37-

2.3K 251 39
                                    

Cem yeni yılının ilk gününü,sarıya dönmeye başlayan saçlarını tekrardan yeşile boyayarak geçiriyordu.

Mert,esneyerek tuvalete geldi,klozetin kapağını açarak eşofman altını ve baksını indirince Cem hızla gözlerini çevirdi.

NE YAPIYORDU BU HERİF???

Mert,kapalı gözlerini açınca gördüğü çocukla sıçradı."Senin burada ne işin var?"Cem,hışımla başını çevirdi ama gördüğü görüntü ile tekrar eski pozisyonuna döndü.

"SAÇIMI BOYUYORUM MANYAK HERİF!İNSAN BİR KAPIYI ÇALAR!"Mert onun azarlamasını dinlerken ihtiyacını karşılıyordu.

Cem,o an yerin dibine girmek istedi.KENDİSİ BU KADAR UTANIRKEN, MERT NASIL UTANMAZDI????AYRICA DON,TAŞŞAK ETRAFTA DOLAŞAN MERT'Tİ!!!

Mert,sifonu çekerek ellerini yıkamak için lavabonun önüne geldi.Cem yana kayarken,çeşmeyi açarak ellerini yıkadı.

Cem,çocuğu inceledi.Üzerinde bir şey olmadığı için kasları meydanda halay çekiyordu,eşofman altı aşağıya düşmüş,açık kahve saçları dağınıktı,yeni çıkmaya başlayan sakalları yüzünü süslüyordu...herif çok yakışıklıydı be!

"Ağzının suyu akıyor."Cem,kendine gelerek elinin tersiyle ağzını sildi ama Mert'in dediği gibi akan bir şey yoktu.Çocuğun bu hareketine kahkaha atarak kulağına eğildi."Saçını yıka,yanıma gel.Yatakta bekliyorum."Diyerek banyodan çıktı.

Cem'in kalbi dört nala koşar gibi atarken saçlarını yıkadı.İstediği yeşilden biraz daha açık oluştu rengi ama önemli değildi.

Heyecanla tuvaletten çıktı.Odaya girmeden önce terleyen ellerini üzerine sürdü.İçeriye girdiğinde,Mert dediği gibi kendisini yarı yatar şekilde yatakta bekliyordu.

Sanırım sevişeceklerdi...ama Cem korkuyordu..geçen sene yaşadığı deneyim yüzünden..bu yüzden çok fazla ileri giderlerse Mert'i durduracaktı.

Mert,kapıda heyecanla kendisine bakan çocuğa eliyle gel işareti yaptı.Cem,yavaş adımlarla Mert'in yanına giderek yatağa çıktı.

*Smut uyarısı biçızlar*

Mert,çocuğu belinden tutup kucağına oturttu.Cem'in poposu tam olarak kasıklarının üzerindeydi.

Mert,ileriye gitmeyecekti sadece birbirlerini rahatlatacaktı.Eğer ileriye gitmeye kalkarsa yanlış bir şey yapar,çocuğa yaşattığı travmayı tetikler diye korkuyordu.

İkiside başka şeylerden korkuyordu,yanlış anlaşılmaya sebep olmak istemiyorlarsa dikkatli davranacaklardı.

Kızarmış dudakları öpmeye başladı,Cem kendisine karşılık verirken ellerini kucağındaki bedenin,kalçasına elini koyarak yavaş bir şekilde ileri geri yapmasını sağladı.

Cem,hissettiği duygularla gözlerini kapatırken inledi.Cem'in inlemesi ile açılan ağzına dilini gönderdi Mert.

Öpüşmelerininin sesi odayı doldururken,Cem farkında olmadan kalçasını daha hızlı hareket ettirmeye başlamıştı.

Dudaklarını ayırarak başını Mert'in omzuna yasladı.İkiside kısık bir sesle inliyordu.

Cem,boşaldığı zaman biraz daha sesli bir şekilde inledi ama Mert'in daha boşalmadığını fark ettiğinde kalçasını daha hızlı hareket ettirdi.

Çok geçmeden altındaki beden titreyerek boşlanca hareketini durdurdu.İkiside nefes nefese kalmıştı.

*Bitti.*

.

Ahu,Aslı'nın üzerinde nefes nefese kalmış bir halde oturuyordu."Ben kazandım."Diyerek kalktı ayağa.

"Bir tur daha."Aslı,sevgilisinden dayak yemeye doyamamıştı sanırım.

"Saçmalama,BMW yüzün Şahin'e döndü zaten."Ahu,hala yerde oturan Aslı'ya elini uzattı.

Aslı,sevgilisinin elini tuttu.Etrafta antrenman yalan salak saçma insalar olmasa,kızı üzerine çekerdi.

Salak,saçma insanları kovmanın yolu var mıydı?EVET!

"SİKTİRİN GİDİN LAN HEPİNİ!SONRA YAPARSINIZ ANTRENMANINIZI!"Diye bağırdı Aslı.Etraftaki insanlar korkarak ona dönüdüler,içeriye girmek üzere olan bir kaç kişi geri çıkmıştı bile.

"Babanın mekanı mı lan?"Ağırlık kaldıran üniversiteli, iri kıyım bir genç alayla konuştu."Babasının mekanı tabii olum."Dedi çocuğun arkadaşı."Ha...büyüksün abla gidiyoruz."Diyerek ağırlığı yere bıraktı.

Herkesin çıkmasıyla tuttuğu eli birden kendisine çekti.Ahu,ufak bir çığlık atarak kızın üzerine düşerken Aslı kahkaha atıyordu.

Bu kızın eğlence anlayışı çok değişikti..

"Ne yapıyorsun be?"Diye bağırdı Ahu."Bana düşmeni fiilen sağladım işte."Aslı'nın iğrenç espirisine gözlerini devirdi."O kadar milleti yolladın,öp bari."

Ahu'nun pembe dudaklarına uzunca bir öpücük kondurdu Aslı.Sanırım ilk ve tek romantik(!) anları buydu.

CEM VE MERT'E UFAK ÇAPLI BİR SMUT YAZABİLDİĞİME GÖRE RAHAT RAHAT UYUYABİLİRİM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


CEM VE MERT'E UFAK ÇAPLI BİR SMUT YAZABİLDİĞİME GÖRE RAHAT RAHAT UYUYABİLİRİM. NİHAHAHAHAA

SİZLERİ SEVİYORUM UZAYLI BAKLAVALARIM.

LÂYETEZELZEL (BxB, BxG, GxG) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin