November. Hideg és szeles. Még épp, hogy nem tél, de az időjárás már lassan a hó esés felé kacsintgat. Reggel már vacogok, mikor kiszállok az ágyból. Az utcán egyesek már durva téli kabátban mennek az utcán míg valakik csak lenge őszi dzsekiben próbálnak jól kinézni és nem megfagyni. Sokat esik az eső, szinte minden héten napokig. A járdák csúszósak, amiken szinte minden reggel elcsúszok, majd halkan káromkodva megyek tovább nap, mint nap.
Mostanság csak pulcsiban látni engem. Alapból is elég fázós alkat vagyok így nem értem azokat a barmokat mint például Shoyo-t aki ilyenkor is képes egy full vékony pulcsiban hajnalkor futni menni.
Szombat van. Ma találkozok ha minden igaz Morisukévél.
Oikawa a hétvégét Iwaizumival tölti szóval nem lesz kit idegesítenem egész nap. Mit fogok én otthon csinálni?
————————————————————————
Nem szeretem a reggeli edzéseket. Kikészítenek. Főleg az, hogy mint másodedző előbb is kellet bemennem mint a fiúknak.
- Jó hajnalt! - köszöntem Ukainak mikor beléptem az ajtón. - ugye mindenki elemében van?
- Ami azt illeti elég fárad vagyok.
- Attól még, hogy megkérdeztem az nem jelenti azt, hogy érdekel. - tettem le a gitárom a padra. Mivel Ukai már eléggé hozzászokott az ilyenekhez így csak halkan elnevette magát.A tornateremben szerencsére meleg volt így végre valahára le tudtam venni a pulcsimat.
- Jézusom Onara nagyon rosszul nézel ki - mért végig Ukai.
- Azta, te aztán tudod, hogyan kell egy tini lányhoz beszélni. - forgattam a szemem.
- Ettél te valamit?
- Az utóbbi időben nem volt sok időm rá de nyugi anyu semmi baj. - feleltem gúnyosan.Éppen a fel állásokat terveztük mikor kicsapódott az ajtó és Noya rohant be rajta.
- Onara híres! - jelentette be mire mindketten felvont szemöldökkel néztünk fel rá.
- Mivan? - kérdeztem.
- Nézzétek! - futott oda hozzánk és elindított egy YouTube videót.- Ezt a srácot több millióan követik - tette hozzá mellékesen miközben töltött a videó.
A videó címe a "I really love my sister" volt ami nem tudom, hogyan kapcsolódhat hozzám.
- Sziasztok emberek! - töltött be a videó és egy mosolygós srác jelent meg a képernyőn. - Annyira imádom a húgomat, hogy olyan nincs! Tudjátok miért? Mert neki köszönhető, hogy megtaláltam ezt a lány - erre bevágták a képem mire össze ráncoltam a homlokom. - mert srácok... ez a lány egy liberó zseni!
Az egész úgy történt, hogy kint a tévén a húgom nézte a bajnokságot mikor elindul az a bizonyos meccs. Azonnal felfigyeltem a csapatra és mivel nem nézek női röplabdát megkérdeztem a húgom, hogy "ki ez a lány" mire ő azt felelte "Hinata Onara" . Azóta oda vagyok ezért a Japán lányért mert ijesztően tehetséges nézzétek! - itt néhány mentésemet be vágták - Edzője szerint az ásszal való különleges kapcsolatuk is segít játékukon. Mozoki Ayano az ász akinek szintén hasonló érzéke van a játékhoz - itt Ayano-chanról vágtak be felvételeket. - Nemrég Hinata és Mozoki feltöltött egy Live Stream-et ahol csak ketten röplabdáznak de mégis olyan ügyesek ott is hogy az elképesztő. Úgy tűnik valami van ebben a Hinata családban mert Onara-channak van egy iker bátya Hinata Shoyo! Shoyo úgy látszik nem a liberóság felé hajlik, hanem inkább a gyorsaival káprásztat el mindenkit. - Itt Shoyoról vágtak be felvételeket. - Jelen pillanatban Onara, öccsét edzi másod edző ként a Karasuno-ban - itt a meccseinkről vágtak be videókat.- Hihetetlen! - lelkesedett Noya - Mi is benne vagyunk! Onara ez nagyszerű! - mosolygott.
Jézusom...
YOU ARE READING
Az én titkom... [haikyuu fanfiction]
Fanfiction- Shoyo? Miért nincs itt tej? - néztem rá furán. Anyának mániája volt hogy liszt,tojás,olaj,tej és cukor mindig legyen itthon hisz azok az alapok vagy mi. - Ja az - kezdett kuncogni. Ennek mi baja? - Az egyik barátom tegnap megitta. - A tejet? Miért...