H P S - 17

2.4K 168 7
                                    

M E D I A

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

M E D I A

Ian Dannial .

✨✨✨



                        " I- Ian ? A-awak ke t-tu ? " , soal Dhia tergagap gagap .

Takut . Gelap .

" This night i'm not gonna be your Ian Dannial . I'm your prince charming and you're gonna be my beautiful princess . Sekarang , kau ikut je arahan aku okay ? " , kata Ian dengan lembut .

Allah , cairnya hati dengar suara husky dia .

" Awak nak bawak saya pergi mana ni ? " , soal Dhia .

Dah tak takut sebab dia dah tahu yang ada dengan dia adalah Ian .

Ian menutup mata Dhia dengan kain berwarna merah . Bahu Dhia dipegang untuk membawa Dhia ke satu tempat .

Tempat yang istimewa .

" Secret . " , bisik Ian .

" Awak tak kenakan saya lagi kan ? " , soal Dhia lagi .

Yelah , mana tahu Ian bawak dia ke mana mana lepastu tinggal dia sorang sorang ? Tak ke naya namanya ?

Ian tersentap . Sampai macamtu sekali Dhia punya fobia dan takut Ian kenakan dia lagi .

" Tak Ayrose , aku janji akan buat awak lupakan apa yang aku dah buat pada kau sebelum ni . " , tutur Ian ikhlas .

Dhia tersenyum .

Setibanya diatas bot , Dhia rasa dirinya terumbang ambing  dan tak stabil .

" Be careful cherié . " , ucap Ian .

" Sorry , saya tak nampak . Kita dekat mana ? Lama lagi ke nak jalan ni ? Saya rasa macam nak cabut je benda alah yang awak ikat dekat mata saya ni . " , rengek Dhia .

" Sabar . Kita dah sampai . Kau dah sedia ? " , soal Ian .

Dhia mengangguk .

Perlahan lahan ikatan kain berwarna merah itu dileraikan dan saat mata Dhia terbuka ,

dia berada di dalam bot diatas tasik . Bot tersebut dihiaskan dengan meja makan untuk dua orang .

Tak tahu macam mana nak cakap tapi serius , cantik gila . Dhia speechless .

Bot tersebut mula bergerak .

Book 1; He's Psycho SweetWhere stories live. Discover now