14 grudnia
#14dzieńWritemas
✩
grudzień 1991...
Drogi Święty Mikołaju!
Niedługo zbliżają się święta, więc zabrałam się za opisanie tego, co chciałabym dostać na święta w tym roku. Długo nad tym myślałam, bo już od wakacji i moje pomysły co chwilę się zmieniały. Widziałam na wystawie sklepowej cudowną lalkę, która wygląda jak mały dzidziuś! Bardzo ją chciałam, ale była droga, więc mamusia mi powiedziała, że może ty mi ją sprowadzisz na święta. Ale nie o to Cię proszę, panie Mikołaju. Tamta lalka byłaby naprawdę cudownym prezentem, ale mimo wszystko wylałabym dostać co innego. Nie wiem, czy możesz to życzenie spełnić, ale mamusia mówi, że ty wszystko możesz, więc jej zaufam. Proszę, panie Mikołaju, spraw, abym została czarownicą. Mój brat, Justyn, w tym roku poszedł do Hogwartu. Nie wiem zbyt wiele o tej szkole, ale uczy się tam magii, bo jest czarodziejem. Zastanawiam się, czy ja też jestem czarownicą, ale nie mogę być tego pewna. Pan z jakiegoś Ministerstwa powiedział mojemu bratu, że o tym fakcie świadczy dziecięca magią, która się uaktywniła kilka lat temu. Nie wiem, czy moja też była. Nie pamiętam tego, a rodzice nie wiedzieli nawet o magii Justyna, bo wcześniej uznali to za przypadek, więc pozostaje nam czekanie. Ale ja nie chcę czekać! Ja chcę zostać czarownicą! Chcę wraz z bratem chodzić do Hogwartu. Nie ma go już cztery miesiące, a ja za nim tęsknię. Proszę, spraw na święta, abym została czarownicą i w następnym roku, w moje jedenaste urodziny, poszła do Hogwartu! A teraz muszę już biegnąć, bo mama skończyła pieczenie pierniczków!
Buziaczki,
Cynthia
✩
10 dni do świąt
Przepraszam. Nie jestem w stanie dzisiaj napisać normalnego rozdziału, ale nie przez brak pomysłu, weny czy czasu. Po prostu muszę podjąć decyzję dotyczącą leczenia moich zębów, jak niektórzy z was może wiedzą z „Myślodsiewni", gdzie opisywałam moje doświadczenia z aparatem. I trochę się rozchwiałam emocjonalnie, że tak to ujmę.
Chcę jednak kontynuować moje daily writemas, dlatego zamieszczam wam coś takiego w ramach rekompensaty — list dziesięcioletniej Cynthii do Świętego Mikołaja na kilka miesięcy przed pójściem do Hogwartu.
CZYTASZ
Świąteczne pierniczki • Neville Longbottom ✔
FanficW świetle powrotu Lorda Voldemorta Harry Potter zakłada Gwardię Dumbledore'a i zaczyna nauczać sztuki obrony przed czarną magią. Radosna i kochająca święta Cynthia natychmiast dołącza do tego grona, gdzie bliżej zapoznaje się z wiecznie niezdarnym i...