Öğretmen gördüğü çocuktan ziyade sınıfın boş olmasıyla ilgilenirken çatık kaşlarını daha çok çattı."Herkes nerede?Zil çoktan çaldı." Mavili hocasını baştan aşağı süzdü.Çenesini saran siyah kirli sakalları,esmer teni,kıvırcık siyah saçları,Açık kahve gömleğinden belli olan kasları ve son olarak bacaklarını saran siyah kotuyla adam adeta yürüyen yakışıklıydı...Matemetik hocasının böyle görünmesi normal miydi?Yoksa bu bir şaka mıydı?
"Beni gözünle yeme işiniz bittiyse, soruma cevap verebilir misiniz genç adam?" Kendisine gelen soruyla boğazını temizleyip şeytani gülümsemesini masum bir gülümsemeye çevirdi."Erken geldiniz.Öğretmenler zilinin çalmasına bir dakika var." Adam alayla gülümsedi ardından kollarını göğsünde bağlayıp kalçasını masaya yasladı."Bir dakika değil elli iki saniye kaldı,öğrenci zili çalalı çok oluyor." Genç çocuk dudaklarını yaladı, hafifçe öğretmene doğru eğildi."Size bir sır vereyim,bizimkiler öğretmen zilinden sonra sınıfa gelir." Öğretmende yerinden hafifçe çocuğa doğru eğildi."Peki sen neden buradasın?" Diye sordu.
"Ben sadece yeni öğretmeni ile tanışmak için can atan çalışkan bir öğrenciyim." Hatta o kadar çalışkan bir öğrenciydi ki kendisi,deneme sınavında okul sonuncusu olmuştu.Öğretmen başını sallayarak yerinde doğrulurken mavilide geri sıraya yaslanmıştı."İsminiz nedir?" Kısa bir sessizliğin sonunda beklenilen soru sorulmuştu öğretmen."Ivan...Ege.Annem Türk,babam Rus.Sizin isminiz nedir?"Adam hafifçe gülümsedi..Çok samimi bir gülümsemeydi bu,sonuçta kader arkadaşını bulmuş gibiydi.Çocuğu taklit ederek"Yogesh..Pamir.Annem Hintli,babam Türk."dedi.
Ivan şokla adama baktı."Yok artık,daha dedeler!"Öğretmen duyduğu değişik şaşırma şekliyle, dudaklarından bir kahkaha firar etti."Melez arkadaşlar olabiliriz."Mavili başıyla onaylarken içinden 'Umarım arkadaştan öteye gideriz çünkü benim matematik notumu yükseltecek biri lazım!!' diye çığlıklar atıyordu,oysa oturup ders çalışsa ne olurdu???
Sınıfa bağıra bağıra giren çocuklarla birbrilerine bakmayı bırakarak öğrencilere baktılar."Anaaa!Bu kara adam kim?"Diye bağırdı yeşil saçlı çocuk,hemen arkasından giren sarışın kız adamı baştan aşağı süzdükten sonra başını çevirdi "Din hocasıdır."diye mırıldanarak sırasına geçti.Arkasından gelen yirmi öğrenci de benzer yorumlarda bulunurken,öğretmen umursamazca göz devirip yaslandığı masadan ayrılarak tahtanın önüne geçti."Geç kaldınız.Sınıfta tam vaktinde olan tek arkadaşınız Ivan'dı."
Kız "Eeee!Bize ne bundan?" diyerek saçlarını savurdu.Yanındaki çocuk adeta dayak yemişti, ağzına giren saç tellerini çıkarırken bu kızla niye sevgili olduğunu sorgulamaya başlamıştı bile."Sizi ilgilendiren kısmı, sözlü olduğunuz zaman arkadaşınızın hiçbir şey yapmadan yüz alacak olması."Sınıftan şok nidaları yükselirken onlardan daha çok şaşırmış olan Ivan'dan çıkan "NEEEEEEEE!!!!" Bağırışı herkesten uzak kalmak için odasını dördüncü kata taşımış olan müdürün odasından bile duyulmuştur,emin olabilirsiniz.
.
.
.Öğlen arasında Ivan ve saz arkadaşları yemek yemek için okuldan dışarı çıkıyorlardı."Ege ayıptır sorması,neden bu kadar mutlusun?" Ivan ıslık çalmayı bırakarak esmer arkadaşına göz ucuyla baktı."Matematik hocasıyla işi pişirdik kardeşim ve bana Ege deme sevmiyorum."Dedi ve gelecek tepkiyi beklemeye başladı."NEEEEEEE!NASIL O KADAR HIZLI OLDU?NE YAPTIN ADAMA? İLAÇ FALAN MI VERDİN?"Esmer çocuk bir yandan bağırıyor,bir yandan telefonunu çıkarmış polisi aramaya çalışırken Aslı telefonu alıp aramayı iptal etti."Talha,çocuk Nuri Alço değil,ayrıca seninle dalga geçiyor." Talha rahatlamış bir halde nefes verirken,Aslı'dan telefonunu geri aldı.
"Polisleri arıyıp özür dilemeli miyim?Yanlış anlaşılma oldu,size engel olup rahatsız ettim falan derim." İkili Talha'ya 'Ne saf çocuksun sen ya.." Bakışlarından yollayıp önlerine döndüler.Talha bunun ne demek olduğunu anlamıştı ama polisleri neredeyse meşgul edecekti!Hatta arkadaşı onun yüzünden hapishanede çürüyebilirdi!!!Olabilecek bütün kötü olayları düşünmeye başlamıştı.
"Ne yiyoruz?"Diye sordu Aslı."Yeni öğretmenimin yarra-AHHH ASLI NE VURUYORSUN YA??"Kız öyle sert vurmuştu ki sanırım Ivan'ın fındık beyni kulağından düşmüş olabilirdi.
"Yanımızda Talha var,terbiyesiz terbiyesiz komuşma!Neyse ne yiyeceğiz?" Talha ismini duyunca başlarına gelebilecek olayları düşünmeyi bırakıp Aslı'ya baktı."Hamburger yemeye gidelim mi?Çocuk menüsüne süper kahraman oyuncakları gelecekti!" Kız yanında çocuk gibi konuşan Talha'nın saçlarını karıştırdı."Seni üç kere atıp hiç tutamadılar mı Talha?Niye bu kadar masumsun sen?"Ivan ikilinin cilveleşmesine göz devirip, ıslık çalmaya devam etti.
.
.
.Yogesh hiç mutlu değildi.Öğretmenler odasının, öğle arasında bu kadar kalabalık olması normal miydi?Neden evlerine siktir olup gitmiyorlardı??Peki neden kendisi evine gitmiyordu?GİDEMİYORDU!Çünkü evi anasının nikahındaydı.Arabası olsa bile eve varmasıyla,öğle arasının bitmesi bir olur ve dersleri kaçırırdı.
Derin bir nefes alıp sabahtan beri ona memleketini anlatan fizik öğretmenine baktı."Affedersiniz hocam..Artık susar mısınız?Çünkü memleketiniz zerre umrumda değil."Zavallı adam şok olmuş halde, yeni simaya bakarken Yogesh kahvesini alıp öğretmenler odasından çıkmıştı.
Yavaş adımlarla koridoru turlarken müdürün odasının en üst katta olmasına ve öğretmenler odasının en altta olmasını düşünüyordu..Adam herkesten uzak kalmak için bunu bile planlamıştı.
Gözüne çarpan 'DENEME SINAVI SONUÇLARI' panosuyla adımlarını durdurdu.En üstten başlayıp bugün tanıştığı arkadaşının ismini aradı...aradı...Ve aradı... Vazgeçip en aşağıdan başlama kararı aldığında en doğru kararı verdiğini en sonda gördüğü isimle anladı.Kıkırdayıp bir süre daha baktıktan sonra koridoru yanlız başına turlamaya devam etti.
Eveeeet bir bölümün daha sonuna geldik...Umarım beğenmişsinizdir!!Yanlışlarım,hatalarım varsa özür dilerim :'3
SİZLERİ SEVİYORUM ÇİKOLATA ŞELALESİNDEN BİR YUDUM ALDIĞIM-tamam bunun devamını nasıl getireceğimi bilmiyorum ksnssksnksksmsdksme
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LÂYETEZELZEL (BxB, BxG, GxG)
Romance[TAMAMLANDI] Kaldığınız dersten geçmek için ne yaparsınız?Ders mi çalışırsınız?Özel ders mi alırsınız?Yoksa amaaan boşver mi dersiniz? Mavi gözlü şeytan...Kaldığı dersten geçmenin en zahmetli yolunu,yeni matematik hocasını tavlama kararı alarak yapt...