15

246 11 0
                                    

*Végül aztán Bementem a szobámba és lefeküdtem. Coco is ott feküdt már az ágyamban így mind a ketten elaludtunk. *

    Másnap reggel arra ébredek, hogy finom illatok keringenek minden fele. Azonnal ki kellett deritenem, hogy hol van ezeknek a finom illatoknak a forrása. Felkeltem és az orromat követve elindultam lefelé, a konyhába. Ott Jinnie sertepertélt, egy fehér ingben és egy fekete rövid naciban. Mögötte egy rakás finom palacsinta. Minden féle finomság volt mellé kipakolva. Áfonya, tejszínhap, kakaó, méz és a kedvencem a juharszirup. Már mentem is volna, oda Hyunjinhez, hogy megkóstoljam a főztjét.
-Na megállj T/N! - kiabált rám. Nagyon meglepett.
-Akkor nem reggelizünk? - kérdeztem feltett kezekkel.
-Én reggelizem. - mondta majd megfogott egy tányért és megterített magának. Én tátott szájjal néztem ezt végig.
-Ez most komoly? - akadtam ki.
-Ezt mégis mire véljem kedvesem? - fontam össze a karjaimat, meglepődött kislányból, dühös  barátnőre váltva.
-Én miért nem kapok reggelit?
-Megérdemled baba? - Kérdezte, majd elkezdett a szemem láttára enni. Jól leöntötte juharsziruppal a palacsintáját.
-Mi az, hogy megérdemlem-e? - értetlengedtem.
-Tegnap. Ugyan azt csinálom ma veled, mint amit te tegnap velem. Csak kicsit más értelemben... - mondta majd megint a szájához vett egy falatot.
-Hogy mi van?
-Igen T/N! Haragszom rád! Ott lihegtél mellettem a kivágott pólódban. És még csak velem sem aludtál. Na meg direkt még zuhanyozni is meztelenül kell elmenned! Azt hittem megőrülök miattad! De mind ezt úgy, hogy még csak hozzád sem nyúlhatok. - teljesen kiakadtam. Nagyon máshogy éltük meg a tegnapi napot mind a ketten. Azonnal tiztáztam a helyzetet.
-Először is, tánc közben természetes, hogy lihegek hát alig kaptam levegőt. Arról meg nem tehetek, hogy pont a kivágott pólómban voltam. Másodszor, nem azért mentem törölközőben tusolni, hogy téged szivassalak. Harmadszor, én még kiskorú vagyok Jinnie, engem nem fogdoshatsz úgy, mint valami útszéli kurvát! És végül, tiszta pia szagod volt. Nem akartam veled aludni. Tudod, hogy a szüleim után rosszul vagyok a szesz szagától.-magyaráztam el az én szemszögemből a tegnapot barátomnak. Nem vártam meg, hogy reagáljon bármit is a háta mögé álltam és megöleltem. Ő csak megfogta a kezem és elkdte a hüvelykujjával simogatni.
-Igazad van T/N! Túlzásba estem! Bocsi, többet nem fordul elő! - mondta majd egy hatalmas puszit nyomott az arcomra.
-Ugye nem haragszol? - kérdezte lebiggyesztett ajkakkal.
-Nem fogok ha végre ehetek! - mondtam neki mosolyogva, majd egy tányérral a kezemben lehuppantam mellé.
-Anyudék hol vannak? - kérdeztem teli szájjal.
-El mentek bevásárolni. - mondta, majd befelyezte a reggelit és elmosogatta a tányérját. Én áradoztam a palacsintájáról, miközben még mindig a fejemet tömtem.
-Úristen ez kurva jó Jinnie!!! Nagyon ügyes vagy! - dicsértem meg mire ő piros arcal és vigyorogva a földet kezdte nézni.
-Amúgy T/N!? Nem megyünk ma el valahova? - kérdezte nagyon félénken.
-Mármint egy randira?
-Hát igen, de csak ha nem félsz vagy valami. Tudod a fanok meg minden. Volt már barátnőm aki félt. - mondta. Nagyon nagyon aranyos volt. Úgy éreztem, hogy kicsit fél a visszautasítástól. Kerülte a szemkontaktust, és határozatlan volt a hangsúja.
-Oké benne vagyok!- egyeztem bele majd én is elmosogatta a tányérom.
-És hova menjünk? - kérdeztem. Jinnie nem válaszolt, csak a telefonját kezdte el bámulni.
-Az meglepetés lesz. - mondta majd mosolyogva átölelt.
-Elviszlek egy helyre ahova már régóta akartalak.
-Mikor indulunk, és mennyire öltözzek ki?
-Igazából nem kell, hogy kiöltözz, de örülnék neki, ha valami csinit vennél fel. Szerintem az jó lenne ha ebéd után mennénk. Neked megfelel?
-Persze! Nekem bármikor jó. - mondtam maj felmentem a szobámba. A nap többi részét pihenéssel töltöttük mind a ketten. Kettő órakor megebédeltünk, és egy rövid csendes pihenő után elkezdtünk készülődni. Elmentem, megmostam a hajam. Megszárítottam és Mrs. Hwang csinált egy gyönyörű kontyot fonatokkal díszítve. Egy fekete farmer rövid nadrágot vettem fel, és egy eléggé kivágott ujjatlant.
-Ez nem túlzás egy kicsit? - kérdeztem fintorogva Mrs. Hwangot.
-Dehogy is! A fiam imádni fogja ne aggódj! - mondta majd elkezdett kotorászni a fiókjában. Kivett belőle egy ezüst nyakláncot amin egy kristályokkal kirakott hattyú díszelgett. A nyakamba akasztotta volna, de én tiltakozni kezdtem.
-Mrs. Hwang, ez nem szükséges! Nem akarom hogy a nyakláncának bármi baja legyen nálam!
-De ez már a te nyakláncod T/N! Neked adom! Még én kaptam a férjem  anyukájátol, és én szeretném most neked adni!- mondta és ellentmondást nem tűrően a nyakamba akasztotta az ékszert.
-Gyönyörű vagy! Kiemeli a szép formáját a  kulcscsontodnak. - bókolt nekem Mrs. Hwang, de én mind ezt túl soknak éreztem. Én az a lány vagyok aki a nagy pólókat és jó meleg pulcsikat szereti. Nézegettem magam a tükörben, és akkor egyszercsak kopogtak az ajtón.
-T/N kész vagy? - kérdezte Jinnie az ajtó mögül. Nem tudtam válaszolni.
-Egy perc és lent lesz! - kiabált ki Mrs. Hwang a fiának.
-Menj T/N! Ne várazsd meg!
-Köszönök mindent Mrs. Hwang! A nyakláncot, az öltözködési tippeket, meg úgy egyeltalán azt, hogy itt lehetek! - öleltem át barátom anyukáját.
-Nincs mit T/N! Menj és érezzétek jól magatokat! - mosolygott rám miközben lökdösött ki az ajtón. Elfutottam a nappaliba ahol Hyunjin már türelmetlenül várt. Egy fekete fehér csíkos ing, és egy fekete nadrág volt rajta. Elég elegáns volt. A szőke tincsei nagyjából hátra voltak kötve, de néhány, előrebukott az arcába.
-Hűha T/N! Csodálatos vagy! Ezeket anya választotta? Imádom ahogy kiemeli ez a szett az alkatod szépségeit! - áradozott rólam.
-Jinnie ezzel teljesen zavarba hozol! - temettem az arcomat a tenyereimbe.
-Nem baj. Aranyos vagy piros pofikkal! - mondta majd megfogta a kezem.
-Mehetünk?
-Persze menjünk. De elárulod végre, hogy hova megyünk? - kérdeztem, de ő nem mondta el. Lementünk a kocsiba majd elindultunk ahoz a titokzatos helyhez amit Jinnie meg akart mutatni.

Stray Kids fanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin