Vzbudil jsem se díky zvuku svého budíku, který hlásil to, že už se musím začít připravovat do školy. Udělám nám s Harrym vajíčka, protože myslím, že včera večer říkal, že jde normálně na devátou do školy. Obou nám i škola končí v půl čtvrtý.
Vzal jsem šest vajíček, nějakou slaninu, kterou máme oba rádi, nebo tedy Harry si nestěžuje, že by mu nechutnalo.
Rozklepl jsem to na pánev a nechal smažit. Protože vajíčka netrvají dlouho, tak byly po chvilce hotové. Dal jsem je na dva talíře a položil na stůl. Už bylo čtvrt na devět, ale Harry stále nebyl v kuchyni.
Vždy tady býval už dříve a stihl se ještě koukat na televizi. Moc se mi tedy nechce, ale nejspíše bych ho měl jít vzbudit. V jeho pokoji jsem byl zatím jen dvakrát a to jsem mu byl většinou jenom něco oznámit, nebo se ho na něco zeptat, takže jsem tam ani nějak moc nekoukal.
Rozešel jsem se tedy do jeho pokoje a začaly se mi pomalu potit ruce. Jsem dost nervozní, protože mi jak ho znám taky může jednu vrazit.
Pomalu jsem otevíral dveře do jeho pokoje, protože tady byla i ta možnost, že třeba jen prostě nepřišel na snídani.
Vešel jsem tam a jen se divil, jaký neskutečný bordel tam má. Kapesníky, které radši nechci vědět od čeho jsou, několik použitých boxerek, triček, kalhot a dokonce se někde občas válelo ženské spodní prádlo, které opravdu nevím, jak se tady vzalo, protože ani jako děvka bych neodcházel bez spodního prádla.
Podral jsem se k jeho posteli a kouknul se na něj. Ležel totiž celý rozvalený na posteli a přikrytý byl na půlku těla. Vypadal úžasně, co si budem...
„Harry?" řekl jsem opatrně
Neprobudil se, jen něco zamrmlal a dál spal.
„Hej, Harry" zkusil jsem to znova
Opět nic.
Pomalu jsem přišel k jeho posteli, abych s ním mohl lehce zatřást.
„Harry!" řekl jsem trošku více nahlas než jsem chtěl a lehce s ním zatřásl
Lehce se převalil, začal otevírat oči a snažil se zaostřit.
„Louisi? Co tady sakra děláš?" zeptal se zmateně a zamračil se
„N-no, už je čtvrt na devět, ty jsi stále spal a já už měl hotovou i snídani, tak jsem tě přišel vzbudit. Říkal jsi včera že máš školu taky od devíti. Snad ti to teda nevadí." řekl jsem nervozně a čekal na to, co odpoví
„Dobře, dík, že jsi mě vzbudil, teď už můžeš jít" odpověděl a snažil se mě nenápadně vyhnat z jeho pokoje
„Není za co, snídaně už je na stole" oznámil jsem mu před tím než jsem se z jeho pokoje vypařil
Zatím sám jsem si sedl ke stolu na kterém byly dva talíře s vajíčkama. Musím říct, že alespoň vaření mi jde. Možná se po škole uživím jako kuchař, co já vím. Teď zatím chodím jen na brigádu do restaurace, kde jsem číšník.
Prázdný talíř jsem odnesl do dřezu, potom ho dám do myčky, ale teď na to není čas.
Už přišel i Harry a také se dal do vajíček.
Já jsem přešel do koupelny, kterou máme společnou, ale domluvili jsme se, že já ji budu používat první, protože tam nestrávím tolik času jako on.
Vyčistil jsem si zuby, učesal vlasy a jen je rychle prohrábnul rukou, protože ani nevím co jiného bych s nimi měl dělat.
Přešel jsem ke skříni ve svém perfektně uklizeném pokoji a vytáhl čisté černé džíny a také černé tričko.
Mikinu jsem vzal nějakou náhodnou co mi přišla pod ruku. Hodil jsem jí zatím jen na postel, abych si ji vzal těsně před tím než odejdu z domu.
Spím normálně v kraťasech a tričku na spaní, ale za to Harry spí jen v boxerkách. Naštěstí když jde do kuchyně nebo někam, tak si na sebe vezme alespoň tričko. Kdyby měl na sobě jen ty boxerky, tak jdu radši pryč nebo vstávám o dvě hodiny dříve, protože bych jinak měl každé ráno problém v boxerkách.
Ovšem proč tohle říkám, právě šel pouze v boxerkách do koupelny. Ano, hádáte správně, právě mám neskutečně velkou erekci, se kterou bych měl něco udělat.
Zapomněl jsem na to, že jsem měl žízeň a zamkl se v pokoji. Rozepl jsem si kalhoty a i s boxerkami je stáhl do půlky stehen. Sedl jsem si na postel a vzal si do ruky svou bolavou erekci. Poprvé jsem přejel nahoru a dolů přes celou svou délku a neubránil jsem se svému tichému vzdechu.
Po chvilce jsem se nad představou Harryho udělal do své ruky, odkud jsem své sperma utřel do kapesníku.
ČTEŠ
Spolubydlící - Larry Stylinson CZ
FanfictionLouis s Harrym bydlí spolu, protože nemají tolik peněz na to, aby měl každý svůj dům. Nikdy nebyli nejlepší kamarádi a to také z důvodu toho, že byli odlišní. I přes to, že byli odlišní, byl jeden z nich zamilovaný do toho druhého.