New Target: Okul Havuzu

1.1K 146 166
                                    

Evett yeni bölümle geldim ha ha:)

   Bu bölümde sadece Chidoriya görmeyeceğiz, ek olarak... Neyse spoiler yok.

  Ayrıcamına, bu bölümde Afrodit fazla mesai yapmış, anlarsınız ya;)

  Hızlıca başlayayım o zaman!

Midoriya bakış açısı:

  Lola-san yatağıma kurulmuş kitap okuyordu, ben de ağırlık falan kaldırıyordum. Lola-san önceki günlerde birini kaldırmayı denemişti, ama sonu iyi gitmedi. Bir daha da ağırlık kaldırmayı falan denemedi.

  Ayrıca bana günlerdir sürekli en iyi arkadaşından, yeni k-pop grubundan ve ilk şarkılarının çıkacağından bahsediyordu.

  Neyse, konu bu değildi. Konu kapının çalması ve benim kapıya koşmamdı.

  Ve şaşılmayacak şekilde kapıda mayo girmiş Kaminari ve Mineta vardı.

"Hey Midoriya! Havuza gidelim mi?!"

"Ee peki." Diye mırıldanacak oldum, ama o sırada arkamdan bir ses geldi, Lola-san'ın sesi.

"Deku? Ne olu- ee merhaba Mineta-kun, Kaminari-kun!"

  Mineta ve Kaminari'nin gözleri faltaşı gibi açıldı. Sonra sinsi sinsi gülümsediler.

"Şey, okul havuzuna girmek için izin alacaklar, galiba ben de geleceğim. Katılmak ister misin?" Dedi Izuku.

"AAA CİDDEN Mİ!? Beni de alın lütfen! Bizimkileri de çağırabilir miyim?!" Diplerine girip yalvarmaya başladı, daha da sırıtmaya başladılar.

"Tabi Chiva-san! Tabi ki de!"

"O zaman hazırlanmaya gidiyorum! Acaba ne giysem..." diye diye kapıdan uzaklaştı, arkada neler olduğunu bilmiyordu.

Lola-san gidince Kaminari ve Mineta yakama yapışıp beni çekti.

"Midoriya! Seni temiz bilirdik! Evine yabancı kız çağırıyorsun bakıyorum?! Alındık! Utandık! Ayıp!"

"Yo yo! Lola-san burada yaşıyor!" Dedim savunma moduna geçerken.

"nE!?! Evinde kız mı yaşıyor! İşgüzar Midoriya!"

Onlara Lola-san benim sevgilim demeyi amazonların erkek öldürmek istemesi kadar çok istedim, ama hayır, edepli bir insanım ben.

(Yazar yine karakterlerin kişiliklerine ediyordur)

  Aslında bunu kimse bilmiyordu, sadece ikimiz de birbirimizi sevdiğimizi biliyorduk, ama bu bile bizim için bir ilerlemeydi.

  Hazırlanmak için izin aldım, o sırada yüzücü mayosunun üstüne şort tişört geçirmiş olan Lola-san'ı gördüm.

"Hadi hadi hazırlan çabuk!" Dedi beni çekerek.

"Ya tamam, sen niye böyle heyecanlısın?"

"Tsuyu'ya haber attım, onlar da geleceklermiş. O yüzden HADİ!"

"İyi be!"

Odama girip hemen üstüme deniz şortumu giydim. Ve dışarı çıktığımızda Kaminari'yle Mineta bekliyordu.

"Üzgünüz! Geciktik!" Dedi Lola-san, ayakkabılarını giyerken.

Mineta ses:

AĞAĞAĞAĞAĞAĞA!!!

Kaminari ses:

İltifat et iltifat et!!!

Japonya'da bir türk kızı 《 BNHA hikayesi 》 [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin