Saatler sonra odamdan çıkıp mutfağa gittim. Kendime bir kahve hazırlamak için dolaptan mavi kupamı alıp tezgahın üzerine koydum. Kahvemi hazırladıktan sonra kahvemden bir yudum alıp salona ilerledim. Salonda göz gezdirdiğim anda orta sehbanin üzerinde duran küçük not kağıdı dikkatimi çekmişti. Bir kaç adım sonra masaya yaklaşıp kağıdı elime aldım.
"Bir kaç saatliğine dışarı çıkmam gerekiyordu. Birazdan yeniden gelicem. İstediğin birşey olursa mesaj atabilirsin. Numaram 50********* "
Kağıdı masanın üzerindeki kutuya koyup koltuğa oturdum. Yıllardır alışık olduğum sessizlik bana artık çok yavan geliyordu. Sanki bugünden önce hep ev cıvıl cıvılmış gibi..
Elimdeki boş kupayı mutfağa bırakmak için mutfağa doğru ilerleken kapı çalınca kapıya doğru yönlendirdim adımlarımı. Kapıyı açtığımda karşımda gördüğüm yüz Yavuz'a aitti.
"Gel." Kapıyı açık bırakıp mutfağa geri döndüm. Kupayı suyu açıp akıttıktan sonra makinaya yerleştirip salona geri döndüm.
Koltuğa oturup bir süre ona baktıktan sonra gözlerimi salonda gezdirmeye başladım. Herşey annemin bıraktığı gibiydi. Ne eksik nede bir fazla.. Duvarlarda adı olan resimler bile astığı şeklin santimine kadar aynıydı. Gözlerimi salonda duran kitaplığa çevirdim. Önceden ailece okuduğumuz her kitabı raflara yerleşirirdik.
O günden sonra okuduğum hiçbir kitabı o raflara yerleştirmemiştim. Ayağa kalkıp kitaplığa doğru ilerledim. Babamın okuduğu herhangi bir kitabı elime alıp sayfalarını çevirmeye başladım. Sayfalarda ellerimi gezdirdim. Bu babamın okuduğu kaçıncı olduğunu bile bilmediğim herhangi bir kitaptı.
Babam kitap okumayı çok sevdiği için bana da küçükken kitap okuma alışkanlığını kazandırmak amacıyla böyle bir yöntem uygulamıştı. Ben de okuyup bitirdiğim her kitabı gelir raflara yerleştirirdim.
Ne zaman dolduğunu bilmediğim göz yaşlarımdan biri damladı elimdeki kitaba. Hırkamın avuçladığım kısmıyla gözyaşımı sildim. Elimdeki kitabı tam kapatıp raflara yerleştirecekken sayfaların arasından bir kağıt düştü yere. Kitabı rafa koyup kağıdı elime aldım.
"Baban'dan"
Babamdan bir mektup...
☆
Merhaba!
Yeni bir bölüm ile karşınızdayım. Bölüm sonunda okuduğunuz gibi bir mektup var. Elfida'nın babasından bir mektup. Sizce o mektupta ne yazıyor olabilir? Yorumlarınız benim için değerli. yorum ve oy bırakmayı unutmayın. Sizleri seviyorum, keyifli okumalar.☆♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gün Doğumu Penceresi
Teen FictionElfida Sarıhan adında bir kızın yaşama öyküsü.. Elfida:" Şimdi sizlere soruyorum. Benimle birlikte hikâyemi yeniden yazmaya var mısınız?"