Ok, hi everyone.Sorry this is not a next chapter. Chapter 30 is on the way 🚗
Hehe.
Em, since He's Psycho Sweet dah nak habis. Sis ingat nak buat cerita baru. Tapi taktahu nak publish yang mana satu.
So, sis nak mintak tolong korang pilih cerita kat bawah ni. Kira macam undi lah. Cerita yang paling banyak undian, sis akan publish lepas HPS habis.
1 🌻 Highschool; First Sight Love 🌻
~ Arabella Sofea X Ashraff Hayqal ~
Sinopsis;
Bella, seorang gadis yang sangat cantik tapi dingin. Gelaran 'Ice Queen' memang kena padanya. Perangai dinginnya menampakkan dia sangat sombong bagi orang yang tidak mengenalinya dengan lebih rapat. Perwatakan dia sangat lain dengan gadis lain.
Dia nampak lembut, tapi dia ganas.
Dia beku.
Tapi dia naif. Naif tentang cinta.
Sehinggalah dia bertemu dengan seketul makhluk yang kacak.
Ash, dia kacak juga dingin. Sama seperti Bella. Siapa yang pandang mesti jatuh hati.
Mereka ada gelaran yang sama.
'Ice King' .
Dan semua orang tahu yang Ash memang tak berminat nak berkawan dengan perempuan.
Disebabkan satu parti, mereka bertemu dan dipilih untuk bergabung dalam satu nyanyian. Dan sejak detik itu, Ash rasa dia dah jatuh cinta dengan Bella.
First sight love.
Dia rasa Bella berbeza dengan perempuan yang lain.
Tapi Bella tidak berminat. Namun disebabkan satu 'insiden', mereka telah 'declare' sebagai 'kawan'.
" So, let's be friend? ", kata Ash sambil menghulur tangannya.
" Ok, we're friend now. ", jawab Bella dan menyambut huluran Ash.
Lama kelamaan mereka selesa berkawan.
Perjalanan mereka dalam sebuah hubungan kawan tidak semudah yang disangkakan.
Mereka perlu hadap si Ryan, mafia muda yang sukakan Bella dan menganggap Ash merampas Bella darinya kerana Ryan dan Ash bermusuh dari dulu.
" Perempuan ni kau punya ke? Oh lupa, Ash yang aku kenal kan tak berminat nak berkawan dengan perempuan. So why not aku yang try dia? "- Ryan
Dan Tisha, gadis yang psiko dan obses dengan Ash dari dulu sampai sekarang. Dia sanggup buat apa saja untuk dapatkan Ash. Juga menyakiti Bella. Supaya tiada siapa yang ambil Ash darinya.
" Ash is mine and you're just a bastard who tryna steal my boy! " - Tisha.
Ryan dan Tisha bergabung untuk pisahkan Ash dan Bella.
Ash dan Bella berpisah?
" Apapun yang jadi, aku takkan tinggalkan kau Bel. " - Ash
" I fall for you too, Ash. " - Bella
First sight love is possible.
Tapi dapatkah mereka bersatu?
2 🌻 Mr. Prisoner 🌻
YOU ARE READING
Book 1; He's Psycho Sweet
Romansa" I won't sharing what is mine , and you are mine Miss Ayrose " - Ian Dannial Dia , Ian Dannial . Dia bad guy , Dia sweet dengan kau . Dan dia psiko . Psiko akan kau . " Since when im yours , Encik Ian Dannial ? " - Dhia Ayrose Dia gadis polos yang...