Stain vs Dekusquad

1.2K 162 206
                                    

Dekusquad demişken, acaba bizim kızı Dekusquad'a alsam diye düşündüm. Sizce nasıl olur?

Ayrıca cevabınız evet! ise;

Bakusquad ile eşit olması için birini çıkarmamız gerekiyor, kimi çıkarırdınız?

  Bu arada, bu bölüm diğerlerine göre daha ciddi olacak, ben komedi istiyorum diyorsanız bu bölümü geçebilirsiniz canlarım:)

   Ayrıca bu bölümü geçmeyi çok istedim, ama yapmam ve eklemem gereken bir olay var, ve 2-3 bölümü feda etmem gerekecek, sonra işler düzelecek. Lütfen sıkın dişinizi.

Neyse daha fazla uzatmadan başlıyorum bölüme:D

  Hayvan gibi etrafta koştururken bazı dehşet şeylerle karşılaştık, etraf yanıyordu, zibilyon tane Nomu etrafı dağıtıyordu, herkes kıyamet gününde gibi kaçışıyordu.

Etrafa bakınırken Iida'nın staj hocası olan Manual'ı gördük, ve bir selamınhello diyelim dedik.

Tabi öyle bir şey olmadı:D

"Iida-kun çok kötü bir şey yapmış olabilir... Ve bunu yapmasını engellemek zorundayız!" Dedi Izuku, salak salak başımı salladım.

"Peki nerede ola-"

Beni susturdu, normalde onu brokoli çorbası yapardım, ama kriz anında ciddi olmam gerekiyordu.

Slowpoke gibi:')

"Hatırlıyor musun? Kahraman Katili, Tensei'yi o yaralamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hatırlıyor musun? Kahraman Katili, Tensei'yi o yaralamıştı. Iida-kun Stain'den intikam almak istiyor olmasın?!"

"Iida aptal değil, böyle bir şey-" Izuku yine susturdu, bu sefer onu gerçekten çorba yapıp içecektim. "SUSTURUP DURMASANA-"

Bu sefer kendim durdum, sokağın birinden değişik sesler geliyordu.

"Oraya gidelim." Diye fısıldadı Izuku, itiraz etmek istedim, ama ben de merak ediyordum.

Izuku 3'e kadar saydı ve besmele çekip sokağın içine daldım.

Her şey anlık oldu, Izuku'nun burunsuz bir adama headshot atması, benim yerde yatan Iida'yı görmem.

"Iida-kun! İyi misin!?" Diye bağırdım yanına koşarak, ama burunsuz adam sersemliğinden kurtulup ayağa kalkınca durdum.

"Daha fazla velet mi? Gidin buradan, sizinle işim yok!"

"Chiva-kun, Midoriya-kun! O haklı! Gidin!" Dedi Iida yattığı yerden.

Misafirperverliğin bu kadarı.

"Oldu canım! Başka arzunuz var mı?!" Dedim.

O sırada Izuku'nun gizlice telefonundan konum attığını gördüm. Zeki çocuk.

Japonya'da bir türk kızı 《 BNHA hikayesi 》 [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin