geçmiş

435 66 52
                                    

23.03.2014

Annem son olanlardan sonra benimle konuşmama kararı aldı. Sanırım benden korkuyor. Neden anlamıyorum? 

Zarar vermek istemediğim sen değilsin. 

Sizin bana yaptığınızın aksine. 

10.04.2014

İntihar etmeyi denememin üzerinden tam bir ay geçti. Annem aklı başına daha yeni gelmiş gibi beni psikoloğa göndermeye çalışıyor. 

Ona psikoloğa gitmesi gereken ben değilim, sensin dediğim için tekrar benimle konuşmamaya başladı. 

Büyüdükçe insanların algısı mı kapanıyor gerçekten hiç anlamıyorum ama psikoloğa falan gitmeyeceğim. 

Yaralarım kabuk bağladı, eskisi kadar acımıyor. Açıp baktığımda kalbimde bir ağırlık hissediyorum sadece. 

Okula gitmek istemiyorum, sanırım devamsızlıktan sınıfta kalacağım. 

03.08.2014

Dün doğum günümdü. 

Eve az önce geldim, saat gece 03.00. 

Annem salondaki koltukta uyuyordu. Televizyonun karşısında. Beni bir kere bile aramadı. Nerede olduğumu merak etmedi. 

O uyurken mutfağa gidip buzdolabını açtım. Pasta falan yoktu. 

Annem doğum günümü unuttu. 

Hatırlayacağını düşünmesem de içimde küçük bir umut vardı anlamsızca. Ama tek fark ettiğim onun için evdeki herhangi bir objeden farksız olduğumdu. 

Belki sadece bugüne özel saçımı okşamasına izin verebilirdim. On beş yaşındaki bir çocuk gibi kucağına başımı koyar, o saçlarımla oynarken uykuya dalabilirdim. 

Bir kere bile olsa beni sevdiğini hissedebilirdim. 

Ama doğum günüm her yıl olduğu gibi bu yıl da üç yüz altmış beş günden biriydi sadece.

Uzun bir zamandan sonra ilk defa ağlıyorum. İçini boşaltmak bu mu oluyor?

18.09.2014

Annem uzun zamandan beri ilk defa benimle bu kadar konuştu. Tam konuşmak denemez gerçi, bağırıyordu biraz da sarhoştu ama benimle konuşması hoşuma gitmişti.

Babam hakkında ilk defa bu kadar çok şey duymuştum. Unutmamak için annemin bana dediklerini yazacağım. İleride aklımda bir iki cümle kalmasını istemiyorum. 

"Babanla bu şehrin girmediğimiz hiçbir sokağı yoktu. Her gün her saat gezerdik. Her yerde anılarımızı biriktir, onları fotoğraflardık. Aynı eve çıktığımızda artık ayrı geçirdiğimiz bir dakika bile yoktu. Birbirimize aşıktık Mark. Aşk ne demek biliyor musun?" 

Bilmiyordum. Çocuklar ilk aşkı anne ve babalarından öğrenmez miydi? Ama anneme hiç cevap vermedim. Çünkü o ben konuşunca kızardı. 

beginning of the end/markhyuck ✞︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin