❖I Can't Tell the Whore Inside Me to Stop❖ (M)

3.4K 343 358
                                    

Cinsel içerik bulundurur.

Çok kaliteli bir bölüm ile karşı karşıyasınız.

Yeni shipler deniyorum bu arada.

İyi seyirler dilerim

Jeongguk'un bıraktığı bıçakla kumaşları teker teker kesmiş ve ayağa kalkmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jeongguk'un bıraktığı bıçakla kumaşları teker teker kesmiş ve ayağa kalkmıştım. İyiki kumaşlar uzundu. Ellerim birbirine yetişmeseydi şu an hâlâ bağlı olabilirdim.

Odadan ayrıldığım da şimdi Yug-yeom'un ve onun sesini daha net duyabiliyordum.

"Lalisa nerede bir daha sormayacağım!"

Yug-yeom Jeongguk'a silah doğrultmuş bir şekilde bakarken arkasında dört tane daha adam vardı ve hepsi de Jeongguk'a silah çekmişti.

"Buradayım."

Yug-yeom'un gözleri sesimle beraber beni bulduğun da gülümsemişti. Aradından yeniden Jeongguk'a bakmıştı.

"Ne oldu Brownie benden korkup yanında beş köpeğini daha mı getirdin?"

Jeongguk ellerini beline atmış gülümserken başını eğmişti. Yug-yeom onu burada öldürebilirdi. Cesedi bulunana kadar kurtulanabilirdi ve o hâlâ alay ediyordu.

"Arkadaşlar cesedini yok etmemde bana yardım edecek."

Yug-yeom tıslar gibi konuştuğunda Jeongguk yalandan korkar gibi davranmıştı. Ama aslında onun gibi bir adamın ölümden korkacağını biliyordum. Çünkü herkes bir miktar ölmekten korkardı.

"Lalisa buraya gel."

Hemen Jeongguk'un arkasındaydım. Muhtemelen o da arkasında olduğumu biliyordu. Hatta ona temas etmeden geçmemin bir yolu yoktu çünkü... Tamamen kapının önünde duruyordu.

Bir adım attığımda dikkatle Jeongguk'u izliyordum. Hareketsiz bir şekilde duruyordum. Tam arkasında durduğum da ise birden kolumdan tutmuş ve kolunu boynuma sardıktan sonra beni önüne almıştı.

"İndirin silahlarınızı."

Soğuk bir metal şakağıma değmeye başladığında yutkunmuştum. Yug-yeom bana kaşları çatık bir şekilde bakıyor ve silahını indirmiyordu.

"İndirin!"

Jeongguk bağırdığında gözlerimi kapatmıştım. Yug-yeom iyi bir nişancıydı. Sanırım bunu Jeongguk da biliyordu. Şu zamana kadar ıskaladığı hiçbir canlı olmamıştı.

Xanax: Poison of Passion | lizkook⁴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin