*Amint kijöttünk a zuhany alól, bementünk a szobámba, elbújtam Hyunjin karjai közt, és álomba merültünk. *
Másnap reggel olyan 9:40 felé keltem. Nagyon sokáig lustálkodtunk az ágyban Jinnievel. Fel akartam volna kelni, de egyszerűen nem bírtam, mert Hyunjin úgy szorongatott mint egy plüssmacit.
-Jinnie, engedj el! Meg akarok kávézni! - hisztiztem, de őt nem hatotta meg.
-Majd iszol kávét később. Most velem foglalkozz!- morogta, miközben még szorosabban hozzám bújt.
-Mi az, hogy később? Mindjárt ebédelni kell és még nem is reggeliztünk. Ráadásul délre kell menni a kozmetikába. Fel kell, hogy keljek Hyunjin! - vázoltam fel a helyzetet. Ő csak ismét morgott egyet, majd elengedett. Én felkeltem és indultam le a konyhába. Mr. és Mrs. Hwang, már régen megreggelizett.
-Jó reggelt T/N! A fiam még mindig alszik? - kérdezte Mr. Hwang.
-Jó reggelt! Nem már nem alszik, csak lustálkodik. - válaszoltam, miközben öntöttem magamnak egy tál gabonapejhet. Én már megreggeliztem és megkávéztam, de Jinnie még mindig nem jött le. Felmentem megnézni, hogy mi van vele. Amikor benéztema szobámba Hyunjin alsóban fetrengett az ágyamban. A fejét hirtelen felém kapta.
-Kopogni luxus T/N? - kérdezte felháborodottan.
-Dehát ez az én szobám. - mondtam eléggé meglepődve.
-Miért nincs rajtad ruha? - érdeklődtem, de Hyunjin nem válaszolt, csak egy hatalmasat sóhajtott.
-NINCS KEDVEM FELKELNIIIIIII! - kiabálta, majd a fejét a párnába temette. Én nem különösen zavartattam magam miatta, csak kivettem egy viszonylag normálisabb szettet a gardróbból és felöltöztem. Elmentem a fürdőbe, ahol megmostam az arcomat és fogat mostam. A maradék időmben lent ültem a nappaliban és telefonoztam. Olyan 11:30 fele elindultunk Mrs. Hwanggal a kozmetikába. Nagyon nagyon lelkes volt. Út közben végig arról beszélt, hogy teljesen olyan vagyok neki mintha a lánya lennék és nagyon várja a bált.
-O T/N még meg se mutattam neked az álarcodat! Ott van a hátsó ülésen abban a dobozban, nyúlj hátra érte! - én megfordultam és magamhoz vettem a kis szürke dobozt. Levettem a fedelét, és megnéztem a maszkot. Ugyan olyan színű volt, mint a ruhám, csak éppen tele díszekkel.
-Nahát, ez gyönyörű! - ámuldoztam.
-Én választottam neked. Megy a ruhádhoz is. - lelkesedett ismét Mrs. Hwang.
-Megjöttünk T/N. - mondta, majd leállította az autót. Kiszálltunk és bementünk egy elég nagy épületbe. Nekem olyan volt az a hely, mint egy labirintus, de Mrs. Hwang céltudatosan vezetett valamerre. Egyszer csak elértük a szalont ahová érkeztünk. Mrs. Hwang barátnőjeként bánt a kozmetikus lánnyal. Bemutatkoztunk egymásnak, majd neki is látott a munkának rajtam. Egészen hamar végeztünk, nagyjából fél óra alatt megcsinált mindent. Azonnal indultunk is haza. Otthon azonnal rohantam volna Jinniehez, de ő nem volt sehol.
-T/N, ha Hyunjint keresed ő nincs itthon. A fiúkkal készülődik a dormban. Majd én viszlek a bálba is. - mondta Mrs. Hwang. - Megebédeltünk, és leültünk a nappaliban. Az interneten mindenféle frizurákat kerestünk. Próbáltuk kitalálni, hogy mélyen hajat csináljon nekem a fodrász. Én egy egyszerűbb fonatra gondoltam, de Mrs. Hwang inkább egy, kontyra szavazott. Végül aztán, úgy döntöttünk, hogy a fodrászra bízzuk. Elindultunk a szalonba. Nem volt nagy különbség a kozmetikához képest, mert egy ugyan olyan nagy épületbe mentünk, ahol egyedül eltévedtem volna. A fodrászathoz érve, egy középkorú férfival találtuk szembe magunkat. Mrs. Hwang ezt az embert is ismerte. Elmagyarázta és megmutatta neki a frizurákat amiket választottunk.
-Gyönyörű, vékony nyaka van. Én egy kontyot javaslok. - mondta, majd beültetett egy székbe.
-Akkor legyen konty. - adtam álldásomat az ötletre. A férfi először megmosta, megszárította a hajam és, csak utána kezdte el csinálni a kontyomat. A végeredmény valami csodálatos lett. Egy-egy fonott tincset is rejtett bele. Amin nagyon meglepődtem, hogy teleszórta a hajamat csillámporral. Rettentően tetszett. Körülbelül fél 5-kor értünk haza. Eléggé sietni kellett, hogy odaérjünk 7-re a bál helyszínére. Mrs. Hwang segített felvenni a ruhámat úgy, hogy ne menjen tönkre a hajam.
-T/N én azt vallom, hogy egy lánynál fő a természetesség, ezért nem sminkellek ki nagyon, csak egy kis szempillaspirált teszek rád.- gyorsan megcsinálta a szempilláim, felvettem a nyakláncomat és készen voltam. A tükör előtt állva nézegettem magamat. Nagyon tetszett amit láttam. Soha életemben nem éreztem magam ilyen szépnek. Alig vártam, hogy végre találkozzunk Jinnievel.
-Gyönyörű vagy T/N! Hyunjin el lesz ájulva! - mondta Mrs. Hwang.
-Induljunk, mert el fogsz késni! - lementünk a kocsihoz és már indította is a motort. Percek alatt odaértünk a hejszínre.
-Vedd fel a maszkodat T/N, és menj be! A banda már vár téged. - mosolygott egy hatalmasat Mrs. Hwang. Én nagyon megköszöntem neki a sok segítséget, és kiszálltam a kocsiból. Eléggé izgultam, hogy vajon mit fognak szólni a kinézetemhez a bandatagok. Aggódtam, hogy esetleg túl sokat mutat a ruhám, de erőt vettem magamon, és bementem az épületbe.