Part 28

387 35 4
                                    


တြယ္ေနွာင္ရစ္ငင္

အပိုင္း(၂၈)

#တြယ္ေနွာင္ရစ္ငင္

11090647

"ပိုးခ်ိတ္ေတြ က အေကာင္းေတြပါ....ညီမတို႕ လိုခ်င္တဲ႕ ဒီဇိုင္းလည္းရတယ္ေနာ္...ျမန္လည္း ျမန္ပါတယ္.."

"ဟုတ္ကဲ႕...ညီမတို႕က အဲဒါေတြ သိပ္မသံုးဘူးေလ....မလံုးရယ္.."

"အမေလး...ဆိုင္ခြဲျကီးေတြ ဖြင္႕ထားတာပဲ..တစ္ထည္ နွစ္ထည္ တင္ထားေပးေတာ႕ ဘာျဖစ္မွာလဲလို႕...တကယ္ပဲ...တစ္ကိုယ္လံုး ညြတ္ေနတဲ႕ စိန္ေတြကို အားမနာပဲ ညီးေနတယ္ေတာ္..."

"အဟြင္း...တကယ္ပါ...ပိုးခ်ိတ္ ဆိုလည္း ဒီမွာ ျကည္႕ပါလား...ေနာက္ပိုင္း သိပ္မ၀တ္ျကေတာ႕ဘူး...ေခတ္က ေျပာင္းသြားေတာ႕ လိုက္ေျပာင္း၇တာေပါ႕..."

"အစ္မ မွာ ငါးဆယ္ေလာက္ေတာင္ ပံုေနျပီ....ကူညီပါ...ငါ႕နွမရယ္.."

"ဟင္း...ကၽြန္မ အသိေတြကို ေျပာျကည္႕မယ္ေလ....ေျသာ္...အစ္မကလည္း(... ...)ရြာဇာတိမလား.."

"အင္း..ဟုတ္တယ္...."

"ဒါဆို မအိေရႊစင္ကို သိလားဟင္..."

"အို...သိတာေပါ႕...သူငယ္ခ်င္း အရင္းျကီးပါ.."

"သူက ခု အိအိ နာမည္နဲ႕ ဒီဇုိင္နာ လုပ္ေနတာ အေတာ္ေလး ေအာင္ျမင္တယ္...သူက တစ္လကို အနည္းဆံုးဆယ္စံုေလာက္ ခ်ဳပ္ေပးတယ္....သူ႕ကို ေျပာျကည္႕ပါလား.."

"ဟယ္..ေက်းဇူးတင္လိုက္တာ...ေျပာျကည္႕ပါမယ္..."

"မလံုးေနာ္...ေရာင္းရရင္ေတာ႕ မေမ႕ေလနဲ႕...ေကာ္မရွင္ ေပးရမယ္...သူ မ်ားေဖာက္သည္ကို ေပးရတာေနာ္.."

'အမေလး..ဒီလို တိုက္ျကီးနဲ႕ ယွဥ္လို႕ရပါ႕မလား..အစ္မလည္း လက္ထဲက လက္က်န္ကုန္ရင္ ေတာ္ျပီေလ...မလုပ္ေတာ႕ဘူး.."

"အင္း...ေျပာျကည္႕ေပါ႕...လိပ္စာေတာ႕ ယူသြား.."

အလံုး လက္ထဲကို နီညိွွေရာင္ လိပ္စာကဒ္ေလး ေပးေတာ႕ အားရ၀မ္းသာျဖင္႕ လွမ္းယူမိသည္။

အထည္ေတြ မွာျပီး မယူလို႕ လက္က်န္ထည္ေတြထဲမွာ ပိုးေတြကို အရင္ေရာင္းထုတ္ရမည္။

တြယ္ေႏွာင္ရစ္ငင္ Where stories live. Discover now