48-

2K 225 33
                                    

Cihan,yazıştıkları o geceden sonra bir hafta boyunca Ceylan'ın evine, akşam gizlice geliyor,beraber uyuyuyor sabah olmadan kalkıp gizlice evden çıkıyordu.

O sabaha kadar böyle gidiyordu....

Uyanamadığını için evde kalmıştı,şansa bakın ki Ceylan'ın,anne ve babasının bugün evde kalacağı tutumuştu.

Ceylan,odasının içinde bir sağa bir sola adımlarken Cihan, pencereden aşağıya bakarak 'Borulardan aşağı kayamaz mıyım?' Diye düşünüyordu.

Kapının açılma sesiyle, Cihan kendini yatağın yan tarafına;Ceylan'da yatağa attı kendini.Annesi içeriye girdiği zaman gergince gülümsedi."Kızım,kaçtır sofraya çağırıyoruz.Neden gelmiyorsun?"
"Ş-şey biraz yorgu-numda...bu-gün yatak-ta k-alsam?"Ayaklarını,hafifçe birbirine çarparak konuştu Ceylan."İyi bakalım,bugün tatil yap.Yemeğini tepsiye hazırlayıp getireyim."Diyerek odadan çıktı annesi.

Hemen başını yan tarafa çevirerek,yerde nefesini tutmuş bir şekilde sırtüstü yatan Cihan'a baktı."İ-yi mis-in?"Kumral çocuk,şokla büyümüş olan gözlerini kıza çevirdi."E-evet...başıma ilk defa böyle bir şey geliyor."Diye fısıldadı.Ceylan kıkırdadı."İ-ilklerini ya-şatıyorum i-işte."Cihan,gülüşünü izleyerek "Ben de sana ilklerini yaşayacağım ...dur bakalım."

Ceylan,duyduğu cümlelerle kalpli yastığını alıp,yataktan eğilerek çocuğun kafasına bastırdı."Ceylan?"Annesinin sesini duyduğu gibi eski haline dönerken,endişe ile tepsiyi tutan annesine baktı."Anne!"
Kadın,garip bakışlarla kızının yanına gelirken Ceylan birden yatak örtüsünü aşağıya doğru attı."Kızım..ne yapıyorsun?"Ceylan,sıcaklamış gibi yaparak elini yalpaze yaptı."Sıcak bastı ya!"Kadıncağız ne olduğunu anlamayarak tepsiyi kızına verdi.Odadan çıkmadan önce bir kez daha bakarak,kapıyı kapatarak çıktı.

Ceylan,derin bir nefes vererek bu sefer üzerine yorgan attığı Cihan'a baktı.Çocuk hareketsiz bir şekilde yatmaya devam ediyordu.Tepsiyi kenara koyarak,örtüyü çekti."An-nem git-ti."Cihan, tuttuğu nefesini dışarıya verdi.

Beraber kahvaltı yaptılar,sessiz sessiz kıkırdadılar,Ceylan onu rahatsız etmeye gelen kardeşini zor bela odadından çıkardı.Cihan,bir kaç kere yakalanma tehlikesi geçirmişti.

İlk defa böyle bir olay yaşıyordu.Daha önce evinde kaldığı kızların aileleri onları rahatsız etmiyor,ediyorsa bile umursamıyorlardı....ama bu ayrı bir şeydi ve bunu sevmişti.

Akşam olup ailesi uyuyana kadar böyle devam etmişti her ne kadar Ceylan ike uyumak istesede bir daha böyle bir riske giremezlerdi o yüzden gizlice evden çıkmıştı.

.

Akşam,olduğunda marketten dönen Talha ile ailesi evin camının açık kaldığını ve Pofuduk'un ortalıklarda olmadığını fark etmiş,evin her yerini aramışlardı.

Bulamadıkları için dışarıya çıkmışlar sokaklara dağılarak aramaya,etraftaki insanlara sormaya başlamışlardı.

Talha ve Furkan beraber arıyordu.Talha,ağlamaktan akan burnunu gürültülü bir şekilde çekti."Pofuduk Pantolon,neredesiiin??"Diye bağırdı.Bir kaç insan ona gario bir şekilde baktıktan sonra önlerine dönüp işleriyle ilgilenmeye başladılar.

"Talha,şurada bir kaç kedi var.Onlara bakacağım burada kal tamam mı?Hiçbir yere ayrılma."Furkan,çocuğun kendisini onaylaması ile beraber çöp kutusunun oraya gitti.

Çocuğun,çöplerin yanına gitmesini istememişti.Güzel kokusu,bozulsun istememişti.

Furkan,kedilere bakarken Talha, işlek caddede kenarda durmuş,etrafına bakınıyordu."Affedersiniz."Kendisine seslenilmesi ile yan tarafa döndü.

Kahverengi saçlı,kendisiyle yaşıt gibi duran bir kız kucağındaki Pofuduk Pantolon ile karşısında duruyordu."POFUDUK!"Talha,neşeyle ellerini çırptı.Kız,samimi bir gülümseme ile kucağındaki kediyi Talha'ya verdi.

Talha,kedisini severken kızın "Bir daha camı açık unutmayın." Demesiyle başını kaldırdı ama kız kalabalığın içinde kaybolmuştu bile.

"Tal-Pofuduk!"Furkan'ın yanlarına gelmesiyle kalabalığa bakmayı bıraktı."Bir kız bulmuş!Pofuduk'u bıraktıktan sonra gitti."Dedi.

Pofuduk'u bulduklarını haber vererek eve döndüler.

.

Ahu,Aslı sigara içerken kıza arkadan sarılmış göğüslerini sıkıp duruyor,her seferinde Aslı ellerine vurup 'Babam evde gerizekalı,çok azdıysan git bir tuvalate.'Diyerek kızıyordu.

"Kııızlaaaar!"Babasının onlara seslenmesi ile birbirlerinden ayrıldılar.Aslı,sigarasını söndürünce odadan çıktılar.

"BABA!NEREDESİN?"Evin içinde bağırarak iletişim kuran Aslı ve babasına kahkahalarla güldü Ahu."BODRUM KATINDAYIM!"Diye geri seslendi babası."Baban bizi öldürecek."Diye mırıldandı Ahu.

Müstakil evin bodrum katına,indiler.Etraf gitarlar ile doluydu ortada büyük bir davul vardı.Ahu'nun gözleri heyecanla parladı."Ahu,Aslı bana davul çalabildiğini söylemişti,sen onu çal..Aslı elektro gitarı çalsın bende şarkı söyleyeyim.HADİ BİRAZ ROCK N'ROLL YAPALIM!!!"

Babaya bak beee....

.

"Hala Da Vinci'nin Şifresini mi okuyorsun?İki aydır,çözemedin mi şifreyi?"Ivan,kendisiyle ilgilenmeyerek kitap okuyan esmer adama homurdandı."Hmhmm.."Diye mırıldanarak loş odada kitabı okumaya devam etti.

"Gözlerin bozulacak kapat şu kitabı,benimle ilgileeeeen!"Ivan,başını kedi gibi adamın kuluna sokup kitabı tuttuğu için oluşan boşluktan kafasını soktu."Benimle ilgilen!"

Yogesh,kolunun arasına kafasını sokmuş çocuğa bakarak kahkaha atmaya başladı,kitabı komodinin üzerine bıraktı."Şu minik bebeğe bir bakın!Nasılda tatlı!!"Esmer adam,Ivan'ın yanaklarını sıkarak pembe dudakların balık gibi öne çıkmasını sağladı.

Ivan,aldığı ilgiyle beraber memnuniyetle güldü."Gerçek misin sen be?"Yogesh'in sorusuyla başını kaldırdı."Ha?"Anlamayarak sordu, minik."Tek gülüşüne bitiriyorsun beni.Çok seviyorum be seni!"

Ivan'ın, duyduğu güzel cümlelerle kocaman gülümsedi.Yogesh,kendisine gülümseyerek bakan çocuğu alnına uzunca öpücük kondurdu."Benim böyle süslü cümlelerim yok ama yarın hatırlat, sevişelim."Dedi Ivan.

Esmer adam,komşuları uyandırabilecek kadar yüksek sesli kahkaha attı.

Buraya bir adet ilgi isteyen Ivan ve kitap okuyan Yogesh'in küçük karalamasını bırakıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Buraya bir adet ilgi isteyen Ivan ve kitap okuyan Yogesh'in küçük karalamasını bırakıyorum..

Buraya bir adet ilgi isteyen Ivan ve kitap okuyan Yogesh'in küçük karalamasını bırakıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SİZLERİ SEVİYORUM İLGİ İSTEYEN KAHVALTI SOFRALARIM.

LÂYETEZELZEL (BxB, BxG, GxG) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin