9

882 56 19
                                    

Den před odjezdem na lyžák

Za poslední asi tři dny se toho moc nezměnilo. Harryho vzali na lyžák jako jednoho z pěti co brali ze druháku. Když mi to Harry oznámil, neměl jsem daleko k tomu abych začal skákat radostí, ale udržel jsem se. Vím, je to asi přehnaná reakce, ale vážně jsem si to přál. 

Šel jsem do pokoje si sbalit věci, protože jsem na to ještě nějak neměl čas. Z práce si beru volno, ale šéf trošku protestoval. Nakonec povolil i když na něm bylo vidět, že se mu nechce. 

Vyndal jsem nějaký kufr v kterém jsem se sem stěhoval a otevřel si dokořán skříň. Vzal jsem sedm obyčejných triček, které jsem tam hodil na jednu hromádku. Na další hromádce byly kalhoty. Vzal jsem si asi dvoje černé tepláky, jedny šedivé a nakonec jsem si tam dal lyžařské kalhoty, které budu opravdu potřebovat když jedu na lyžák.

Z jednoho fochu poloplného mikin jsem tři vyndal a dal je také do kufru. Chtěl jsem do koupelny, ale naštěstí jsem v koupelně dost brzo uslyšel vodu, která mě zastavila dříve než jsem dveře stihl otevřít. Ne, nemáme v koupelně klíč abychom si mohli zamknout, ale Harry ho má v pokoji i když ho moc nepoužívá. 

Samozřejmě jsem si v pokoji ještě vzal osm boxerek a osm párů ponožek. 

Čekal jsem na posteli s telefonem v ruce a rovnou jsem si na něm nastavil budík, abych na to nezapomněl. 

Uslyšel jsem bouchnutí dveří z koupelny, tak jsem se zvedl a i s čistým oblečením jsem se vydal do koupelny, abych se rovnou vysprchoval, protože když si půjdu dát do pokoje věci jako sprcháč, šampon a dám si tam i nový ručník, tak je blbost abych si to nejdříve sbalil a potom to zase vybaloval, protože bych se šel za krátkou dobu osprchovat. 

Už tady opět nebudu popisovat to jak se sprchuji. Dokonce jsem se i oholil, což moc často nedělám. No, proč bych to dělal, když si na tom obličeji nemám co holit. Mám tam jen jemné chmýříčko, což je taky jedna z věcí co na sobě nemám rád. 

Přesunul jsem se zpátky do pokoje a ve skříni mne zaujali moje jediné legíny, které mám jaksi tajně. Nechávám si to hezky pro sebe a nosím je jen když Harry není doma. Jsou mi příjemné i když je to asi divný, když jsem kluk. 

Musím ještě uvařit večeři, protože jsem na to do teď opět neměl čas. 

Přišel jsem do kuchyně a dal se do vaření noků s nivovou omáčkou. Nebudu popisovat jak jsem to vařil, ovšem to jídlo je skvělé.

„Harry!" zavolal jsem když jsem položil dva talíře na stůl

Skoro hned po tom co jsem ho zavolal, tak přišel. Tak mi došlo, že tady Harry už dlouho nikoho neměl. Byl asi dvakrát v práci a jinak byl zavřený v pokoji. Možná, že už dostal nějaký ten rozum a vydal se na cestu si najít nějakou holku s kterou bude delší dobu.

Jedli jsme v tichosti, jako vždy. Nikdy jsme nějak neměli co si říct, tak jsme jednoduše seděli v tichosti a užívali si jídlo.

Po dojedení jsem dal nádobí do myčky a zapnul jí. Odešel jsem potom do pokoje a netrvalo to dlouho a usnul jsem, protože byl dnes celkem náročný den. Byl jsem v práci o dvě hodiny později a i to je na člověku poznat.

---

Probudil mě budík, který začal hrát vedle mé hlavy. Dnes odjíždíme na lyžák. Těším se tam jen z toho důvodu, že tam bude i Harry. 

Vstal jsem, protáhl se a hned se dal na cestu do kuchyně, kde udělám k snídani vafle. Už celkem dlouho jsme je neměli, ale když byl Hazz včera nakupovat, tak si to teď můžu dovolit.

Připravil jsem těsto, nalil jsem ho do vaflovače a nechal péct, jestli se to tak dá říct. 

Oba je máme nejradši s čokoládou, takže jsem dal na stůl nutellu, u které jsem doufal, že už nebude moc stará, protože se s ní snažím co nejvíc šetřit. 

Všechno jsem připravil na stůl a čekal, než se vafle upečou. 

Za cca 6 minut byly upečené, takže jsem je dal každému na talíř a jen jsem doufal, že Harryho zase nebudu muset jít budit. Ne že by mi to vadilo, ale nechci mu do jeho pokoje moc chodit a ne, neni to kvůli tomu že tam má bordel jako v tanku.

Spolubydlící - Larry Stylinson CZKde žijí příběhy. Začni objevovat