44-

2K 218 58
                                    

Sömestir tatiline kadar başka bir facia yaşanmamıştı...en azından bizimkilerin başına bir şey gelmemişti.

Mert,Necip Karagöz denen çocuğu üç gündür izliyordu.Kendilerinden iki yaş büyüktü,gittiği mekanda bakir -genelde minyon tipli- erkekler ile takılıyor hemen arkasından ilkleri oluyordu...berbart bir şekilde.

Mert,çocuğun derdini anlayamamış ama artık dur deme vakti gelmişti.

Üzerindeki siyah,beyaz çizgili gömleğin düğmelerini karın kaslarını gösterecek şekilde açıktı.Siyah dar kotu,yüzüklerle süslediği elleri ve açık kahve,dağınık saçlarıyla çok dikkat çekici duruyordu.

Mekana girdiğinde yeni olduğundan bir kaç göz kendisine dönmüştü,etrafa rolü gereği çekingen bakışlar atarken kendisini kesen Necip ile dudaklarını yalayarak yanına gitti.

İki saat civarı kadar sohbet muhabbet sonrasında Necip ile odaların birine gitmişti.

"Domal,götünü kontrol edeceğim."Dedi Necip kapıyı kapatarak.

Arkasını döndüğü an, alayla gülerken yüzüklü parmaklarını kıtlatan Mert ile korkuyla yerinde kıpırdandı.

"Sana birini soracağım..Cem Özcan.Tanıyor musun onu?"Necip,korkuyla başını salladı.O yeşil saçlı çocuğu unutması imkânsızdı.Uygulama üzerinden tanışmış,arkadaş olmuşlardı.Necip,çocuğun küçük olmasından ve kendini yeni keşfediyor oluşundan faydalanmıştı."Ne yaptın ona?"

"A-abi..lütfen-"Diye mırıldanmaya başlamıştı,Mert'in dibine girerek yakalarını düzeltmesi ile daha çok korkuyla titremeye başlamıştı."Ne yaptın ona?"Sorusunu yineledi.

"İ-içki içtik..t-takıldık biraz..o-odalara çıktık."Sustu.

"Onada 'Domal,götünü kontrol edeceğim.'Dedin mi?"Diye sordu korkutucu bir sakinlikle.Adam başını olumlu anlamda salladı."Ne yaptı peki?"

Necip,azrail ile son konuşmalarını yaptığını farkındaydı ama yalan söylerse işler daha kötüye gidecekti bunu biliyordu,karşısındaki adam belli ki Cem ile çoktan konuşmuştu.

"İ-istemedi s-sonra ikna ett-im."Mert,gülümseyerek dilini beyaz dişlerinde gezdirdi."Devam et.Sonra naptın?"

"İ-içine gir-dim.."Necip'in sesi o kadar kısık çıkıyordu ki boş odada bile zor duyuluyordu."Kuru bir şekilde,hazırlamadan,kendi sikini rahatlatmak için çocuğun canını yakarak mı içine girdin?"Başıyla onaylama kalmadı ki Mert,Necip'i tuttuğu gibi yere fırlattı.

Acıyla inleyerek yalvaran adamın kasıklarına tüm hızıyla vurarak üzerine çıktı.Saatlerce adamı dinlene dinlene, aralarda sigara molası vererek dövdü.

Necip,en son yerde baygın bir halde,kanlar içinde yatarken Mert,son sigarasını söndürüp elleri cebinde mekanı terk etti.

.

Ceylan,Cihan'ın gösterdiği hareketleri yaparken arada kendini aynada görüyor ve gülmekten bütün ciddiyetini kaybediyordu.

Şimdi ise Cihan'ın göğsüne yaslanmış kahkahalar ile gülerken kumral çocukta kızın gülmesine, gülüyordu.

Dövüşüyorlar mıydı yoksa komedi filmi mi izliyorlardı? Belli değildi.

"Ceylan,hadi güzelim.Pozisyonu al."Ceylan,kendisinden ayrılarak dediği gibi yaptı Cihan tekme atılan minderi koluna geçirdikten sonra çalışmaya devam ettiler.

Ceylan,mindere gayet iyi vuruyordu ama Cihan'a vurma kısmı gelince,kızı ikna edememişi o yüzden minderle devam ediyorlardı.

"...Cihan Bey!"Hizmetli kadının kendilerine seslenmeleri ile durdular."Babanız,geldi.Sizinle ve hanımefendi ile akşam yemeğini yemek istiyor."Dedi."Temizlenip geliriz."Diye cevapladı Cihan.Kadın,başıyla onayladıktan sonra spor odasından çıktı.

Nasıl zenginler artık siz düşünün.

"Ben..Gi-deyim!"Ceylan kaçmak için hazırlandı ama Cihan onu tuttuğu gibi omzuna atınca Ceylan,küçük bir çığlık attı.

"Haydi Millet Banyoya!Bıcı Bıcı Dansına!Hiç Yanmadan Gözlerin!Dalinle Banyoya!Bıcı Bıcı Yaparım Dalinle!İpek Gibi Saçlarım!Bıcı Bıcı Yaparım Dalinle!Mis Gibi Kokarım!Bıcı Bıcı Yaparım Dalinle Bıcı Bıcı Yaparım.."Cihan şarkı söyleyerek, omzunda sonlara doğru ona eşlik etmeye başlayan Ceylan ile beraber banyoya girdi.

Kızı yere indirdiğinde,terli siyah atletini tek hamlede çıkardı.Ceylan,utanarak gözlerini elleriyle kapattı ama aradan bakmaya devam ediyordu....her zaman böyle bir şans yakalayamazdı, değil mi?

Cihan,elini kapriye atmıştı ki Ceylan,bu sefer çığlık atarak arkasına döndü."Ne oldu kız?"Cihan,alay ederek konuştu.

"B-b-bera-ber mi y..yıkana-cağız..."Diye mırıldandı Ceylan."İstemezsen çıkayım."Dedi Cihan.

Eski sevgilisi Alev gibi değildi bu kız biraz daha dikkatli olmalıydı bu konularda..aslında öyle yapıyordu ama kızın tepkileri o kadar hoşuna gidiyordu ki!İnatla onu utandırmak istiyordu.

"A-ama..ç-çamaşırlar k-kalsın.."Diye mırıldandı.Cihan,dişlerini göstererek gülümsedi."Tamamdır."

Çamaşırları kalacak şekilde sadece Cihan soyunmuştu....

"Ee....?"Karşısında kıyafetinin etek ucuyla oynayan kıza baktı.

"B-benim..v-ücudüm g-güzel değil."Ceylan,başını kaldırmadan mırıldandı.

Özgüvenini çok fazla kırmışlardı.Konuşamaması ile yeterince dalga geçmeleri yetmiyordu.Beden derslerinde kızlar, minik göbeği kalın basenleri,küçük göğüsleri ile dalga geçiyorlardı.

Kendi kusurlarına bakmadan,başkasına saldırıyorlardı.

Cihan,kızın yanağını avcuna alarak başını kaldırdı.
"Seni,sen yapan vücudun,kilon,boyun değil.Seni sen yapan duyguların,düşüncelerin,sevgin,
nefretin,ruhun.Seni her halinle seviyorum ve sevmeye devam edeceğim."

Ceylan,sıcacık bir gülümse ile kumral çocuğa baktı."B-bende seni her ha-linle sev-iyorum."

Cihan yavvvvvaş sksnsksnskdnxkdndkcmfkendkxnekencknekxnekencodnwodnxkenw

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cihan yavvvvvaş sksnsksnskdnxkdndkcmfkendkxnekencknekxnekencodnwodnxkenw

Bu çocuk çok değişti peki Mert'teki havalılığı...

SİZLERİ SEVİYORUM BROKOLİLİ KURABİYELERİM.

LÂYETEZELZEL (BxB, BxG, GxG) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin