Oko pola osam uveče su se deca vratila kući. Mnogo su mi nedostajali.– Mislila sam da ćete da dođete ranije. – govorim im dok ih grlim.
– Ma zaglavili smo u klubu, posle toga smo otišli kod Kike da spavamo, samo što nismo spavali. Zajebavali smo se do pola dva danas i do malopre smo spavali. – govori mi Danilo.
– Kako je bilo u klubu?
– Ludo i nezaboravno. – smeje se Tara. – Nego donela sam ti nešto. Dala mi je Kikina majka. – vadi knjigu iz torbe.
– Ali prvo moram ja da je pročitam.
– Koji je to žanr?
– Autobiografija. Istinita priča jednog muškarca.
Čitam ime pisca.
King.
– Ovo je pseudonim. – mrštim se.
– Da, pisao je pod pseudonimom, jer nije hteo da otkrije svoj identitet. Ni dan-danas niko ne zna ko je taj čovek.
– Svašta. To je baš glupo.
– Meni je to baš kul. Ne želi čovek da se eksponira.
– Zar nema unutra ime pisca?
Odmahnula je glavom. – Nema. Zahtevao je da bude skroz anoniman.
– Pre nekoliko je izdao?
– Pre sedam godina.
– Uuu...
– Molim te mi dozvoli da je ja prva pročitam.
– Ja ni nemam toliko vremena da čitam, Tara.
– Ali obećaj mi da ćeš je i ti pročitati.
– Možda, ne mogu ništa da ti obećam.
– Dobro, reći ću ti da li valja kad budem pročitala. Ali baš me je privukla knjiga prvi put u životu.
– Korice su očajne, a bogme i naslov. – dodaje Danilo i tek tada se nateram da razgledam korice malo bolje i pročitam naslov.
Bože dragi.
Ako me ikada sretneš.
Originalno, nema šta.
A tek korice. Crna silueta muškarca sa crvenom pozadinom.
Primamljivo.
O čemu li se radi...
Taman kada sam krenula da pročitam sinopsis, Tara i Danilo su počeli da se svađaju, pa sam morala da reagujem brzo.
– Ne raspravljajte se oko knjige, aman.
Tara uzima knjigu i ljutito izlazi iz sobe.
– Glupača. Nikad knjigu u ruke nije uzela, a sad rešila da čita baš to sranje.
– Zašto misliš da je sranje?
– Zato što je sranje. Čovek je pisao svoju ispovest. Znaš li koliko me zanima nečija ispovest?
Nasmejala sam se. – Možda je čoveku tako bilo lakše, da izbaci sve iz sebe.
– Onda bi mogla i ti to da uradiš. – poljubio me je u obraz i izašao iz sobe.
Moji blizanci znaju do detalja moju tešku i bolnu prošlost. Tara i Danilo su deca kakva će svaka majka poželeti. Nikada mi nisu pravili veće probleme, sem u školi kada se potuku sa nekim. Doduše, Danilo se više tukao i bio problematičniji od Tare. Tara jeste neukrotiva, ali je znala da prećuti više puta. Ona je imala moj karakter, a Danilo... verovatno onog gada koji mi je uništio život.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Asocijacija od sećanja 🔚
RomanceKonstantin Ivanšević - čovek koji je uspešan u svom poslu i san mnogih žena i devojaka. Čovek koji krije svoju mračnu tajnu i godinama unazad živi sa svojim grehom koji ga proganja gotovo svake sekunde svog života. Grize ga savest. Spava samo kada p...