❖Blood Dripping From the Sky❖

2.7K 337 287
                                    

Heyy selam!! Bölüme hoşgeldiniz. Hemen okumaya geçin hemen!!

 Hemen okumaya geçin hemen!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Girin."

İki zırhlı araç çalılıkların arasından çıkıp tünelin içine girdiğinde ani fren sesleri geniş arazide yankılanmış, gizlenen swat ekipleri tünele doğru ilerlemeye başlamıştı.

Yanımdaki koruma içeriyi gösteren bir tableti önüme koyduğunda telsizden komutanlarının sesi gelmiş, oturduğum yerden kalıp dürbün ile etrafı kolaçan etmiştim.

"İşaretinizi bekliyorum efendim."

Tablette yansıyan görüntü fazla net değildi sadece tırların ve diğer araçların durduğunu gösteriyordu. Her bir asker yerini aldığında derin bir nefes vermiştim.

"Hyun-suk neredesin?"

BTS'in zırhlı araçlarından kimse inmiyordu. Ve eğer böyle devam ederse kan dökülmeden malları ve onları alırdık.

"Yaklaşık 6 dakika sonra oradayız."

Dayanabilirdik. İki zırhlı araç yolu tamamen kapatmıştı. Geri geri gidemezlerdi. En azından tırlar bunu yapamazdı. Ve onlar da... Korkak gibi kaçmayacaklardı.

"Biz de yaklaşıyoruz."

Ji-yong'un sesi de duyulduğunda yeniden tablete bakmıştım. Hiçbir hareket yoktu.

"Lalisa hanım!"

Bir koruma bana yolu işaret ettiğinde dürbün ile o tarafa bakmıştım. Üç tane hızlı araç bu tarafa geliyordu ve... Onlar bize ait değildi. Dudağımı ısırırken araçların üzerinde bir yılan deseni arıyordum ama... Yoktu.

"Takviye ekip geliyor."

Telsize fısıldadığım sözcüklerden sonra yutkunmuştum. Eğer her şey sarpa sararsa ekipleri geri çekip tüneli patlatacaktım. O zaman da dökülen kanların ve malların hiçbir önemi kalmayacaktı.

"Hareket var."

Tableti tutan koruma bana işaret ettiğinde zırhlı araçların kapıları açılmış içlerinden çıkanlar kapıları koruma olarak kullanmıştı. Kaç kişi olduklarını sayamıyordum ama... Baya fazlalardı.

"6 dakika dayanabilir miyiz?"

Hyun-suk gelse bile Ji-yong ve CL'in ekipleri gelmeden kazanamazdık.

"Bombaları seri mi bağladınız?"

Eğer tek tek bağlamışlarsa işim daha kolaydı. Ama tüm bombalar tek bir kumandaya bağlanmışsa... O zaman ne yapmam gerektiğini bilmiyor olacaktım.

Xanax: Poison of Passion | lizkook⁴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin