Bölüm-12

744 81 5
                                    

Yerden hızlıca kalktım.Kalktığımı gören Benjamin'in adamlarından biri bana saldırmak için bana doğru yürüdü.

Kimin vurulduğunu bu adam yüzünden göremiyordum.

Hadi bakalım küçüklük karate bilgileri.

Adam bana doğru bir yumruk savurdu.

Zihnimde yarım saniselik bir anı canlandı.

Size bu şekilde yumruk atan olursa yapmanız gereken şu...”

Karate hocamın gösterdiği hareketi o anda hatırlamam bir mucizeydi.

Hareketin aynısını kusursuz bir şekilde yaptım.

Bunu yaptıktan sonra karşı taraf ani bir şok yaşayacak.Bu sizin saldırmanız için büyük fırsat.Ya durup saldıracaksınız ya da kaçacaksınız...”

Karate hocam şu an yanımda olsaydı kalıp saldırmamı ve onu yenmemi isterdi.

Ama ben daha fazla bilgi hatirlayamayacağımı düşündüğüm için kaçmayı seçtim.

Adam tıpkı hocamın dediği gibi bir şok yaşadı ama 2 saniyeliğine.

2 saniyede arkasına geçip Five'a doğru koştum.

Five sağ eliyle sol karın boşluğunu tutuyordu!

Vurulan oydu!

“Kahretsin! Five!” diye yanına yaklaşırken bir darbe aldım.

Adam arkasını dönüp bana saldırmıştı.

Tam yanağıma doğru vurmuştu ve acayip canım yanmıştı.

Five da bunu görmüştü.“Emily!” diye bağırmıştı.

Bilincimi kaybedeceğimden emindim ama kaybetmemiştim.

Elimi yanağıma götürdüm.Dudağım kanıyordu.Yanağıma vurduğunu sanıyordum!

“Ani bir darbe yemeniz sizinde bir şok yaşamanızı ve karşı tarafın da bu şoku değerlendirmesi gayet normal

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ani bir darbe yemeniz sizinde bir şok yaşamanızı ve karşı tarafın da bu şoku değerlendirmesi gayet normal.Bu yüzden dikkatli olun.Ama her zaman diken üstünde yaşayamazsınız.Refleksleriniz o kadar kuvvetli olmayabilir.Böyle bir durumda şok yaşamak yerine saldırıya geçmeniz gerekir.Aynen şu şekilde...”

Karate hocamın bu dediklerini hatırlamam yarım salisemi almıştı.Şok yaşamadan saldırıya geçtim.

Adamla adeta profesyonel bir karateci gibi dövüşüyordum.

Adamın da eğitim aldığı belliydi ama işin tuhaf tarafı ben eğitim almamıştım! Tamam almıştım ama dersleri dinlememiş en sonunda da bırakmıştım!

Dinlemediğimden %100 emindim ama sanki can kulağıyla dinlemişim ve siyah kuşaklı bir karateciymişim gibi dövüşüyordum!

Kafamın içindeki karate hocamın Rosalie ile uygulamalı ders anlattığı sahne oynuyordu.Hocamın yaptığı ve dediği her şeyi uyguluyordum.

𝐂𝐫𝐢𝐦𝐢𝐧𝐚𝐥𝐬 | 𝐓𝐡𝐞 𝐔𝐦𝐛𝐫𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐀𝐜𝐚𝐝𝐞𝐦𝐲 𝐅𝐚𝐧𝐟𝐢𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin