey söylemedim. Ormanlık bir yerde durdu ve bana döndü. Sorgular biçimde ona bakıp "Taylor abi okula geç kalıcam" dedim. (He aynen abi amk)
Sırıtarak "Abi demene gerek yok güzelim" dedi. Daha ne dediğini kavramadan elini bacağıma attı ve okşadı. Zaten ergenliğin zirvesindeydim şimdi bu yakışıklı napıyordu??
Ben bunları düşünürken nefes alışlarım hızlanmıştı. Sonra hızlı bir hamleyle beni oturduğum yerden kaldırıp kucağına oturttu. Daha rahat yerleşmemi ister gibi koltuğu geriye çekip bana yer açtı.
Kızlığım tam da erkekliğinin üstüne denk geliyordu. O kadar büyük ve sertti ki rahatça hissedebiliyordum. Bana döndü ve gözlerime baktı. Hızlıca dudağıma yapıştı. Artık aklımda okul falan yoktu. Bu yakışıklı bütün aklımı yerle bir etmişti.
Deli gibi öpüşüyorduk. Kokusu bilincimi kapatacak derecede güzeldi. İkimiz de nefessiz kalınca dudaklarımdan ayrılıp boynuma indi. Refleks olarak kafamı geriye attım.
Ellerini kalçamda hissedince duraksadım. Neden bilmiyordum ama bu hareketinden rahatsız olmuştum. Elini tutup yavaşça çektim. Ben bırakınca tekrarladı ve yüzüme baktı. Tekrar elini tutup çektim ve kapıyı açıp arabadan indim.
Biraz sonra yanıma gelip "İstemediğini söylemek yerine neden kaçtın?" dedi. Ona söylemek istemiyordum ama ben korkuyordum. Çünkü daha önce hiçkimseyle ilişkiye girmemiştim.
Ona dönüp "Kendimi iyi hissetmiyorum eve gidebilir miyiz?" dedim. O da "Nasıl istersen prenses" dedi ve arabaya binip eve gittik.
Yol boyunca ikimiz de konuşmadık. Ama o büyüleyici öpüşlerini düşünmeden edemiyordum.
Eve geldiğimizde kimse yoktu. Babam büyük ihtimal işteydi. Jolie de her zamanki gibi alışverişte falan olmalıydı. Hızlıca odama çıkarken babam aradı:
S(babası): "Hanımefendi okulu asmışsın"
A: "Babacım yaa" (sakin amk sildim)
S: "Sorun nedir bebeğim?"
A: "Kendimi hiç iyi hissetmedim. Taylordan beni eve bırakmasını istedim"
S: "Daha iyisin umarım. Gelmemi ister misin?"
A: "Hayır iyim. Gerek yok. Kolay gelsin çok çok öpüyorumm"
S: "Ben de"Telefonu kapatıp odama geçtim. Kapıyı kapattım ve olduğum yerde durdum. Biraz önce benden 3 yaş büyük olan hayatımın aşkıyla öpüşmüştüm. İçimde garip bir mutluluk ve ismini veremediğim bir his vardı.
Kendimi yatağımın üstüne attım. Biraz öyle oyalandım. Kendime gelip makyajımı tazeledikten sonra telefonuma bildirim geldi:
SELAAM
GECİKME İÇİN ÜZGÜNÜM AMA DİĞER BÖLÜMLERİ SERİ ŞEKİLDE ATMAYI DÜŞÜNÜYORUM ÇÜNKÜÜ NERDEYSE HAZIRLAR
DİĞER BÖLÜM GÜN İÇİNDE GELİR💋OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜÜZZ💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adel(+18)
RomanceBabasının yıllar önce işlediği bir suç yüzünden başına gelmeyen kalmayan bir kızın hikayesi. Oku geç Abi başlarda cidden baya saçmalamışım ama sonlara doğru idare eder be 👉🏻👈🏻 Not: cringe 💋