23

849 56 9
                                    

Rozešel jsem se k tomu stolu a snažil se, aby můj úsměv vypadal reálně a ne falešně. Nikdy jsem nebyl dobrý ne skrývání emocí, ale koukám, že se to asi budu muset naučit.

„Ahoj Harry, zdravím, tady jsou lístky, za chvilku se vás přijdu zeptat na vaše objednávky." řekl jsem s pěkně falešným úsměvem a položil jim na stůl dva jídelní lístky.

„Ahoj Louisi, děkujeme" poděkoval Harry a ta nádhera se na něj jen přiblble usmívala.

Odešel jsem zpátky a vydechl.

„No vidíš, ani to moc nebolelo ne?" usmála se na mě Eleanor a já si povzdechl.

„Vždyť já se ani nedivím, že s ní Harry chodí. Kdybych nebyl gay, tak by se mi asi taky líbila. Vždyť je hezká a když je Harry s ní, tak musí být i milá" povzdechl jsem si a sedl a šel od jednoho stolu vzít prázdné talíře.

Dal jsem je do kuchyně, kde je potom dají do myčky a šel jsem ke stolu kde sedí Harry, abych se zeptal, co si dají.

„Máte vybráno?" zeptal jsem se.

„Já bych si dal těstoviny s lososem a jablečnej džus" sdělil mi jeho objednávku Harry.

„Já si dám salát s kuřecím masem a k tomu dietní kolu" řekla a holka ajá se musel držet, abych neudělal znechucený obličej.

„Dobře, za chvilku to přinesu" rozešel jsem se říct to do kuchyně a nalít pití.

V kuchyni jsem to oznámil a šel jsem nalít to pití. Vzal jsem dvě skleničky, do jedné jsem nalil tu její dietní kolu a z ledničky jsem vyndal skleněnou lahev s džusem. Dal jsem to na tác a rozešel jsem se s tím k nim.

„Tady džus a tady dietní kola" položil jsem jim to na stůl a šel zase zpátky dozadu čekat na to, že buď někdo přijde a nebo bude hotové nějaké jídlo.

Koukal jsem se po restauraci a oči mi ale stejně dopadly na Harryho a tu jeho nádheru. Její hlas mě celkem vytáčí, říkala to jakoby byla něco víc, než ostatní.

Uslyšel jsem zvoneček z kuchyně, tak jsem tam šel pro hotové jídlo. Vzal jsem oba dva talíře a nesl je ke stolu. Harry se zrovna něčemu smál. Má neskutečně krásnej ďolíčkovej smích.

„Tady je jídlo. Jeden salát s kuřecím masem a těstoviny s lososem" položil jsem to před ně a odešel jsem.

Opřel jsem se vedle Eleanor, která teď taky neměla co dělat a ona začla mluvit.

„Tak co, ani to nebolelo, ne?" zeptala se.

„Ani ne, ale podívej se na ní. Vypadá jako milá a hezká holka, ale mluví tak arogantnim tonem, že bych jí dal bombu, ale takový naštěstí nejsem" řekl jsem a protočil očima.

„Ale ale, nějak nám žárlíš, Louisi" zasmála se vedle mě.

„Ty se divíš? Podívej se na to, kdyby nějaká holka randila s nějakym klukem kterýho miluješ, tak ty by jsi je snad podporovala? Asi ne, štve mě to" zamračil jsem se.

Vešel dovnitř další pár lidí, tak jsem se El omluvil, že musim jí a šel jsem je obsloužit.

Po cestě se zapsanou objednávkou jsem si všiml, že Harry a ta jeho už mají snězeno.

Ohlásil jsem to v kuchyni, donesl páru pití a šel jsem za Harrym abych odnesl talíře.

„Bylo to dobrý, děkujeme" poděkoval Harry když jsem ty talíře bral.

„A zaplatíme" dodal ještě než jsem stihl odejít.

Dal jsem je opět do kuchyně a vzal si papír, kde jsem měl napsáno co měli a přešel k nim.

„Tak bude to šest set padesát korun." řekl jsem a Harry už vyndaval jeho peněženku.

jak tak koukám, bude platit on. Podal mi ty peníze a já jsem mu podal účtenku.

„Děkujeme" poděkoval jsem než jsem odešel dozadu.

„Taky děkujeme" opětoval poděkování Harry.

Pořádně jsem si oddychl až v tu chvíli, kdy ta jeho nádhera opustila tuhle restauraci. Protože už dnes končím, tak jsem se už taky vydal domů. Domluvil jsem se s Eleanor, že by ke mně mohla přijít, protože si celkem rozumíme. Nikdy u nás nebyla... vlastně nikdy u nás nikdo z mojich kamarádů nebyl, když mám vlastně jen Eleanor a Harryho, pokud teď nemyslím Nialla, Liama a Zayna. Moc se s nima nebavím.

Došel jsem domů a doufal, že tady nebude Harry s tou jeho nádherou.

Kouknul jsem se pomalu do kuchyně a do obýváku. Nebyli tam, tak teď jen doufám, že neuslyším nic z Harryho pokoje. 

Zavřel jsem se v pokoji a uvelebil se na posteli. Jsem nějak unavený, tak jsem si sundal džíny a přikryl se peřinou. Netrvalo to dlouho a usnul jsem. Ani jsem nemyslel na to, že Harry asi bude později chtít večeři.

Spolubydlící - Larry Stylinson CZKde žijí příběhy. Začni objevovat