21 🔞

388 14 1
                                    

*Nem mondott semmit csak felállt és  elment valahova. Én meg csak vártam, hogy mikor jön vissza. *

  Kb 5 perc múlva vissza is jött, egy hatalmas mosollyal az arcán. Valamit rejtegetett a háta mögött.
-Mit rejtegetsz Jinnie? - húztam fel a szemöldököm.
-Ezt! - adott oda nekem egy kis flakont. Hangosan elolvastam, hogy mi van rá írva.
-Masszázsolaj!? Azt szeretnéd, hogy masszírozzalak meg? - kérdeztem.
-Igen baba azt szeretném! - vigyorgott azzal az aranyos mosolyával. Nem tehettem mást, elkezdtem kibontani az olajat a fóliából, amibe csomagolva volt.
-Vetkőzz, és feküdj le Hyunjin! - forgattam a szememet. Barátom, egyből levette a pólóját és lefeküdt a kanapéra. Bekentem a hátát és a kezemet, majd óvatosan, de mégis erősen elkezdtem masszírozni. Akiket eddig masszíroztam, azok meg voltak elégedve a teljesítményemmel, de a gondterhelt szerelmemnek még a jobbnál is jobb elményt akartam nyújtani.
-Nagyon ügyesen csinálod T/N. Varázslatosak a kezeid. - dícsért meg Jinnie. Nagyon jól esett, hogy ennyire élvezi. A kezem már enyhén sajgott, de azért folytattam.
-Meddig szeretnéd még, hogy csináljam? - kérdeztem miután már 20 perce masszíroztam a barátom hátát, és vállát.
-Már fáj a kezed baba?
-Igen, de azzal te ne törődj! Kibirom. Inkább az a baj, hogy kezdek éhes lenni. - mondtam Hyunjinnek aki felnevetett és a karjai közé szorított.
-Nee Jinnie, tiszta olaj a kezem! Összekenek miattad mindent! - hisztiztem, de Hyunjint nem érdekelte, csak szorongatott és puszikkal nyomta tele a fejem.
-Mostmár sokkal jobb T/N! Köszönöm szépen!
-Ugyan már Jinnie, ezt nem kell, hogy megköszönd! Örülök, hogy segíthettem! De most engedj el, had menjek el kezetmosni! - hámoztam ki magam Hyunjin kezei közül, majd loholtam, volna a fürdőszoba felé.
-Na gyere csak vissza T/N! - ugrott utánam, majd letepert a földre és lefogta a kezeimet.
-Hyunjin, szálj le rólam! - kiabáltam nevetve.
-Miért szálljak? Nekem ez tetszik így. - vigyorgott, majd megcsókolt. Én habozás nélkül visszacsókoltam. Megéreztem, hogy gyengül a szorítása, ezért gyorsan kihasználva az alkalmat kimásztam a barátom alól, és rohantam a fürdőbe.
-Ne már ez most komoly? Éppen nagyban faljuk egymást erre itt hagysz? - durcizott Jinnie a földön ülve mint egy kisgyerek.
-Nyugi már, jövök vissza! Csak kezet mostam! - visszamentem Hyunjinhez aki még mindig póló nélkül ült a szoba közepén.
-Nem akarsz felöltözni?
-Nem nem akarok! - dőlt hátra, szabadon hagyva előttem izmos felsőtestét.
-Aha persze. Mutogatsd csak itt nekem magad!
-Ne mond, hogy nem tetszik! - mosolygott rám huncutul.
-Hát Chan hasa kockásabb, és Binnie bicói meg sokkal nagyobbak, de azért te sem vagy rossz. - szemtelenkedtem vele, majd ezúttal én kerekedtem felül rajta.
-Baba te nagyon szemtelen vagy! - mondta Jinnie szigorúan.
-Na jó akkor ha Chan és Changbin jobban néz ki nálam akkor mehetsz hozzájuk aludni. - durcizott be, de én tudtam, hogy úgy sem engedne el senkihez, mert ahoz túl féltékeny. Inkább folytattam a szemtelenkedést.
-Oké már megyek is! Mond, hogy hol laknak! - vágtam a lehető legkomolyabb fejet, amit csak tudtam. Felkeltem Jinnieről majd az ajtó felé indultam.
-Ha ki mersz lépni azon az ajtón soha többet nem szólok hozzád! - szólt utánam. Én nem bírtam tovább elkezdtem hangosan nevetni.
-Tudtam, hogy túl féltékeny vagy ahoz, hogy elengedj bárhova is. - futottam oda majd átöleltem Hyunjint.
-Nagyon gonosz vagy! Ezzel most erontottad megint a hangulatom. - ezen a mondaton már kicsit megkésett a szívem.
-Na jólvan Jinnie, ne haragudj! Csak szórakozom! - kértem tőle bocsánatot majd megöleltem és telenyomtam a nyakát puszikkal.
-T/N ez csikiz! - nevetett.
-Nem baj, legalább addig sem szomorkodsz amég nevetsz! - mondtam neki, majd folytattam.
-Nee T/N hagyd abba!
-Ennyire csikis vagy?
-Nem, csak a nyakam, de az valami hihetetlenül. - mondta, majd megfogott, úgy, hogy a lábaimmal átkulcsoltam a derekát.
-Most hova viszel Jinnie? - kérdeztem őt nevetve, mert nagyon tetszett a helyzet.
-Azt nem mondom meg mert akkor el akarsz majd szabadulni.
-Hogy mi? - lepődtem meg nagyon a mondatán. Ő meg sem szólalt csak fölvitt a fürdőszobába. Ott letett, majd bezárta az ajtót.
-Hyunjin te most minek hoztál ide engem? - kérdeztem, pedig tudtam a választ. Jinnie semmit sem mondott csak a csokjával elhallgattatott.
-Ne gondolj olyanra! Megígértem, hogy amég nem érzed, hogy készen állsz, addig nem lesz semmi... Úgyhogy most lezuhanyzom. Egyedül. Te meg ha úgy döntesz, akkor jössz. -mondta egy nagy mosollyal a száján majd elkezdte lévenni a nadrágját. Én azonnal eltakartam a szememet a kezemmel. Leültem a fürdőszoba kövére és elkezdtem fontolgatni azt az ötletet, hogy én is odamegyek a zuhany alá. Szép lassan felnéztem, és megláttam barátomat, ahogy csukott szemmel áll a gőzben. A vízcseppek folytak végig a testén. Felálltam, és a lehető leghalkabban levetkőzem. Odalopakodtam a háta mögé, majd szép lassan hátulról átkaroltam. Végig vezettem ujjaimat a hasán.
-Tudtam, hogy nem kell sokat várnom rád. - mondta majd megfordult és szemügyre vett.
-T/N, te még jobb vagy, mint amire számítottam. - beharapta az ajkait és közelebb lépett hozzám. Megfogta a melleimet és egyre lejjebb húzta ujjait a derekamon. Erre enyhén felnyögtem. Jinnie azonnal megcsókolt. Nagyon gyors tempóban csókolt, majd  harapdálni kezdte az alsó ajkaimat. Kezei egyre lejjebb csúsztak a derekamról a fenekemre, majd a lábam közé. Apró simításokkal kezdte el izgatni nőiességemet, amég az egyik ujját fel nem nyomta. Nagyot nyögtem amikor ez megtörtént.
-Fájt? - kérdezte izgatottan a barátom. Én alig láthatóan megráztam a fejem. Óvatosan elkezdte mozgatni bennem az ujját amit egyszerűen nem bírtam nyögések nélkül tűrni. A lábaim teljesen elgyengültek. Azt hittem összeesek, de Hyunjin megtartott.
Nagyon bizsergető volt ez az egész, viszont kicsit elkezdett fájni.
-Jinnie ez fáj! - szóltam barátomnak.
-Próbálom óvatosan baba de az 1. alkalom sajna ilyen. - mondta majd puszikkal lepte el a nyakam és az arcom. Egy kicsit fájt, de ahogy Hyunjin telt ajkai érintették a bőrőmet teljesen elterelődött róla a figyelem. Végül aztán Jinnie kihúzta belőlem az ujját.
-Majd a hálóban folytatjuk! - súgta a fülembe majd elzárta  a csapot és kilépett a zuhany alól. Megfogott egy törülközőt és magára csavarta. Ott álltam még mindig meztelenül a zuhany fülkében amikor Hyunjin elindult kifelé. Lenyomta a kilincset, és megállt.
-Valamit elfelejtettem! - mondta majt visszament hozzám és a vállára vett.
-Mondtam, hogy a hálóban fojtatjuk. - súgta nekem, majd rácsapott a csupasz fenekemre.
 

Stray Kids fanfictionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora