Ertesi gün ve ondan sonraki günler de gayet normal geçti. Sonunda hafta sonu geldi ve Mia'yı arayıp davet ettim.
Gelirken yanında iki misafir getireceğini söyledi. Ben de "Yeni insanlarla tanışma fikrinin iyi olduğunu düşünmüyorum" dedim. "Zaten tanıyorsun merak etme" dedi rahat bir sesle.
Hemen "Kelly'i falan getirmeyi düşünüyorsan sakın. Tekrar görmek istemiyorum onu" dedim sinirle. O da "sakin ol. O değil gelince görürsün. Atıştırmalık almamızı ister misin?" dedi.
"Hayır evde var. Bekliyorum" dedim ve kapattık. 15-20 dakika falan sonra kapı çaldı. Gidip merakla kapıyı açtım ve karşımda Mia ve iki koca yakışıklı gördüm.
Carlo ve Theon gelmişti. Gülümseyip içeri davet ettim. Salona doğru götürdüm ve "Evinizdeki gibi rahat olun. Ben atıştırmalık getiriyorum" diyip gülümsedim ve mutfağa doğru gittim.
Mısır patlatırken Theon yanıma geldi ve "Yardıma geldim" diyerek gülümsedi. Ben de "Geçebilirsin getiriyorum hemen" dedim.
"Ben napıyım. İçecek koyayım. Bardaklar nerde?" dedi. Ben de gülümseyip gösterdim. Dört tane bardak çıkardı ve buzdolabını açıp "Bakalım ne içebiliriz" dedi.
"Kola, gazoz, meyvesuyu... Vişneli kola var sever misin?" dedim ona bakarak. O da "Çok severim" dedi ve buzdolabından bir şişe çıkardı.
Bardaklara doldurdu. Bu sırada mısır da patladı. Ben mısırı ve diğer atıştırmalıkları alırken o da tepsiyle kolaları getirdi.
Biz içeriye geçerken Mia'yla Carlo çoktan film seçmişlerdi. Ben Mia'nın yanına onun yanına da Carlo oturdu. Benim yanıma da Theon geldi ve kolunu omzuma attı. O an biraz şaşırmıştım ama hoşuma da gitmişti.
——————
Film bittikten sonra Mia terası göstermem için diretti. Ben de odamdakine değil normal terasa çıkardım. Mia "Ee seninkine gitmeyecek miyiz? Ordaki manzarayı hiç bişeye değişmem" dedi.
Ben de tamam diyip götürdüm. Çıkınca Carlo ve Theon balkon tarafına geçip hayranlıkla dışarıyı izlerken ben hamağa oturdum Mia da koltuğa uzandı.
Mia'nın yanına Carlo uzandı ve Theon ayakta kaldı. Ben de hemen kaydım ve gel diyip yanımı işaret ettim. Gülümseyip geldi.
Biraz öyle sohbet ettik. Kafamı Theon'un dizlerine koydum ve uzandım. Biraz utandı ve sırıttı. Bu hali çok tatlıydı. Biraz daha onu izledim.
Daha sonra uyuyakalmış olacağız ki uyandığımda Theonun yanında ona sarılıyordum. O da beni izliyordu.
Kalkıp saate baktım ve o sırada Theon "Sonunda uyandın uyuyan güzel" dedi. Gözlerimi kapatıp güldüm.
—————
Beraber geçen birkaç saatin ardından onları gönderdim. Kalıp yemek yemeleri için ısrar ettim ama gitmek isteyince tutmadım.
Aslında Theon'un gitmek istemediği çok belliydi ama Carlo'yla beraber yata gidip temizlik yapacaklarını söyledi. Sonrasında sizi davet edip parti vereceğiz diyince gülümsedim ve onaylar gibi başımı salladım.
Kapıda Theon'la sarıldık. Çok uzun olduğu için göğsüne kadar geliyordum ve sarılınca kalp atışlarını hissettim.
Gittiler ve ben de ortalığı toplayıp odama geçtim. Daha sonra Mia aradı ve Theon'u övüp durdu. Biraz öyle dedikodu yaptık.
Sonunda Mia "Theon seni çok sevmiş. Çok yakışıyorsunuz" dedi. Ben de "Şu an yeni bir sevgiliyi ne kadar kaldırabilirim hiç bilmiyorum zaman lazım" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adel(+18)
RomanceBabasının yıllar önce işlediği bir suç yüzünden başına gelmeyen kalmayan bir kızın hikayesi. Oku geç Abi başlarda cidden baya saçmalamışım ama sonlara doğru idare eder be 👉🏻👈🏻 Not: cringe 💋