❖Now or Never❖

3K 342 343
                                    

Yeni bölüme tekrardan hoşgeldiniz. Gürültülü bir ortamı bastırmak için müzik açtım ve bölümü öyle yazdım. Kurgu yazarken müzik dinlemekten nefret ediyorum çünkü düşünemiyorum. Düşünmeden de bölüm yazamıyorum. Bu yüzden bölüm konusunda endişeliyim.  Umarım ki güzel olmuştur.

"Nefesimi kesiyorsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Nefesimi kesiyorsun..."

Birden bedenimi bedenine yasladığın da yeniden aramızda mesafe denen bir kavramı yok etmişti.

Elinin baş parmağı dudaklarımın üzerinde gezdiğinde bilinçsizce gözlerimi kapatmıştım. Aniden hissettiğim sıcaklıkları yavaş bir şekilde alt dudağımı kavramış, öptükten sonra duraksamıştı. Gözlerimi açıp gözlerine baktığımda çenesinin kasıldığını görmüştüm.

Büyük eliyle kalçamdan tutup bedenimi kendine yasladığında dudaklarıma tutunmuş hızla öpmeye başlamıştı. Ona eşlik eden dudaklarım ile gülümsemiş, erkekliğini kasıklarıma sürtmüştü. Vücudum alev alev yanıyor, dudaklarım dudaklarıyla eziliyordu.

Acele ediyordu.

Dudaklarımı hırsla dudaklarımı kavrıyor, ellerine hakim olamıyordu. Her bir zerreme kazınıyor, yön veriyordu.

Başım dönmeye başlamıştı. Nefes alacak bir an bile yoktu. Dudaklarından aldığım mayhoş içki tadı damağımda yer etmeye başlamıştı. Sağ elimle saçlarını asıldığımda sol bacağımı havaya kaldırmış, bacaklarının arkasına bağladıktan sonra yavaşça okşamaya başlamıştı.

Karanlık bir odadaydık.

Ve o karanlığın içine herbir saniye daha da çok çekiliyorduk.

Kalp atışlarım ve onun nabzı karışmaya başladığında midem çalkalanmaya başlamıştı.

"Sen nasıl bir kadınsın böyle..."

Dudaklarıma fısıldadığı kelimelerden sonra kısık gözleriyle bedenimi süzmüş işaret ve orta parmağının arkasıyla boynumdan gerdanıma doğru bir yol çizmişti.

Gözleri elini takip ettikten sonra hızla nefes aldığım için yükselen göğüslerime kaymıştı. Bedenimin onun sayesinde verildiği tepkileri beğenmiş olmalı ki hafifçe gülümsemiş, sağ eliyle saçlarımı geriye atmıştı. Dudaklarını boynuma yavaşça sürtüğün de derin bir nefes almış, onun üzerindeki ellerimi kollarına indirmiştim.

Şu an çok yoğun duygular hissediyordum.

Bedenim bu arzunun peşinden gitmem bana uyarı veriyordu. Gözlerim kapalı bir şekilde sadece onun dudaklarını hissederken, elimden başka bir şey gelmiyordu.

Xanax: Poison of Passion | lizkook⁴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin