47-

2K 223 32
                                    

Seda.Uğurlu:Cem.
Uzun zaman oldu.
Nasılsın?
Seda ben.

Cem.Özcan:Hatırlayamadım.

Seda:Geçen sene takılıyorduk ya beraber,en son yılbaşında bara gittik sonra bir daha görmedim seni.
Okul falan değiştirmişsin sanırım.
İnstagramın tesadüfen karşıma çıktı,mesaj atayım dedim.

Cem:Ha..
Tamam şimdi hatırladım.
İyiyim ya aynı.
Sen nasılsın?

Seda:İyiyim.
Şey...Necip'i hatırlıyor musun?

Cem:Neden soru|
Tamam bu kadar konuşma ye|
O siktiğimin oruspu çocu|
Evet,hatırlıyorum.

Seda:Geçen günlerde barda kanlar içinde bulunmuş.
Acil hastaneye kaldırıldı.
İki gün sonra anca kendine gelebildi.
Ne olduğunu,kimin dövdüğünü anlatmıyor.
Araştırmak istediler engel oldu.
Kendimi dövdürttüm dedi.
Babasıda polis olunca,mevzuyu uzatmadan kapatabildi.
Sen kimin saldırdığını biliyor musun?

Cem:Sonunda biri çıkıp yapılması gerekeni yapmış.
O oruspu çocuğu insanları kandırarak,domaltıp rızası var mı, yok mu dinlemeden genç bakir erkekleri sikiyor.
Kim yaptıysa ellerine sağlık.
Necip'in ne mal olduğunu gayet iyi biliyorsun ve hala onu savunuyorsun.
Bir daha yazma bana.
Görüldü.

Cem telefonunu kapatarak yatağa bıraktı.Ayağa kalkarak, mutfakta şarkı söyleyerek kahvaltı hazırlayan Mert'in yanına gitti."Mert,sana bir şey soracağım."

Mert,omzunun üzerinden çocuğa baktıktan sonra başıyla onayladı."Necip'i sen mi dövdün?"Cem'in sorusuyla biraz durdu sonrasında krep dolu tabağı sofraya koydu."Evet,ben dövdüm."Kalçasını masaya yasladı.

Cem,arka arkaya gözlerini kırpıştırdı, gülümsemesi büyüdü.Büyük adımlarla, Mert'in yanına gelip sıkıca sarıldı."Teşekkür ederim."Diye mırıldanırken başını çıplak göğsüne sürttü.

Mert,hissettiği gıdıklanma hissiyle gülerken,kollarını Cem'e sardı.

.

Yogesh,tatil olmasına rağmen okula toplantı için çağrılmıştı.Ivan'ın evde canı sıkılmış, alışverişe gitme kararı almıştı.

Ivan,kendisine kıyafet bakarken gördüğü gömlek ve kazaklar ile Yogesh'e kıyafet bakmaya başlamış,Çok güzel şeyler bulmuştu!Yogesh,onun için aldığı şeyleri gördüğü zaman çok mutlu olacaktı.

"Ivan."İsmini duymasıyla arkasına döndü.Samet....memnuniyetsiz bir nefes vererek önüne döndü."Ne istiyorsun?"

"Sadece konuşmak."Diye cevapladı Samet."Konuş o zaman ama benimle değil."Ivan,kıyafetleri kurcalamaya devam ediyordu."Seni özledim."Samet'in dediği şeyle alayla güldü."Samet,artık başka limanlara yelken açma vakti gelmedi mi sence?"

"Cihan'la sevgili misin hala?"Ivan,şokla arkasına döndü."Ne saçmalıyorsun sen?"Bu sefer alayla gülen Samet olmuştu."Cihan için benden ayrılmadın mı?"

"Samet...siktir git lan!Ne saçmalıyorsun sen?Sapık gibi peşime yapıştın,Cihan'da zor durumda,yardım eli uzattı.Arkadaş olduk sonra aramız bozuldu ,şu an iyiyiz o kadar.Götünden saçma salak şeyler uydurma!"Ivan'ın yaptığı açıklamaya sesli bir şekilde güldü."Ben salak mıyım sence?Benimle aranda bir şey oluyordu ama sen onu tercih ettin...daha doğrusu,Cihan'a kendini siktirmeyi tercih et-"Ivan,çocuğun yüzüne sert bir tokat attı.

Çıkan ses mağazada yankılanırken,bütün gözler ikisine dönmüştü.Çalışanlardan biri yanlarına gelirken Ivan,elindeki kıyafetleri yere fırlatarak koşarak mağazadan çıktı.

LÂYETEZELZEL (BxB, BxG, GxG) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin