38-

2.3K 254 45
                                    

Ceylan ve Cihan'ı yazarken
Witt Lowry -Into Your Arm dinliyorum....çok yakışıyor ikisine.

.

Ceylan ve Cihan odadaki büyük yatakta oturmuş sessizce duruyorlardı.

Cihan,kızı 'Ev boş,film falan izliyelim.'Diye çağırmıştı.Kızcağızda ailesine yalvar yakar 'Aslı'lar çağırdı,gitmessem ayıp olur.Hep çağırıyorlar reddediyorum.'Diyerek izin almayı başarmıştı.

Hazırlanıp, evden biraz uzağa gittikten sonra Cihan,onu almış ve evine -pardon villasına getirmişti.

Şimdi ise öylece oturuyorlardı.Hani film izleyeceklerdi?

"Ş-şey...film iz-leyecek mi-yiz?"Cihan,başını 'olur' anlamında salladı."Bilgisayarı alayım,yatağa girebilirsin."

Ceylan,yatağın baş kısmına adımladı, beyaz çarşafı kaldırarak içine girdi o sırada Cihan'da bilgisayarı almış yanına geçmişti."Ne izleyelim?"Diye sordu bilgisayarı ikisinin arasına koyarken.

"B-bir anime va-r,Sil-lent Voi-ce.O-onu izlese-k?"Dedi çekingence.Cihan,animeyi açarken bir koluyla, kızın belini sararak kendisine biraz daha yaklaştırdı.

Ceylan'ın kalbi hızla atarke başını kumralın omzuna koyudu.

Animeyi izlerken Cihan, başroldeki kızı Ceylan'a benzetmişti.O yüzden ara ara kendisine bakıyordu.Bakışlarını yakalayan Ceylan kendisine gözlerini kısarak gülümsüyor sonra - seksen milyonuncu kere izlediği- animeyi izlemeye geri dönüyordu.

Anime bittiğinde Ceylan'ın yüzü ağlamaktan kızarmıştı.Cihan ise birazcık duygusallaşmıştı...bu çok nadir olurdu.

"Bu ikisi öpüşmedi ama."Diye sitem etti kumral çocuk."E-evet.."Ceylan,burnunu çekerek ona baktı."O zaman biz öpüşelim."

Hacı,bu nasıl bir teklif?

Ceylan,bu sefer utanmaktan kızardı."O-olur mu ki ö-öyle?"Cihan,öyle bir içten gülümsedi ki kızın kalbindeki, pembe fil dans etmeye başlamıştı.

"Olur,neden olmasın?İstemiyor musun?İstemiyorsan,zorlamam."Dedi kumral.

"İs-tiyorum.."Diye fısıldadı.Jakuzide, çocuğun üzerine çıkarken ki cesareti nereye kaçmıştı acaba??

Cihan,kızı parlatıcı sürülmüş dudaklarına bir süre baktıktan sonra  dudaklarını bastırarak küçük bir öpücük kondurdu.

.
.

"Efsuuuuun!Lacivert kapaklı dosyayı gördün mü?"Oturma odasına bağırarak giren endişeli Adar'a baktı."Gördüm hayatım,bir aynaya bak istersen."

Adar,kaşlarını çatarak geniş koridordaki,boy aynasına baktı."Lacivert takım elbise ve beyaz gömlekle aradığın dosyaya benziyorsun hayatım."Diyerek devraldığı okul dedikodu sayfasına gelen mesajlara bakmaya devam etti.

Ivan geçici olarak kapatmıştı ve şimdi geri açmışlardı bu sefer Yogesh'i engellemişti ve diğerlerini bu konuda uyarmıştı.

Adar,dudaklarını büzdü."Yakışmıyor mu lacivert takım elbise?"Diye sordu.Efsun,nişanlısının kırgın çıkan sesiyle telefonunu bırakarak Adar'ın yanına gitti.

"Yakışmaz mı hayatım?O kadar yakışıklı oluyorsun ki.."Diyerek iç çekti.Adar'ın neşesi yerine gelirken sevdiğinin dudaklarına öpücük kondurdu."Bu arada hayatım dosya,mutfakta masanın üzerinde."

Efsun,telefonunu geri dönerken Adar,dosyayı almak için mutfağa gitti.

Çok kötü haberlerim var...bizim müdür kızını **** lisesinin müdürünün oğlu ile evlendirmiş.
Cihan'ın babası ise diğer okulun sahibi ile konuşmuş.**** taraflarında yeni inşaa lise binasına taşınıyoruz..okulları birleştiriyorlar.
Anlayacağınız,mevzumuz kapanmadı..

"HASSSİKTİR!"

Efsun,okuduğu haberle bağırmıştı onun sesine Adar,mutfaktan korkuyla koşarak yanına gelmişti."NE OLDU?"

"EBENİN AMI OLDU HAYATIM!"

KAOS!KAOS!KAOS!HADİ HEP BERABER!!!KAOSSSS!POPOLAR BİR SAĞA BİR SOLA !!!!!KAOS!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

KAOS!
KAOS!
KAOS!
HADİ HEP BERABER!!!
KAOSSSS!
POPOLAR BİR SAĞA BİR SOLA !!!!!
KAOS!

Özür dilerim ama kaos olmadan yapamadığımı fark ettim ve en mantıklı kaos fikri bu geldi aklıma.

Böyle büyük okullar birleştiriliyor mu diye baktım ama bir şey bulamadım.Sonuçta kurgu ve çokta kafaya takmaya gerek yok.

Bizimkilerin okulundan bir bok çıkmayacaktı,hepsi sessiz sakin insanlar....ama diğer okul öyle mi?Yooo dkdnxkdnxkxndskxmss

Evet,saçmalığın dibine dibine vuruyoruz...
Artık kitap paralel Türkiye'de geçiyor zkznzksnskxxnskxnckdndkcndkdnxxksndkxndksndkxnskdxndkendkdndkendjxnd

SİZLERİ SEVİYORUM KAOSLU YUMURTALARIM.

LÂYETEZELZEL (BxB, BxG, GxG) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin