Part 24

312 35 1
                                    


တြယ္ေနွာင္ရစ္ငင္

အပိုင္း(၂၄)

#တြယ္ေနွာင္ရစ္ငင္

"ေမ႕....ဖုန္းဆက္လို႕မရဘူး.."

"ဟင္..."

ငါေျပာသားပဲ သံုးေသာင္းေက်ာ္ေတာင္ ခုဘယ္လို လုပ္ျကမလဲ..။

အလံုး နႈတ္၀ စကားလံုးေတြမွာ သားရဲ႕ မ်က္၀န္းေျကာင္႕ သက္ျပင္းခိုးခ်လိုက္ရသည္။

ေစ်း၀ယ္လို႕ ဆိုျပီး ေပ်ာ္ေနေခဲ႕သည္႕ မ်က္၀န္းေလးကို ျမင္ေယာင္မိေတာ႕ မေျပာရက္ေတာ႕ပါ..။

"ေအးေလ...လူမျမင္ရေတာ႕ မယံုလို႕ေနမွာေပါ႔ သားရယ္..ေနာက္ေန႕ ဆက္မွာပါ..."

"အေကာင္႕လည္း ဖ်က္သြားျပီ...ေမာင္သိတယ္...လိမ္သြားျပီ.."

"အို...ေယာက္်ားျဖစ္ျပီး ဒီလို ကိစၥေလးနဲ႕ ဘာလို႕ မ်က္ရည္က ၀ဲရတာလည္း...ဒီမွာ ျကည္႕...ဒီလိုပဲ အျမဲမွားတက္တာပဲ..."

"သံုးေသာင္းေတာင္......ေမ မလုပ္ခိုင္းတာ ကို ေမာင္ လုပ္မိတာ.."

"ျဖစ္ခ်င္တန္လို႕ ျဖစ္တာပဲ..သားအမွား မဟုတ္ပါဘူး...သားလုပ္နုိင္မယ္ဆိုတာ ေမ႕ ယံုလို႕ ခြင္႕ျပဳခဲ႕တာပဲ....သားမို႕လို႕ ဒီေလာက္ပဲ ပါသြားတာပါ ေမ႕လို ဘာမွ နားမလည္တဲ႕ သူဆို ပိုေတာင္ ပါဦးမယ္....ဒီအမွားမ်ိဳး ေနာက္မျဖစ္ေအာင္ သင္ခန္းစာ ရတာေပါ႕....ဟုတ္လား..ဘာမွ မျဖစ္ဘူး..ဘြားဘြားျကီးတို႕က ခင္ေနတဲ႕သူေတြပဲ ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ေပးလု္႕ရပါတယ္.."

"အင္႕...ေမ႕ ဆူမယ္ ထင္ထားတာ.."

သားက မ်က္လံုးကို လက္ဖေနာင္႕နဲ႕ အုပ္ျပီး ငိုသံပါျကီးျဖင္႕ ေျပာေတာ႕  သားရဲ႕ ဆံပင္ေတြကို သပ္ေပးလိုက္သည္။

"ေမ႕ ဆူရင္ေကာ ပိုက္ဆံက ျပန္ရမွာလား...ေမ႕ မလုပ္ခိုင္းတာကို မသိေအာင္ လုပ္ရင္သာ ေမ႕က စိတ္ဆိုးတာ...ေနာက္ ဆို ဘာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ေျပာေနာ္....ျကားလား.."

"ဟုတ္..."

"သား ဆက္ေရာင္းခ်င္ေသးရင္ ေရာင္းေလ.....ေငြ ကုန္တာမွ မဟုတ္တာ..ပံုေလးေတြ တင္ထားရံုေလးမလား...ေမ႕ေတြးထားတာ ေမ႕ေတာင္ အဲလို ေရာင္းတက္ရင္ ေကာင္းမယ္လို႕...ခုေတာ႕ သားပဲ လုပ္ျကည္႕ဦး...သား လုပ္လို႕ အဆင္ေျပမွ ေမ႕ကို သင္ေပးေတာ႕...ေမ႕ကိုဆို ကိုယ္ေပၚက ထဘီပါ လိမ္သြားမွာ သလား.."

တြယ္ေႏွာင္ရစ္ငင္ Where stories live. Discover now