Yaklaşık iki hafta olmuştu. Taylor hâla dönmemişti. Babamla da birkaç kez görüntülü konuşmuştuk. Onun dışında eve birini çağırmamıştım. Okul da normal gidiyordu ve bir ay sonra sömestr tatili geliyordu.
Ama bugün bizim kızları çağıracaktım. İkisini de aradım ve kabul ettiler. Ben de mutfağa inip bişeyler atıştırdım. Biraz daha oyalandıktan sonra geldiler ve beraber odama çıktık.
Tayloru onlara anlatıp anlatmama konusunda kararsız kaldım. Çünkü onlar da aramızın ne kadar iyi olduğunu biliyorlardı ve Taylorun ne kadar kafa dengi olduğunu. Ama bu sinirli yönlerini bilmiyorlardı. Ben de anlatmama kararı aldım.
Kızlar bana mental çöküşte olduğumu söyleyip duruyorlardı. Ben de hayır iyiyim diye diretiyordum.
Biz yine boş boş dedikodu yaparken Kellynin telefonu çaldı ve yanımızdan gidip konuştu. Geçen birkaç dakikanın ardından tekrar gelip "Kızlar benim eve dönmem lazım babam aradı. Haftaya olan uçuşu yarına getirmişler. Ben kaçıyım." dedi. Tamam diyip uğurladıktan sonra Miayla kaldık ve napsak diye düşündük.
Evde sıkılınca Mia sahile gidelim dedi. Tamam diyip hazırlanmaya başladık. Hava denize girebilecek kadar sıcaktı ama 1 aya soğurdu sonbahar geliyordu.
Su geçirmez maskara ve eyelinerlı makyajımı yaptıktan sonra bikinimi ve sahil çantamı hazırlayıp çıktım. Taylor olmadığı için taksiyle gidecektik. Taksi 10 dakikada falan geldi ve sahilin yolunu tuttuk.
Gidip kabinlerde üstümüzü değiştik.
Kendimize denize yakın bi yerde şezlong seçtik ve havlularımızı koyup önce biraz yattık. Sonra Mia denize girdi. Biraz sonra ben de yanına girdim ve beraber yüzdük.
Mia getirdiği fotoğraf makinasını çıkardı ve bir sürü foto çekildik. Kesinlikle mükemmel fotoğraflar olmuştu.
Sonra güneşlenme kararı aldık ve şezlongun üzerindeki şemsiyeyi kapattık. Yüzüstü yatıp güneşlendik.
Kafamı kaldırdım ve telefonumu alıp biraz uğraştım. Etrafa bakınıyordum ve yüzen insanları izliyordum. Arkama da baktığımda tanıdık birini gördüm.
Bu Kellydi. Yanında biri vardı ve öpüşüyorlardı. Kimdi ve bize niye bahsetmemişti. Edward olamazdı çünkü ailesiyle başka bir ülkeye taşınmışlardı ve Kelly mesafeli ilişki yürütemem diye ayrılmıştı. O zaman kimdi bu çocuk.
Biraz daha inceledim. Sonra kellyi yanımıza çağıracaktım ki yanındaki çocukla el ele tutuşup denize yürüdüler.
Gördüklerim karşısında donakalmıştım ve Mia da görmüş olacaktı ki direkt "Adel sakin ol" dedi. Gördüğüm manzara karşısında yıkılmıştım.
En yakın arkadaşım ve sevgilim öpüşüp el eleydiler. Evet sevgilim. Dylan. Yüzümde mimik oynamazken gözlerimden yaşlar süzülüyordu.
O sırada Mia yanıma geldi bana sarılıp gözlerimi sildi ve eve gidelim diyip eşyalarımızı toplamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adel(+18)
RomanceBabasının yıllar önce işlediği bir suç yüzünden başına gelmeyen kalmayan bir kızın hikayesi. Oku geç Abi başlarda cidden baya saçmalamışım ama sonlara doğru idare eder be 👉🏻👈🏻 Not: cringe 💋