Dhia Ayrose outfit.
Semua mata memandang ke arah seorang jejaka yang sedang melintas ke dalam ruang pejabat mereka.
Pintu pejabat Personal Assistant milik DDT Holding dibuka perlahan.
Kelihatan seorang gadis yang cantik dengan blouse berwarna nude sedang menyemak fail fail diatas mejanya.
Dia tersenyum melihat gadis cantik itu.
Perlahan lahan kakinya melangkah ke arah meja kerja tersebut.
" Yes, may I help you- ", kata kata dan kerja Dhia terhenti saat matanya melihat seorang lelaki yang baru berperang dengannya semalam.
Ya, Ireid Zack.
" Encik Zack? "
Sabar Rose, ini pejabat. Bukan rumah kau.
Breath in, breath out.
" Ada apa apa yang boleh saya bantu? ", soal Dhia.
" I nak jumpa boss you. ", kata Zack.
" Oh, Encik Ian ada meeting. Kejap lagi habis. Kalau encik nak jumpa dia, encik kena buat appointment dulu sebab harini dia agak sibuk. ", jelas Dhia.
" I free hari ni je, hari lain I tak ada masa. Cakap dengan bos you, I nak jumpa dia hari ni juga. ", ujar Zack.
Dhia mendengus geram.
" Kalau macamtu, tunggulah sampai hari encik free baru encik datang buat appointment. Ini pejabat, bukan rumah encik. Jadi, sila ikut prosedur bekerja, bukan kepentingan diri sendiri. Don't be selfish. ", jawab Dhia mendatar.
" Dhia. I serius tentang semalam. You tak boleh bagi I peluang ke? ", soal Zack.
Dhia mengeluh kasar.
" Encik Zack, ini pejabat bukan rumah. Datang pejabat atas urusan kerja, bukan sebab hal peribadi. ", ujar Dhia geram.
" Dhia, I really love you! ", kata Zack separuh menjerit.
Belum sempat Dhia menjawab,
pintu pejabat Dhia dibuka secara kasar.
Ian.
" Aku dah cakap dengan kau, nak berurusan dengan aku terus je jumpa aku atau call aku. Kau tak faham bahasa ke?! ", terjah Ian pada Zack.
Terhinjut bahu Dhia.
Zack tertawa sinis.
" You tengoklah. Macam ni ke cara menyambut tetamu? Siapa yang pentingkan diri sendiri? ", soal Zack sinis.
YOU ARE READING
Book 1; He's Psycho Sweet
Romance" I won't sharing what is mine , and you are mine Miss Ayrose " - Ian Dannial Dia , Ian Dannial . Dia bad guy , Dia sweet dengan kau . Dan dia psiko . Psiko akan kau . " Since when im yours , Encik Ian Dannial ? " - Dhia Ayrose Dia gadis polos yang...