0.0

83 13 54
                                    

Naber gencolar neyse.

Şuraya başlandığınız tarihi alayım bacılar amcalar teyzeler👉

İyi okumalar 💛

---------------------------------------------

Uykulu gözler ile etrafı
izliyordum neydi benim bu uykudan çektiğim.

Telefonumdan gelen mesajla yerimden sıçradım.

Elimi komidinimin üzerindeki telefonuma uzatım.

Elime alıp whatsapp'a girdim.

Deniz malı kişisinden 2 yeni mesaj.

Deniz malı: Nerdesin satürn.

Deniz malı: Tabi ki unutun kaykay parkındayız söz vermiştin Doğu ve arkadaşlarılarıyla kapışıcaktık.

Satürn : Deniz unutum kusura bakma hemen geliyorum.

Deniz malı : acele et yardımına ihtiyacım var

Satürn : niye!?

Deniz malı: kanka yardımına ihtiyacım varda buradaki kızlar bana yürüyor.

Satürn: jet hızıyla geliyorum Deniz.

Deniz malı : Acil!?

Of bu malda çok abartı, ilgiyi sevdiğini biliyorum kimi kandırıyorsun sen Deniz bey.

"Of nasıl unutum ya bir Doğu salağının bizle uğraşmadığı kalmıştı şimdi geç kalınca geri bastım sandı sen bekle doğu bey"

Bir yandanda üstümü giyiniyordum .

Üstümü giyinip kaykayımı almam bir oldu.

" Anne ben çıkıyorum gülüm"
"Nereye"
"Sence annecim"
" Denizle paten kayıcaksın anlaşıldı yemekten  önce evde ol."

Ayakkabılarımı acele giyip kaykayın üstüne atladım.

Her zaman yaptığım gibi sırf Doğu ya gıcıklıksın olsun diye yaptığım şeyi yaptım, Doğunun evinin olduğu sokaktan geçerken.

" ACAYİP HAYVANLARA BENZİYORSUN DOĞUUUU" diye bağırdım belki evde bile değildi ama olsun.

Hızla kaykayı sürmeye devam ederken Denizin de orada olduğu kaykay parkını gördüm.

"yetim Deniz" Deniz yanındaki kızlarla konuşuyordu hafiftende topuklamaya hazırlanıyordu belliki.

Hemen ortamı dağıtmalıydım.

Oraya gelip durdum kaykayımı kolumun altına sıkıştırdım. Denizin yanına adımladım.

" Deniz bunlar kim birtanem"
Yüzüme aptalca baktı yavaşca gözümü kırptım ve o an anladı sanırsam.
"satürn hayatım açıklayabilirim"
" Neyi açıklıycaksın Deniz beni nasıl kandırdığını bu kızlarla nasıl flörtleştiğinimi? Hah?"

Çok iyi dram yapıyorum. Kızlar bana baktı ve aynı anda "sen kimsin!?" onlara hafifçe sırıtıp " Deniz benim sevgilim sizde burdan topukluycak kızlarsınız"

Kızlar bunu duyunca hızla gittiler.

"Gene günümü kurtardın be satürn" ona göz kırpıp " sen ne sandın başkan"

"Doğular nerde korkup kaçtılarmı? Ay eğer öyleyse mutluluktan bayılırım"

"bilmem Furkan aradı ve geç geliceklerini daha evde olduklarını söyledi"
O anda birden kahkaha ile gülmeye başladım o zaman doğuya söylediğim şeyleri duymuşlardı ay normaldede duyuyormu emin değildim ama bu sefer emindim.

Telefonumundan gelen bildirim sesiyle elimi cebime atım Deniz bana ne oldu der gibi yaptı. Elimi yüzünün önüne getirdim sonra sus işareti yaptım, oda kafasını salayarak kaykayıyla antreman yapmaya gitti.

0545*** kişisinden 1 yeni mesaj.

0545***: çok tatlısın lan çoraplar yakışmış.

Yavaşca eğilip çoraplarıma baktım bir bu eksikti biri rengarek gökkuşağı renginde diğerinde ise köpekler olan bir çoraptı biri çok uzun diğeri orta boyda olan çoraplarıma baktım nasıl giymiştim ben bunları.

Satürn: sağol 😅

0545***: zaten sana herşey yakışır.

Satürn: sağol ama sen kimsin🤔

0545***: benmi?

Satürn: evet sen jdjjdjdn

0545***: ben titan.

Satürn : isminmi bu

0545***: hayır

Satürn: nasıl yani?

0545***: satürn 3 yıldır peşinde dolanıp duruyorum aynı bir uydu gibi eee satürnün uydusunun adı ne?

Satürn: Titan!?

0545*** kişisini Titan diye kayıt editiniz.

Satürn: kısaca bir anonimsin

Titan: hayır

Satürn :???

Titan: sebin uydunum dedim ya güzelim

Satürn: sağol bir gün için bu kadar iltifat bana yeter ama dalga geçiyorsan geçme.

Titan : dalga geçmiyorum satürnümmm💛

Satürn: o bir sahiplik ekimi var banamı öyle geldi.

Titan: evet var dur bir daha bakıyım evet hayla var.

Satürn: bide dalga geçiyor bir dokunmama bakar engelemem

Titan: kızınca çok tatlın oluyorsun.

Satürn: burdamısın?

Titan : bilmem hem bak Doğular geldi sana iyi eğlenceler oku o Doğunun canını.

Satürn: emin ol canını okuycam bays

Titan: bays
------------------------------------

Manzara içime sinmedi ve sonu yoktu o yüzden vazgeçtim ama bundan herhün bir böküm atıcam

Öptüm kocaman 👉💛👈


Gökyüzüne Kayanlar (Texting) tamamlandı...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin