7

892 63 9
                                    

„Ahoj El" pozdravil jsem mojí kamarádku z restaurace která pracuje vždy ve stejnou dobu jako já

„Ahoj Louisi, za chvilku odchází Tina, takže máš ještě chvilku čas" sdělila mi a já si šel připravit zástěru

Možná že vás ještě zajímá, jestli nějak vydělává i Harry. Ano, já vařím, obývák s kuchyní uklízím a dokonce i chodím skoro každý den do práce, ale nedá se říct, že jsem jen já ten který vydělává a nebo se jakoby stará o toho druhého, ale Harry taky vydělává nějaké peníze.

On hlavně nějaké peníze zdědil, ne jako já, že jsem ani neměl co zdědit. 

Chodí asi dvakrát nebo třikrát do práce, myslím že někam do KFC. Když jsem tam jednou byl, tak tam bylo celkem narváno, protože to je jeden ze dvou KFC co tady máme, takže tam má plat celkem slušný. 

Většinu peněz dáváme k sobě, ale máme i svoje peníze, abychom se potom nehádali, že jsem si koupil něco z jeho peněz a on na to teď nemá, protože na to měl úplně přesně a nebo naopak. 

„Tak já už jdu domů. Ahoj Louis a a ahoj Eleanor, zítra ve škole" rozloučila se Tina a odešla.

Vzal jsem si na sebe zástěru a šel do restaurace obsluhovat. Bylo tam lidí celkem dost, takže jsem se zastavil jen málo kdy. 

Pár lidí se se mnou i trochu pohádalo o tom, že chtěli něco jiného, nebo že je na tom něco špatně. Nebudu lhát, jednou jsem jednomu pánovi omylem přinesl kofolu místo coly, ale ostatní bylo v pořádku. 

Přišla sem jedna partička od nás ze školy, která mne nemá zrovna v lásce. A čeho jsem si ze začátku nevšiml, byl Adam uprostřed toho hloučku. Začali se mi potit ruce a svíral se mi žaludek. Zeptám se El, jestli by je nešla obsloužit, protože se bojím, že by to nedopadlo dobře. 

„El?" oslovil jsem jí.

„Ano?" ozvala se.

„Hele... Támhle u stolu 3 je taková partička od nás ze školy a nemají mne rádi, nemohla by jsi to prosím vzít za mě? Asi by nedopadlo dobře kdybych tam šel já a bylo by potom možná dost stížností od nich všech" ukázal jsem přímo na ně a doufal, že bude souhlasit a obslouží je místo mě.

„Jo, klidně to vezmu. Proč tě nemají rádi?" zeptala se.

To je snad jediná věc která mi na ní lehce vadí. Vždy se ptá, protože chce vědět více.

„Noo, není to věc kterou bych ti tady teď chtěl říkat. Možná ti to někdy řeknu, ale teď ne, promiň mi to" omluvil jsem se a doufal, že už se víc ptát nebude.

„Tomlinsone! Já to ze tebe jednou vypáčim, to uvidíš" zasmála se a vydala se k tomu hororovému stolu. 

Občas jsem po nich hodil pohled, ale spíše jsem se radši věnoval uklízením pultu.

„Viď, buzničko!" uslyšel jsem větu mířenou na mě.

Asi se opět můžu smířit, že budu mít vyhazov, protože nevím, jak tady lidi s jinou orientací berou. Nedal jsem to a odešel jsem do šatny, kde jsou skříňky a z očí se mi spustili slzy. 

Teď nejspíše ztratím mojí kamarádku, jestli jí tak stále můžu říkat. Člověk si přece nevybírá svojí orientaci, tak proč to soudí!

Nohy jsem měl přitáhlé k tělu a hlavu schovanou v důlku co se mi mezi tělem a nohama. Snažil jsem se brečet potichu, ale nějakým trochu hlasitějším vzlykům jsem se neubránil. 

„Louisi?" řekla Eleanor od dveří které vedly z kuchyně, kudy jsem sem přišel. 

Nic jsem neříkal a jen jsem stále seděl v rohu a brečel. 

„Louisi, notak" řekla když přišla ke mně a položila mi ruku na záda kde mne začla hladit. 

„Jestli si myslíš, že mi vadí to, že jsi gay, tak jsi na omylu. Předpokládám, že to byla ta věc kvůli které jsi tam nechtěl jít. Já tě za to nesoudím. Obsloužim je, ale neboj se nechám si to pro sebe." usmála se na mě.

Pomalu jsem se začal uklidňovat. Jsem rád že si to nechá pro sebe.

„D-děkuju ti. H-hlavně to prosím neříkej š-šéfovi. B-bojím se že mě v-vhodí" poprosil jsem jí a ona přikývla

Uklidnil jsem se a opláchl si obličej v umyvadle, které je v šatně. Odešel jsem zpátky za pult a věnoval se uklízení pultu.

Dále jsem se snažil partu ze školy nevnímat, ale stejně mi to nedalo a já se po nich párkrát podíval. Asi můžu být rád, že to ještě neřekli Harrymu, to by nejspíše nedopadlo dobře. Byt je sice napsaný na mě, protože v dobu když jsme se tam stěhovali Harry nebyl plnoletý, ale i tak v něm mám velký respekt, takže kdyby mne vyhodil, já bych šel.

Spolubydlící - Larry Stylinson CZKde žijí příběhy. Začni objevovat