*Volt benne egy nagy lávalámpa, amiket imádok. Becsuktam az ajtót majd bebújtam a paplan alá és már el is aludtam. *
Hyunjin
Másnap reggel amikor felébredtem nem volt mellettem T/N. Emlékszem, hogy amikor elaludtam még a karjaim között volt, de eltűnt. Felkeltem és az első dolgom az volt, hogy bementem
T/N-hez és ébresztgetni kezdtem.
-Jó reggelt csajszi. Ébredj vár a suli. - simogattam az arcát.
-NEEEM AKAROK SULIBA MENNI! - kiabált velem és a paplant a fejére húzta.
-Azt elhiszem, de akkor is muszáj. Én sem szívesen engedlek vissza oda. Nem akarom, hogy megint bántsanak.- aggódtam nagyon T/N-ért.
- Ha megint tesz veled valamit az a faszkalap én esküszöm kinyírom! - öleltem őt át.
-Nyugi Jinnie. Nem kell ennyire aggódj értem. Tudok vigyázni magamra.-lökött el magától.
-Azt tudom T/N, de értsd meg kérlek. Nagyon fontos vagy nekem. És nem akarom, hogy bármi bajod essen. - amikor ezt mondtam azt hittem, hogy egy köncsepp le fog folyni az arcomon. Nagyon kedvelem T/N -t. Kezdem lassan jobban is mint egy barátot. Nem hagyhatom, hogy bármi baja essen.
-Nagyon aranyos vagy Hyunjin. Megígérem neked, hogy nem lesz baj, sértetlenül hazajövünk mind a ketten és jó sokat Unozunk. - Ahogy mosolygott rám teljesen megnyugodtam. T/N megölelt de én csak arra tudtam gondolni, hogy nemsokára eléri nálam azt a szintet, hogy nem akarom majd elengedni.
-Úristen már ennyi az idő? Megyek öltözni. Te is siess Jinnie! - engedett el hirtelen. Villámgyorsan felöltöztünk mind a ketten és már úton is voltunk T/N iskolája felé. Amikor kiszállt a kocsimból egy ismerős érzés lett rajtam úrrá. Elkezdett fájni a feljem és hányingerem volt. Pontosan tudtam, hogy ez mit jelent. Gyorsan orvosoltam ezt a problémámat, és már mentem is a fiúkhoz a dormba. Szóltam nekik, hogy T/N miatt nem fogok sokat ott aludni egy ideig, de minden nap onnan megyünk együtt a JYP-hez. Amikor megérkeztem szerencsétlenkedtem egy sort a zár kinyitásával, de végül csak bejutottam.
-HELLÓ SRÁCOK MEGJÖTTEM! -kiálltottam a többieknek.
-Szia Hyunjin. - köszönt sorra mindenki. Pontosabban majdnem mindenki.
-Jeongin és Changbin még alszik. - világosított fel Felix aki épp tojást sütött.
-Gyere Jinnie reggelizni! Sütöttem neked is tojást és a pirítós is most készül. - hívott reggelizni.
-Reggeli közben mesélhetnél a barátnődről Hyunjin! - lépett ki szobájából szemét törölgetve Changbin.
-T/N nem a barátnőm Binnie! - szóltam rá erélyesen.
-Á neeem csak azt hallgattuk tegnap a menedzsertől, hogy megverted az egyik srácot a sulijában miatta. -mondta enyhén dühös hangnemben Bang Chan.
-Az a srác folytogatta őt. - mentettem magam.
-De akkor sem kellett volna magadra felhívnod így a figyelmet . Arról nem is beszélve, hogy még sosem csináltál ilyet. Nem folytathatod így tovább! Egyre kevesebb próbára jössz el, és kevesebbet gyakorolsz amit már a menedzser is megjegyzett! Ennek rossz vége lesz! - rivallt rám a leader. Én abban a pillanatban nem bírtam magammal. Szemeim megteltek könnyekkel. Szeretem T/N-t, de Channak igaza van. Elveszíthetem a helyem a bandában ha ez így megy tovább.
-Mi ez a veszekedés? - kérdezte ásítva a pici Jeongin.
-Miért sírsz Hyunjin hyung? - nézett rám érdeklődően a kicsi, majd megölelt.
-Semmi baj Jeongin nyugi jól vagyok. - hazudtam neki.
-Nekem nem úgy tűnik, de ha nem szeretnéd elmondani akkor mindegy. Gyere inkább együnk. - fogta meg a karom és húzott az asztalhoz. Megreggeliztünk és mentünk próbálni. Egész délelőtt próbáltunk. Kaptam egy üzit T/N-től 1 órára mehetek érte. Ez pont kedvező volt mert a próbának fél egykor volt vége, de akkor megállt előttem a menedzserünk.
-Hyunjin beszélnünk kell! Itt kell, hogy maradj 1 óráig!- ennél rosszabbkor nem is akarhatott volna velem beszélgetni.
-De uram 1 órára el kell mennem egy barátomért az iskolába. - mondtam neki, hogy mi a helyzet, de akkor hirtelen megjelent mögöttem Binnie.
-Nem, nem kell. Te szépen itt maradsz. Majd én elmegyek T/N-ért a suliba, és hazaviszem. Csak dobj neki egy üzit, hogy nem te mész érte!- mondta Changbin mire én csak egy megköszönő mosolyt vetettem rá.
-Rendben akkor ez is megoldódott. 1 órára várlak az irodámban Hyunjin! - mondta a menedzser.
-Köszönöm Binnie megmentettél! Nem tudom mit csinált volna velem ha nem megyek a megbeszélésre. - öleltem át Binniet. Írtam gyorsan
T/N-nek, hogy egy barátom Seo Changbin megy érte mert nekem dolgom van.Hát igen ez a rész más volt mint a többi, de remélem tetszett. Lesznek még ilyenek.