*-Mondtam, hogy a hálóban fojtatjuk. - súgta nekem, majd rácsapott a csupasz fenekemre.*
Másnap reggel, amikor felébredtem, már Jinnie is ébren volt. Szemeimet résnyire kinyitva láttam, hogy engem bámul. Egy ideig még ült mellettem az ágyban, majd felállt és kiment a szobából. Kíváncsi voltam, hogy miért nem keltett fel, ezért utána mentem. A fürdőszobában mosta a fogát. Álltam az ajtóban és néztem Jinniet a tükörben. Láttam, hogy észrevett, ezért köszöntem neki.
-Neked is jó reggelt T/N! Hogy aludtál? - kérdezte, de én nem feleltem neki.
-Hyunjin, miért nem keltettél fel?
-Túl aranyosan aludtál. Nem volt szívem felébreszteni téged. - mondta majd letette a fogkeféjét és megölelt.
-Milyen volt a tegnap este Jinnie? - kérdeztem barátomat érdeklődve.
- A fellegekben jártam. - mondta majd elkezdte a nyakamat puszilgatni.
-Öltözködnöm kéne Jinnie! Mindjárt indulni kell a suliba. Ezt ne most! -mondtam, majd ellöktem magamtól és kifutottam a fürdőből. Ő természetesen utánam jött és elkapott.
-T/N, ez nem így működik, hogy csak úgy eltolsz magadtól és elrohansz.
-De Hyunjin, el fogok késni! Készülődnöm kell! Most erre nincs időnk! - reklamáltam, de Hyunjin nem engedett el.
-Jólvan, akkor gyere elmegyünk felöltözni. - mondta, majd felvett a karjaiba és bevitt a gardróbba.
-Na mit vegyél fel ma? - kérdezte.
-Az egyenruhámat. Nem vehetek fel akármit az iskolába! - válaszoltam.
-Ezt nem tőled kérdeztem.-mondta, miközben elkezdett a ruháim között kotorászni. Elővett egy szürke haspólót és egy kantáros farmert.
-Ez most komoly Jinnie? Haspóló kantáros nacival? Ez miért jó? - akadtam ki a barátom választására.
-Az az értelme, hogy nekem tetszik! Szóval vedd fel!
-De haza fognak küldeni a suliból! - ellenkeztem, de ő abban a pillanatban levette az alvós pólóm. Nagyon meglepődtem tőle. Egyből elállt a szavam. Ott álltam előtte meztelenül, míg ő az egyik fiókból elővett egy melltartót.
-Vedd ezt fel baba! - nyújtotta át nekem a melltartót, amit én azonnal felkaptam.
-Hyunjin, ezt mégis, hogy gondolod? Azért vannak határok! Ne hidd azt, hogy a tegnap este után már mindent megtehetsz! - veszekedtem Jinnievel, de nem foglalkozott velem.
-Ne vitatkozz T/N! Úgy is az lesz amit én akarok.
-Kurvára nem az lesz! - mondtam majd vettem volna fel az egyenruhámat, de Jinnie megfogta a karomat és visszarántott magához. Vadul csókolgatni kezdett, amibe én teljesen beleremegtem. A keze egyre lejjebb csúsztak a derekamon amég el nem érték a combomat.
-Jinnie ne! - próbáltam ellenkezni, de abban a pillanatban a kezei már a combom belső részét érintették. Akaratom ellenére egy apró nyögés hagyta el a számat.
-Na T/N ha felveszed azt a szettet, amit összeraktam neked, megjutalmazlak érte. Mit mondasz baba? - suttogta a fülembe. Már majdnem igent mondtam, de akkor észhez tértem. Felpofoztam, majd kiabálni kezdtem.
-HYUNJIN, BAZDMEG VELEM TE ILYET NEM CSINÁLHATSZ! MOST KOMOLYAN ZSAROLNI PRÓBÁLSZ? - akadtam ki. Azonnal megfogtam az egyenruhámat, és bezárkóztam a fürdőszobába. Felöltöztem és rendberaktam magam. Egyszer csak Hyunjin kopogott az ajtón.
-T/N gyere indulnunk kell! - szólt be a fürdőbe.
-Nem képzeled ugye, hogy veled fogok suliba menni?- kérdeztem felháborodva.
-De ha nem jössz, akkor el fogsz késni!
-próbált jobb belátásra téríteni, de én nem hagytam magam.
-Inkább mint, hogy veled üljek egy autóba. Menj el! - kiabáltam.
-Most komolyan ennyire berágtál? - kérdezte Hyunjin értetlenül. Én nem válaszoltam csak leültem az ajtó elé.
-Na jó majd szólj ha lenyugodtál! Én elmentem! - mondta, majd otthagyott engem. Egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy mi üthetett belé. Kimentem a fürdőből, majd siettem a buszmegállóba. Már eléggé késésbe voltam, ezért szinte futottam. Szerencsére pont elértem, egy buszt. Felültem rá, és nemsokára már az iskola előtt voltam. Amikor Bementem már nagyban ment az óra. Hála az égnek a tanár nem kérdezősködött és nem is nagyon szidott le. Mentem volna leülni Sooyunék mellé, de ők nem a szokásos helyünkön ültek, hanem az osztály "menői,, között. Amikor rájuknéztem és szemmel kérdőre vontam őket, úgy csináltak, mintha minden olyan lenne mint szokott. Ezután inkább csak gyorsan leültem egy szabad helyre és egyedül szenvedtem át az órát. Amikor kicsöngettek, Sooyun és Jaehwa azonall odajöttek hozzám, és magyarázkodni kezdtek. Nem igazán figyeltem oda rá, mert még mindig a reggel történetekben forgott az agyam. Egyszer csak minden kijött belőlem, és sírva fakadtam. Soo és Jaehwa, mind a ketten átöleltek, és megkérdezték, hogy mi a bajom. Mindent elmeséltem nekik.
-Ez most komoly? Azzal zsarolt? - akadt ki Jaehwa. Én csak továbbra is könnyes szemmel, bólintottam. Elmentem a mosdóba, ahol némi hideg víz segítségével, sikerült abbahagynom a sírást. Nagyon lassan teltek az órák, de végre csak vége lett a napnak. Sooyunnal indultunk a buszhoz, de a suli előtt ott állt Hyunjin. Amikor megláttam egy kicsit megtorpantam, a barátommal ellentétben. Azonnal felém kezdett rohanni, amint észrevett.
-T/N, ne haragudj! - ugrott a nyakamba.
-Nem tudom, hogy mi ütött belém reggel. Egy fasz vagyok, kérlek ne haragudj! - kért bocsánatot. Szerettem volna neki megbocsájtani, de sajnos időre volt szükségem. Kibújtam a karjai közül, és elkezdtem Sooyunt a buszmegálló felé húzni. Ő utánnam futott és megállított.
-T/N, kérlek ne haragudj! Ne csináld ezt! Nem fordul elő soha többé ilyen!- próbált kiengesztelni, de én csak szótlanul ellöktem magamtól.
-Mit kell tegyek azért, hogy ne haragudj? - kérdezte.
-Csak hagyj békén egy darabig! Át kell gondoljak pár dolgot. - mondtam, de ő nem hagyta abba a próbálkozást.
-T/N, kérlek beszéljük meg! - kérlelt, de én nem figyeltem rá.
-Hyunjin, ma aludj a dormban légyszíves! - Jinnie lesütötött szemekkel bólintott, majd elköszönt tőlünk. Mi felszálltunk a buszra, ahol egyből megint bőgni kezdtem. Szörnyű érzés volt, Jinnievel így bánni, de nagyon dühös voltam rá. Sooyun egész úton próbált jobb kedvre deríteni, ami nagyon jól esett, de nem járt sikerrel. Próbáltam magamat összeszedni annyira, hogy Mr. és Mrs. Hwang ne vegye észre, hogy sírtam. Elbúcsúztunk a barátnőmmel, majd leszálltam, és bementem. Nem ebédeltem, csak felrohantam a szobámba. Egész délután, csak agyaltam rajtam és Jinnien. A gondolkodásomat Mrs. Hwang zavarta meg. Beszélni akart velem a vásárlásunkal kapcsolatban. Hallottam, hogy beszél hozzám, de egyeltalán nem fogtam fel semmit abból amit mondott.
-Na T/N akkor megbeszéltük? - kérdezte, de nekem fogalmam se volt arról, hogy mit beszéltünk meg.
-Aha...
-Jó pénteken megyünk vásárolni. - mondta majd felállt és kiment a szobámból. El is felejtettem, hogy jövő héten arra a bálra kell mennem Jinnievel. Felkeltem, fogat mostam, megfürödtem és úgy döntöttem, hogy inkább elalszom.